آکواریوم اقیانوس شانگهای چین

شانگهای در سال های اخیر مورد توجه دو گروه از مسافران قرار گرفته یکی مسافران کاری که برای تجارت این شهر ار انتخاب کرده اند و دیگری مسافران تفریحی به منظور لذت بردن از امکانات این شهر . به هر منظوری که به شانگهای سفر می کنید به احتمال زیاد وقتی خالی برای دیدن جاذبه های آن خواهید داشت آکواریوم اقیانوس شانگهای (Shanghai Ocean Aquarium) از جمله مواردی است که بازدید از ان به مسافران تور چین توصیه می گردد در ادامه با روماکو همراه باشید تا با این جاذبه دیدنی اشنا گردید .

 

 

آکواریوم اقیانوس شانگهای 2

 

 

درباره آکواریوم شانگهای

آکواریوم اقیانوس شانگهای با ارائه دادن نمایشی فوق العاده از آبزیان و دنیای زیر آب می تواند یکی از برنامه های جالب در تور شانگهای باشد در هر رده سنی که باشید چه بزرگسال چه کودک ، بازدید از این مکان برایتان تجربه ای منحصربفرد به همراه دارد . آکواریوم اقیانوسی در سال 2002 به بهره برداری رسیده و از آن زمان تا کنون یکی از جاذبه های گردشگری چین می باشد و سالانه میلیون ها بازدید کننده را پذیرش می کند.

در این مکان با طیف گسترده ای از گونه های آبزی از ماهی های کوچک و بزرگ گرفته تا کوسه های دریایی و حتی گونه های نادری که در حال انقراض هستند روبرو خواهید شد که در نوع خود جالب و کم نظیر می باشند . در آکواریوم اقیانوسی امکان غواصی نیز فراهم شده که علاقه مندان با استفاده از تجهیزاتی که در اختیارشان قرار می گیرند می توانند این کار مهیج را انجام دهند .

 

 

آکواریوم اقیانوس شانگهای 1

 

 

اطلاعات سفر و بازدید از آکواریوم اقیانوس شانگهای

آکواریم اقیانوسی شانگهای به نحوی طراحی شده است که بینندگان را قادر سازد بتوانند تمامی گونه‌های دریایی که در آسیا یافت می‌شود را به راحتی مشاهده کنند. این آکواریم به ۸ قسمت نمایشگاهی اصلی تقسیم شده است:

  1. بیولوژیکی
  2. زیر مجموعه آسیا
  3. آمریکای جنوبی (آمازون)
  4. استرالیا
  5. آفریقا
  6. آب‌های سرد
  7. دریای قطبی
  8. اعماق اقیانوس

 

 

آکواریوم اقیانوس شانگهای 5

 

 

این نمایشگاه ها با تنوع بیش از ۳۰۰ گروه، قادر است تا ۱۵۰۰ گونه موجودات آبی و ماهی های نادر و دیگر موجودات در حال انقراض شامل: قورباغه دوجیان ، ماهی ژله ای، ماهی فلس آبی، یه هایلونگ، پنگوئن امپراتور و نژاد آبلینوسوف است.

آکواریم اقیانوس شانگهای ۴ تونل زیر آبی دارد که با زاویه دید ۱۸۰ یا ۲۷۰ درجه ای اجازه تماشای حیات وحش دریایی را می دهد. نهایت طول ین ۳ تونل ۱۶۸ متر است و آنها به طولانی‌ترین تونل‌های دنیا مشهور شده است. این تونل ها به شما این امکان را می دهد که بدون خیس شدن شاهد آنچه که در زیر دریا اتفاق می افتد باشید.

 

 

آکواریوم اقیانوس شانگهای 3

 

ساعت کاری آکواریوم شانگهای

این مجموعه دیدنی هر روز از ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر پذیرای مراجعه کنندگان است و آخر گروه بازدید کننده می توانند ساعت 17:30 وارد این محیط زیبا شوند البته در روزهایی خاص به مانند تعطیلات سال نو چینی و تعطیلات تابستانی بلیط فروشی تا ساعت 20:30 ادامه دارد و در ساعت 21 آکواریوم تعطیل می شود .

 

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است