اقامت کشور دانمارک

اقامت کشور دانمارک
دانمارک یکی از شادترین کشورهای دنیا بوده و دارای یکی از معتبرترین پاسپورت های دنیا می باشد.  امکان اخذ گرین کارت برای همراهان (همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال) نیز وجود دارد. این گرین کارت برای آنها به مدت زمان گرین کارت شما خواهد بود. شما و خانوادهتان باید در یک آدرس زندگی کنید و شما باید همراهان را از نظر مالی ساپورت کنید.در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا با  اقامت کشور دانمارک  بیشتر آشنا بشیم

برای اسپانسر شدن همراهان شامل همسر و فرزندان باید شرایط زیر وجود داشته باشد:

  • متقاضی اصلی دارای حداقل درآمد برای ساپورت خانواده بوده باشد. (در ایران) این مبلغ برای متقاضی اصلی ۱۳۰ هزار کرون معادل تقریبی ۷۰ میلیون تومان و برای همسر ۱۳۰ هزار کرون و برای هر فرزند ۴۳ هزار کرون میباشد. این مبلغ باید در حساب بانکی ایران وجود داشته باشد.
  • متقاضی اصلی ابتدا به دانمارک مهاجرت کرده و با کافرما قرارداد حداقل یک ساله عقد کند و حقوق ماه اول را دریافت نماید. حداقل درآمد (در دانمارک) برای اسپانسر کردن همسر بدون فرزند برای هر ماه تقریبا ۱۱ هزار کرون میباشد. حداقل درآمد برای اسپانسر کردن همسر با فرزند برای هر ماه تقریبا ۱۵ هزار کرون میباشد.

ویزای دانمارک

اخذ اقامت دانمارک از طریق تولد
تولد در خاک دانمارک باعث به دست آوردن تابعیت ان کشور نمی گردد مگر انکه پدر و مادر طفل نامعلوم باشد و طفلی که یکی از والدین وی تبعه دانمارک باشد بدون توجه به کشور محل تولد وی، تبعه دانمارک محسوب می شود . البته اطفالی که فقط مادرشان دانمارکی است و قبل از ژانویه 1979 به دنیا آمده باشند باید برای به دست اوردن تابعیت دانمارک اقدام نمایند.
تحصیل و اخذ تابعیت دانمارک
ممکن است تابعیت دانمارک در صورت وجود شرایط زیر حاصل شود:

  • شخصی که به مدت هفت سال به طور مداوم در خاک دانمارک اقامت داشته باشد
  • شخصی که بتواند با مدارک ثابت کند که تابعیت قبلی خود را از دست داده است

از دست دادن تابعیت دانمارک

  • ترک تابعیت دانمارک
    ترک تابعیت دانمارک بر اساس تقاضای شخص، در قانون تابعیت اجازه داده شده است ، مشروط بر اینکه متقاضی مدرکی دال بر اخذ تابعیت کشور دیگری را ارائه نماید وهمچنین تقاضای خود را مبنی بر ترک تابعیت به دولت ارائه نموده باشد که در این صورت ، اجازه نامه ترک تابعیت وی صادر خواهد شد.
  • سلب تابعیت دانمارک
    سلب تابعیت دانمارک در صورتی امکان دارد که شخص بصورت اختیاری تابعیت کشور دیگری را کسب کرده باشد.
  • “راهنمای اقامت ، تحصیل ، سفر و زندگی در دیگر کشورها”
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است