اماکن تفریحی ایتالیا

اماکن تفریحی ایتالیا
در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا با اماکن تفریحی ایتالیا آشنا  بشیم .
رودخانه مگیور میلان  Lake Maggiore

رودخانه مگیور میلان

این رودخانه زیبا در بخش جنوبی کوه های آلپ واقع شده است و بزرگترین رودخانه میلان است. قسمت شمالی رودخانه مگیور در سوئیس و بخش شرقی آن در مرز میلان واقع شده است . بنابراین مگیور محلی برای ارتباط مردم سوئیس و ایتالیا با یکدیگر است. گردشگران هر دو کشور از این رودخانه زیبا دیدن می کنند و هر دو آنها نیز سالانه پذیرای هزاران گردشگر در سال هستند. کل مساحت این رودخانه حدود ۷۰ کیلومتر است . مگیور در حد فاصل لوکارنو و آرونا واقع شده است. رودخانه مگیور یکی از بهترین جاذبه های گردشگری شهر میلانو کشور ایتالیا به شمار می رود. همه اطراف رودخانه مگیور را جزیره های متعددی احاطه کرده اند که بر زیبایی فضا می افزایند. سیستم حمل و نقل به صورت محلی و توسط اهالی استرسا مدیریت می شود. همین مساله نیز برای گردشگران بسیار جالب توجه است. استرسا، دهکده کوچکی با جمعیتی حدود ۵ هزار نفر است. این دهکده بسیار زیبا و ترکیبی از باغ های و ویلاهای زیباست. سالانه افراد بسیار برای گردش و لذت بردن از مناظر زیبای این رودخانه به میلان سفر می کنند. اما بیشترین تعداد گردشگر به ماه آگوست بر می گردد. در این ماه، علاوه بر آب و هوای بسیار خوب، جشن های محلی و مجموعه های عبادتی متنوعی وجود دارند که مردم دنیا از دیدنشان لذت می برند.
دریاچه گاردا ایتالیا Lake Garda 

دریاچه گاردا ایتالیا

دریاچه گاردا یا بناکو – Lake Garda – بزرگترین دریاچه ایتالیا است. این دریاچه که در شمال ایتالیا قرار دارد ، یکی از مکان های محبوب ایتالیایی ها در تعطیلات است . رنگ شفاف و بی نظیر آب دریاچه و آب و هوای منحصر به فرد آن می تواند تعطیلاتی پر از آرامش را برای گردشگران تور ایتالیا رقم بزند . می توانند به ورزش و سرگرمی پردازند و از کشف مکان های جدید لذت ببرند .  این دریاچه اطراف شهر گارداست . این شهر یکی از توریستی ترین شهرهای ایتالیا به شمار می رود .دریاچه و خط ساحلی آن بین استان ورونا (به جنوب شرق)، برشیا (جنوب غربی) و ترنتینو (شمال) تقسیم شده است . قسمت وسیع جنوب دریاچه گاردا توسط تپه های مورانیایی احاطه شده است . یخچال های این منطقه کوهستانی در پایان آخرین عصر یخبندان تشکیل شده اند .  در حالی که در قسمت شمالی دریاچه ، کوه هایی که فورج شکل هستند ، را خواهید دید که آب و هوای مدیترانه ای بسیار ملایمی را به وجود می آورند .
طول دریاچه گاردا در ایتالیا دحداکثر ۵۱٫۶۰ کیلومتر و عرض آن حداکثر ۱۷٫۲۰ کیلومتر می باشد . عمق این دریاچه در عمیق ترین نقطه ۳۴۶ متر است .

گاردالند  Gardaland

گاردالند

مجموعه گاردالند که شامل گاردالند (Gardaland)، زندگی دریایی گاردالند (Gardaland Sea-Life) و هتل گاردالند (the gardaland Hotel) است، یک پارک تفریحی در شمال شرقی ایتالیا و ساحل شرقی دریاچه گارداست که در ۱۹ جولای ۱۹۷۵ تاسیس شده است. این پارک برای بچه‎ها در هر سنی مناسب است. در این پارک آبی، گزینه‎های زیادی برای تفریح وجود دارد. سرسره، قایق‌های بادی و استخرهای جورواجور. مطمئناً بزرگترها نیز در چنین جایی حوصله‏ شان سر نخواهد رفت. مساحت کل مجموعه gardaland که از مراکز تفریحی ایتالیا است، ۴۴۵,۰۰۰ مترمربع است، در حالی که پارک ۲۰۰،۰۰۰ مترمربع مساحت دارد. این پارک هر ساله نزدیک به ۳ میلیون بازدیدکننده دارد. در ژوئن ۲۰۰۵ این پارک در رده پنجم ده پارک برتر جهان رتبه بندی شد و در حال حاضر هشتمین پارک محبوب اروپاست. در سال ۲۰۰۶ این پارک به شرکت Merlin Entertainments واگذار شد. جاذبه های اصلی پارک؛ ماموت Mammut، جنگل ریپدز Jungle Rapids، فرار از آتلانتیس Fuga Da Atlantide، گردباد آبی Blue Tornado، رامسس Ramses، رپتور Raptor و سیاه چاله Oblivion هستند. سیاه چاله در ۲۸ مارس ۲۰۱۵ افتتاح شد.
قایق سواری بر روی رودخانه پو در ایتالیا  Po River

قایق سواری بر روی رودخانه پو در ایتالیا

پو طولانی ترین رود ایتالیا است که از کوه های آلپ کوتیان شروع می شود و در نهایت به دریای آدریاتیک می ریزد. این رود شما را از کنار زیباترین مناظر ایتالیا از جمله شهر ورونا (شهر رومئو و ژولیت) و بسیاری از شهرهای سنتی ایتالیا و همچنین تالاب مشهور ونیز می گذراند. پو، رودی است در شمال ایتالیا به طول ۶۵۲ کیلومتر و مساحت بستر آن ۷۵ هزار کیلومتر مربع است. پو بزرگ‌ترین رودخانه ایتالیا است. از ارتفاع ۲۰۲۰ متری آلپ سرچشمه گرفته و به دریای آدریاتیک میریزد. در مسیر این رودخانه سدهای متعدد بسته شده است. «پو» در فصلهای بهار و پائیز طغیان می‌کند. این جریان به وسیله کانال به ونیزوصل شده است. رود پو یکی دیگر از تجربه های رمانتیک سفر با قایق روی رودخانه را در اختیارتان می گذارد.
ونیز

ونیز

امکان ندارد به ونیز سفر کنید و خاطره اولین دیدارتان را فراموش کنید . ونیز هرگز از ذهن بازدیدکنندگان حذف نمی شود . این شهر یکی از رمانتیک ترین و زیباترین شهرهای جهان است . غروب آفتابی که تنها در ونیز خواهید دید ، کارناوال های رنگارنگ ، قایق سواری در کانال ها و هزاران زیبایی دیگر باعث محبوبیت این شهر در بین جهانیان شده است .

آپولیا

آپولیا

دریای کریستالی با آب های نیلگون ، سواحل سفید ، غارهای سنگی پنهان و طبیعت زیبا و بکر ، آپولیا را مورد علاقه بسیاری از ایتالیایی ها کرده است . افراد زیادی در تابستان این منطقه را برای تفریح و حمام آفتاب گرفتن انتخاب می کنند . تپه های پوشیده شده از درخت ، دریاچه های غنی از حیات وحش و باغ های زیتون از دیگر دلایل محبوبیت آپولیا می باشد . این منطقه حدود ۴۰ درصد روغن زیتون ایتالیا را تولید می کند .

  • “راهنمای اقامت ، تحصیل ، سفر و زندگی در دیگر کشورها”
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است