اطلاعات عمومی ایالت کنتیکت امریکا

اطلاعات عمومی ایالت کنتیکت امریکا
کنِتیکت ایالتی است از ایالت‌های نیو انگلند آمریکا در شمال شرقی این کشور. پایتخت آن هارتفورد و شهر مهم آن بریجپورتاست. این ایالت هم‌مرز با نیویورک، ماساچوست، رودآیلند و همچنین لانگ آیلند سوند می‌باشد. کانِتیکت ایالت قانون اساسی نیز خوانده می‌شود.
ایالت کانِتیکت از نظر مساحت سومین ایالت کوچک در کشور ایالات متحده است. همچنین این ایالت ۲۹ امین ایالت پرجمعیت کشور آمریکا است، هر چند از نظر تراکم جمعیت چهارمین ایالت پرجمعیت است.

نشان رسمی کنتیکت

ایالت کنتیکت واقع در منطقه ساحلی شمال شرقی ایالات متحده، ایالت کنتیکت به دلیل تأمین شکوفایی و پیشرفت شهرواندان خود که نتیجه ی سنگر مستحکم صنعت ساخت در ایالت می باشد و همچنین موفقیت های اولیه در توسعه کسب و کار سازمان های مالی و بیمه معروف شده است. در نتیجه، بسیاری از ساکنان کنتیکت از کیفیت بالای استاندارد های زندگی، که در شاخص رتبه بندی توسعه انسانی دولت (HDI) منعکس شده است لذت می برند. بعلاوه این ثروت به طور باور نکردنی در توسعه و نگهداری شهر، پارک های تفریحی، و سیستم حمل و نقل در سراسر ایالت خرج می شود.
کنتیکت بین ایالات ماساچوست و رودآیلند قرار دارد (از سمت شمال و شرق) و از غرب با ایالت نیویورک مرز مشترک دارد. محدوده آب و هوای نیمه گرمسیری و موقعیت جغرافیایی آن، آب و هوای عالی را برای حفظ طیف متنوعی از جنگل های زیبا در ساحل و در طول دامنه های کوهستانی فراهم می کند. گردشگران در کنتیکت می توانند (و اغلب انجام می دهند!) از دسترسی آزاد به مسیرهای پیاده روی از طریق جنگل ها، رودخانه ها، آبشارها، خط ساحلی و دریاچه ها با منظره زیبا که به صورت هدفمند برای فعالیت های اکتشاف و تفریحی انسان طراحی شده و توسعه یافته اند استفاده کنند.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است