اماکن تاریخی ایالت آلاسکا امریکا

اماکن تاریخی ایالت آلاسکا امریکا
شاید زمانی که شوروی سابق این زمین‌های یخ‌زده شمال غربی کره زمین را با قیمت بسیار نازل ۲ سنت آمریکا در ازای هر مترمربع به آمریکا فروخت، فکرش را هم نمی‌کرد که این زمین‌ها برعکس ظاهر یخ‌زده و مرده‌اش، در قلب خود بزرگ‌ترین معادن مواد معدنی و چاه‌های زیرزمینی نفت را داشته باشد؛ وگرنه هرگز به این معامله راضی نمی‌شد. وب‌سایت «لونلی پلنت» (Lonely Planet) پیشنهاد نمی‌کند که قسمت خاصی را در «آلاسکا» بازدید کنید. کل این منطقه در این فهرست گنجانده شده است و پیشنهاد می‌شود بازدیدکنندگان از تمامی بخش‌های آن دیدن کنند. بنابراین اگر می‌خواهید تنها چند کار را در این منطقه که خود به تنهایی به اندازه یک کشور بزرگ است، انجام دهید این است که از اماکن تاریخی این ایالت دیدن نمایید.

 مرکز آشیانه بومی میشیگان آلاسکا

مرکز آشیانه بومی میشیگان آلاسکا

خانه های سنتی مردم محلی آلاسکا دریاچه ای را در مرکز میراث بومی آلاسکا در Anchorage محاصره می کنند.راهنماهای فرهنگی، صنایع دستی و هنری را نشان می دهند و رقص ها و آهنگ ها را اجرا می کنند. جاذبه های دیدنی دیگری نیز خارج از مرکز شهر قرار دارد، در تابستان نیز امکان بازدید از موزه انکوریج مدرن در مرکز Rasmuson وجود دارد.

 پارک ملی سنت الیاس

پارک ملی سنت الیاس

پارک ملی سنت الیاس بزرگترین و با شکوه ترین پارک ملی در آلاسکا است که در برگیرنده ۱۶ قله مرتفع در ایالات متحده است. این منطقه کوهستانی غربی در منطقه مرزی کانادا دارای یخچالهای طبیعی، دریاچه ها و کوه ها است و تنوع بالایی از حیات وحش دارد. این پارک برای کوه نوردان، علاقمندان به پیاده روی و علاقه مندان به ورزش های آبی مقصدی فوق العاده به شمار می رود.  از معبد تاریخی مریخ Kennecott ، می توان به خوبی شهر قدیمی در بر گیرنده ساختمانهای آسیابی قدیمی و معادن رها شده را نگاه کرد.

 مسیر تاریخی ملی Iditarod

مسیر تاریخی ملی Iditarod

مسیر تاریخی ملی Iditarod شامل یک شبکه از مسیرهایی است که بیش از ۲۳۰۰ مایل بین نوم، در تنگه برینگ وسوراد، در نزدیکی Anchorage است. این مسیر در اصل توسط شکارچیان باستانی و بعدها توسط کاشفان طلا مورد استفاده قرار می گرفته، در حال حاضر نیز مسیری است که برای مسابقات سگهای سورتمه کش به خوبی شناخته شده است و در تابستان هم مسیر پیاده روی مسافران است، گرچه در تابستان نیز سرمای زمستانی این منطقه را فرا گرفته است.

 

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است