اطلاعات عمومی اسلواکی

اطلاعات عمومی اسلواکی
اِسلُواکی کشوری محصور به خشکی در اروپای مرکزی است. جمعیت آن حدود ۵٫۴ میلیون نفر و پایتخت آن براتیسلاوا است. شهر براتیسلاوا ۴۱۳ هزار نفر جمعیت دارد. واحد پول این کشور یورو است. زبان رسمی آن زبان اسلوواک (به اسلوواک:slovenčina، اسلووِنچینا؛ یا slovenský jazyk، اسلووِنسکی یازیک) است که یک زبانهندواروپایی و از خانواده زبان‌های اسلاوی است.در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا بااطلاعات عمومی اسلواکی آشنا  بشیم .
شهرت این کشور کوچک در اروپای مرکزی با جمعیت 5 میلیون نفری بعنوان یک مرکزتفریحی است. با توجه به چند تا از تماشائی ترین چشم اندازها در اروپا، شهرها و شهرک های تاریخی، قصرهای افسانه ای و خانه های اربابی، کوه های بزرگ، دشت ها و رودخانه ها، غارهای زیبا، پاتوق های چشمه های آب معدنی با فرصت های تفریحی فوق العاده و مردم خوش برخورد و روشنفکر، مسافرت به اسلواک برای هر ذوق و سلیقه ای مناسب است.
اسلواک از ماه می سال 2004 یکی از اعضای دائم اتحادیه اروپا است.(بدین ترتیب شرکت اسلواک می تواند در تمامی کشورهای عضو اتحادیه اروپا شعبه یا مغازه ویا تجارت خود را فعال کند)

 

نام رسمی: جمهوری اسلواک
حکومت: جمهوری
جمعیت:5,384,822   (دسامبر 2004)
مساحت: 49,305 کیلومتر مربع
پایتخت: براتیسلاو
واحد پول: کرونا اسلواک
سال مالی: اول ژانویه – سی و یکم دسامبر
زبان: اسلواک
مذهب: بیشترین گروه مذهبی شامل کاتولیک های رومی می باشد اما با این وجود گروههای پروتستان، کاتولیک های یونانی، ارتودکس، یهود و دیگر مذاهب نیز وجو دارند.

پرچم اسلواکی

  • “راهنمای اقامت ، تحصیل ، سفر و زندگی در دیگر کشورها”
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است