اماکن تاریخی تایوان

در این مطلب به مراکز تاریخی و جالب کشور تایوان می پردازیم. در زمان سفر به این کشور حتما از این مناطق دیدن نمایید و حیرت زده شوید.
معابد فو گوئنگ شان

معابد فو گوئِنگ شانن

این معابد یکی از دیدنی ترین جاذبه های کشور تایوان محسوب می شود، این معابد پایگاه یک جنبش مذهبی بین المللی بودایی تازه کار چینی است که امروزه درب آن بر روی بازدیدکنندگان باز است. این جنبش به ترویج دارما یعنی توازن میان افراد و جهان می پردازد. شما تنها می توانید از بخش هایی از این صومعه بازدید کنید.

روستای رنگین کمان

روستای رنگین کمان

این روستا در قرن بیستم توسط هنرمندی تونا به نام هوانگ یونگ فو ساخته شده است. این هنرمند با پیشینه که در کارنامه خود دارد، دارای توانایی ها و مهارت هایی بوده است. روستای محل زندگی او در معرض تخریب قرار داشت و بدین ترتیب او برای جلوگیری از این فرآیند شروع به نقاشی کرد.کار او به شدت مورد استقبال قرار گرفت به طوری که این مکان به یکی مکان های مشهور برای جذب گردشگران تبدیل گردیده است.

شهر کوهستانی جیوفِن

جیوفن

این شهر کوچک که روی تپه های منطقه رویفانگ قرار گرفته انگار مکانی است که تا پیش از این فقط در داستان های کودکانه خوانده ایم. اتفاقاً این شهر دلیل ساخته شدن و الهام گرفتن کارتون مشهور شهر ارواح هم می باشد. قسمت تاریخی و قدیمی تر شهر دارای معماری های مجذوب کننده، مغازه های پر تعداد آنتیک، غرفه های اغذیه فروشی و خانه های چای فروشی است. در مجموع حال و هوای با اصالت آن باعث می شود که سفر به کشور تایوان، یک سفر تمام و کمال باشد.
شهر تایپه

شهر تایپه

شهر تایپه میراث های مختلفی از اسپانیایی ها، هلندی ها، ژاپنی ها و فرهنگ چینی را در آغوش گرفته است و آثار این واقعیت در معماری و روح این شهر کاملاً نمایان است. به همین دلیل به آن شهر جهانی گفته می شود که درهایش به روی تمامی گردشگران باز بوده و از آنها به بهترین شکل پذیرایی می کند. گردشگران علاقمند به غذا عاشق این شهر خواهند شد چرا که تایپه به داشتن غذاهای دریایی تازه و فوق العاده خوشمزه، آشپزخانه های مختلف و همینطور کلی فروشگاه غذایی و رستوران مشهور است. صف کشیدن های طولانی میهمانان در جلوی رستوران ها و بارها نشانه خوبی از غذاهای بی نظیری است که در این اغذیه فروشی ها سرو می شوند.
موزه ملی تایوان

موزه ملی تایوان

موزه ملی تایوان در ۱۰ اکتبر سال ۱۹۲۵ تاسیس شد . این موزه در در منطقه ای به نام شیلین در کشور تایوان واقع شده است . این موزه بیش از ۷۰۰ هزار کارهای هنری چینی را در خود جا داده است و باعث شده بازدیدکنندگان زیادی را به سمت خود جذب کند .
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است