اماکن تاریخی ایالت آرکانزاس امریکا

اماکن تاریخی ایالت آرکانزاس امریکا

آسیاب وار ایگل 

آسیاب وار ایگل

وارایگل آرکانزاس، آسیاب مشهور وار ایگل به سال ۱۸۳۲ ساخته شده و در زمان حیاتش ۳ باز تخریب و دوباره بازسازی شده و همچنان پس از سال‌ها به فعالیت خود ادامه می‌دهد. در طول پاییز نمایشگاه صنعتی بسیار حرفه‌ای در این شهر برگزار می‌شود که علاقه‌مندان به این زمینه هرگز نمی‌خواهند آن را از دست بدهند.

شهر فایت‌ویل

فایت ویل

فایت‌ویل یک شهر در ایالات متحده آمریکا با جمعیت ۷۵۱۰۲ نفر است که در آرکانزاس واقع شده‌ است. خانه های قرمز رنگ کوچک و زیبای آن دیدنی است.

تاریخ، مُد و هنر

موزه مک آرتور

برای چشیدن طعمی از تاریخ سفری را به شهر لیتل راک، مقر کتابخانه پرزیدنت کلینتون برنامه ریزی کنید. کتابخانه به منزله گنجینه ای، هم برای پژوهشگران و هم گردشگران و ویترینی برای نمایش لحظات مهم ریاست جمهوری بیل کلینتون (٢۰۰۱- ۱٩٩۳) به شمار می رود و الگویی از کاخ سفید را نیز در بر می گیرد.
 
موزه کیف دستی اسی

موزه کیف دستی اسی

دوستداران مُد نباید دیدار از موزه کیف دستی اسی را در لیتل راک از دست بدهند. این یکی از سه موزه کیف دستی موجود در جهان است که تحول و تکامل کیف دستی را دنبال می کند. و در بنتون ویل، موزه هنر آمریکایی کریستال بریج جریان تحول تاریخ ایالات متحده را از طریق کارهای هنری دیدنی در رسانه های گوناگون برجسته می سازد.

دیگر موزه های دیدنی آرکانزاس

  • موزه مک آرتور در رابطه با تاریخ نظامی آرکانزاس، لیتل راک، محل تولد ژنرال داگلاس مک آرتور است .
  • مرکز ریاست جمهوری کلینتون، لیتل راک، یکی از دوازده کتابخانه ریاست جمهوری در ایالت متحده است و ماکتی از دفتر اوال را نمایش می دهد.
  • موزه آمریکایی ژاپنی wwll، مک گی، زندگی ژاپنی _ آمریکایی ها را بعد از بمباران بندرگاه پرل و تجاربی در رابطه با جابجایی اردوگاه در آرکانزاس نمایان می کند.
  • موزه کیف پول Esse، لیتل راک، یکی از سه موزه کیف در کل دنیا است و نمایشی از تکامل کیف دستی خانمها می باشد.
  • دهکده هیفر، لیتل راک، پایداری در کشورهای جهان سوم و فرصت هایی برای کمک به افراد محتاج را نمایان می کند.
  • موزه آرایشگاه فورت چاف، فورت اسمیت، جایی است که الویس پریسلی اولین مدل موی مشهور خود با عنوان G.I. را داشت.
  • موزه وال مارت، بنتون ویل، مدال آزادی و دفتر اصلی یام والتون را نشان می دهد. تمام مصنوعیات معتبر هستند شامل یادبودی از وانت باربری آقای سام ۱۹۷۹ فوردF150 . و اسپارک کافه که بستنی های دهه پنجاه را ارائه می دهد.
  • موزه پل کریستال در رابطه با هنر آمریکا، بنتون ویل، یکی از بهترین موزه های ملی هنر است و تاریخ آمریکا را از طریق جمع آوری و ارائه کارهای برجسته به تصویر می کشد.

 

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است