ارزان ترین جاذبه های گردشگری ایالت متحده امریکا

ارزان ترین جاذبه های گردشگری ایالت متحده امریکا
ایالت متحده‌ی آمریکا مکان‌های زیادی برای گذراندن تعطیلات دارد که هریک امکاناتی نظیر هتل‌ها، رستوران‌ و سرگرمی‌هایی با قیمت‌های زیاد دارد. U.S. News با نظرسنجی از افراد متخصص لیستی از بهترین مکان‌های این کشور ارائه کرده که شاید سفر کردن به آنها کمی به‌صرفه‌تر از سایر نقاط این کشور باشد.

شارلوتس (Charlottesville)

شارلوتس

در شارلوتس می‌توانید از جاذبه‌های گردشگری مانند مانتیلسو (بنای تاریخی) بازدید کنید. مهم‌ترین ویژگی این ناحیه قیمت هتل‌ها است که خیلی گران نیستند.

شیکاگو (Chicago)

شیکاگو

از جاذبه‌های گردشگری شیکاگو  می‌توان به پارک هزاره (Millennium) و نیروی دریایی (Navy Pier) اشاره کرد.

پیتزبورگ (Pittsburgh)

پیتزبورگ

پیتزبورگ شهری صنعتی است، اما از اکتشافات رو به رشد هنر در این شهر نمی‌توان غافل شد. زمانی‌که بلیط‌های بازی فوتبال گران می‌شود قیمت همه چیز در این شهر افزایش می‌یابد.

 Key West

کی وست

Key West جزیره‌ای در جنوب فلوریدا است که برای تعطیلات محیط مناسبی به شمار می‌رود. غذاخوری‌های جالب و مناظر زیبا همه در یک منطقه‌ی ۷ مایلی واقع شده‌اند که وجود اتومبیل را غیرضروری می‌کند. اگر می‌خواهید به این شهر سفر کنید، در فصل‌های بهار و زمستان جا رزرو کنید.

آستین (Austin)

آستین تگزاس

آستین جاذبه‌هایی در فضای باز دارد که باعث می‌شود مردم از سراسر کشور به این شهر بیایند. طیف وسیعی از نهارخوری‌ها و محل‌های مسکونی از گزینه‌های دیگر شهر است. موسیقی زنده نیز یکی از جذابیت‌های توریستی این شهر به شمار می‌رود.

ساحل Myrtle

ساحل میرتل

Myrtle ساحلی جذاب برای خانواده‌ها و دارای زمین‌های گلف زیادی است. هتل‌ها و رستوران‌های این ساحل ارزان  است که سفر را لذت‌بخش‌تر می‌کند. امکان استفاده از زمین‌های گلف که توسط هتل‌ها ارائه شده، وجود دارد. قدم زدن در سواحل سطح شهر نیز به روح آدمی آرامش می‌بخشد.

 سیاتل (Seattle)

سیاتل

سرگرمی‌های ارزان و متعددی وجود دارد تا در سیاتل خوش بگذرانید. در اولین استارباکس دنیا کمی قهوه بنوشید، در فروشگاه پایک گشتی بزنید یا در مسیر کوه‌های المپیک قدم بزنید، البته اگر سرما شما را اذیت نمی‌کند.

سن‌آنتونیو (San Antonio)

سن آنتونیو

سن‌آنتونیو خانه‌ی افسانه‌ی آلامو (Alamo) است. در سن‌آنتونیو سرگرمی‌های فراوانی وجود دارد. مکانی برای پیاده‌روی در کنار رودخانه و وجود رستوران‌ها و هتل‌ها در قلب شهر از امکانات این مکان به شمار می‌رود. King William و Alamo Heights از محله‌های نزدیک این رستوران‌ها هستند.

آدیرونداکس (Adirondacks)

آدیرونداکس

لازم نیست در مورد افزایش هزینه‌ها نگران باشید. در واقع اگر بخواهید گشت‌وگذاری در طبیعت داشته باشید هزینه‌ی آن بیشتر از بودجه‌تان نمی‌شود. کمپینگ‌ها بسیار مقرون به صرفه‌اند و مسیرهای پیاده‌روی نیز کاملا رایگان‌ هستند.

چارلستون (Charleston)

چارلستون

قصرهای تاریخی و  خیابان‌های روشن که نمایی زیبا از شهر به نمایش می‌گذارد، مسافران را به این منطقه جلب می‌کند. برخلاف مکا‌ن‌های دیگر که دلیل محبوبیت‌شان قیمت‌های پایین است، یکی از دلایلی که بر شهرت این شهر می‌افزاید، قیمت‌های نجومی هتل‌ها و رستوران‌هایش است. البته با برنامه‌ریزی می‌توانید در فصل زمستان به چارلستون سفر کنید زیرا در این فصل این منطقه طبیعتی بکر و دیدنی‌ دارد.

نیواورلئان (New Orleans)

نیواورلئان

نیواورلئان برای گردشگران دروازه‌ای از فرهنگ است که بر خلاف شهرت نه چندان خوش‌نام این شهر بسیار غنی است. هتل‌ها با قیمت‌هایی مناسب در ساختمان‌های قدیمی واقع شده‌اند و غذاخوری‌ها غذاهایی معطر با قیمت‌هایی مناسب سرو می‌کنند. سعی کنید در ماه مارس به این شهر سفر نکنید زیرا هزینه‌ها کمی بالاتر می‌رود.

Savannah

ساوانا

قیمت‌‌های پایین می‌تواند یکی از دلایل سفر به شهر جنوبی Savannah باشد. معماری زیبا و رستوران‌ها از بخش‌های دل‌چسب این شهر است. با نرخ‌های پایین اتاق‌ها می‌توان چند روز بیشتر در این شهر ماند.

ایالت واشنگتن (Washington D.C)

ایالت واشنگتن

اگرچه قیمت هتل‌ها در واشنگتن زیاد به صرفه نیست، اما افرادی که صبور هستند می‌توانند یک اتاق خوب و ارزان پیدا کنند. سرگرمی‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید در این ایالت به آنها بپردازید. بازدیدکنندگان می‌توانند در این ایالت همچنین از موزه‌های رایگان مانند موزه‌ی Smithsonian دیدن کنند.

نشویل (Nashville)

نشویل

Nashville به دلیل وجود هتل‌های ارزان قیمت در جنوب منطقه، داشتن بهترین موسیقی زنده‌ی کشور و جاهایی برای کباب کردن غذا شهرت دارد. حتی در این منطقه شکار هم امکان‌پذیر است.

یوسمیتی (Yosemite)

یوسمیتی

یوسمیتی با جاذبه‌های طبیعی و مناطق ارزان برای کمپینگ و افرادی که قصد دارند از زندگی شهری دور باشند بسیار مناسب است. این منطقه امکاناتی مانند مسیرهای پیاده‌روی گسترده برای بازی کودکان بدون صرف هزینه دارد و شما می‌توانید به‌جای رزرو هتل‌های گران، چادر بزنید و از مناظر لذت ببرید.

یلواستون (Yellowstone)

یلواستون

Yellowstone خانه‌ی جاذبه‌های طبیعی و مناظر نفس‌گیر برای بازدیدکنندگان در هر رده‌ی سنی است. مسیرهای کوه‌نوردی و اسکی، وجود چشمه‌های آب گرم و ماجراجویی‌های دیگر از  امکانات این منطقه به شمار می‌رود. هزینه‌ی ورودی پارک ملی آمریکا نیز کم است و جای مناسبی برای بازدید به شمار می‌رود.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است