آکواریوم اس ای آ سنگاپور

کشور سنگاپور واقع در جنوب شرقی آسیا، یکی از کوچکترین کشور ها در این منطقه محسوب می شود. این شهر در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است. سالانه گرشگران بسیاری از سر تا سر دنیا برای بازدید و تفریح در این کشور، تور سنگاپور را در برنامه سفر خود قرار می دهند. یکی از جاذبه های دیدنی و تفریحی در این کشور آکواریوم اس ای آ سنگاپور می باشد. با ما در این مقاله همراه باشید تا به بررسی آکواریوم اس ای آ سنگاپور یپردازیم.

آکواریوم اس ای آ سنگاپور 4 1

آکواریوم اس ای آ یکی از جذاب‌ترین دیدنی های سنگاپور است که امروزه عضو جدانشدنی سفرها در تور سنگاپور به شمار می‌رود. این آکواریوم در سال 2012 افتتاح شد که در نوع خود جزء بزرگ‌ترین آکواریوم‌های جهان محسوب می‌شود. با بازدید از آکواریوم اس ای آ قدم در دنیای شگفتی‌های زیر آب می‌گذارید و خود را در دل اقیانوس تصور خواهید کرد. حدود 100000 جانور دریایی از 800 گونه مختلف در آکواریوم اس ای آ نگهداری می‌شوند.

آکواریوم اس ای آ سنگاپور 3 1 1

اطلاعاتی در مورد آکواریوم اس ای آ سنگاپور

آکواریوم اس ای آ سنگاپور که در 22 نوامبر سال 2012 تاسیس شده در کل 45 میلیون لیتر آب را در خود جای داده و از این حیث یکی از بزرگترین ها در جهان می باشد . این آکواریوم به عنوان یکی از دیدنی های سنگاپور دارای بیش از 100 هزار جانور دریایی از بالغ بر 800 گونه مختلف می باشد که در بخش ها و قسمت های مختلف آن نگهداری می شوند . از آبزیانی که در این آکواریوم موجود هستند می توان به کوسه سرچکشی ، سفره ماهی مانتا و گونه بحث برانگیز دلفین پوزه بطری اشاره کرد . همچنین آکواریوم S.E.A سنگاپور به یکی از بزرگترین پنل های مشاهده جهان با 36 متر پهنا و 8.3 متر ارتفاع مجهز است که در نوع خود جالب توجه است . این آکواریوم از 10 منطقه و 49 زیستگاه تشکیل شده که در ادامه مناطق ده گانه این مجموعه لیست شده است .

  1. گذر دریای کاریماتا و جاوا
  2. گذر دریای مالاکا و آندامان
  3. خلیج بنگال و دریای لاکادایو
  4. سفر اقیانوس
  5. اقیانوس باز
  6. اقیانوس هند و دریای عمان
  7. دریای سرخ
  8. آفریقای شرقی
  9. دریای جنوب چین
  10. 1دریای کوسه

در منطقه گذر کاریماتا و جاوا بقایای کشتی غرق شده را می‌بینید و که حال و هوای خاص خود را دارد. در گذر دریای مالاکا و آندامان می‌توانید جانوران آبزی مختلف را در زیر پایتان ببینید و از تجربه‌های نو شگفت‌زده شوید. منطقه خلیج بنگال نمونه‌ای کوچک از زیستگاه گونه‌های در حال انقراض جانوران و ماهی‌های کمیاب است و در بخش اقیانوس باز از تماشای گونه‌های دریایی مثل کوسه پلنگی، زمرد ماهی و سفره‌ماهی غول پیکر حیرت‌زده می‌شوید.

آکواریوم اس ای آ سنگاپور 5 1

منطقه اقیانوس هند و دریای عمان نیز زیستگاه پناهگاه موجودات زیبا و شگفت‌انگیزی هستند که در نزدیکی صخره‌های ساحلی زندگی می‌کنند. زیباترین آبزیان را در منطقه دریای سرخ آکواریوم اس ای آ خواهید دید و شاهد یکی از خاص‌ترین اکوسیستم‌های دنیا خواهید بود. در این آکواریوم هیجان واقعی را در قسمت دریای کوسه با جست و خیز کوسه‌های سرچکشی و کوسه سیلورتیپ تجربه می‌کنید.

برای بازدید از این اکواریوم ابتدا باید به جزیره سنتوازا بروید و سپس با تهیه بلیط اکواریوم را بازدید کنید .

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است