اماکن تفریحی ایرلند

اماکن تفریحی ایرلند
در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا با اماکن تفریحی ایرلند بیشتر آشنا بشیم 
پارک ملی کیلارنی Killarney

پارک ملی کیلارنی

پارک ملی کیلارنی در استان کری Kerry در جنوب غربی ایرلند واقع شده و زمانی که املاک Muckross در سال 1932 به این کشور اضافه شد، این پارک نیز تاسیس گشت. خانه ی ویکتوریایی Muchross همینک به عنوان مرکز بازدیدکنندگان پارک عمل می کند و باغ های وسیع این املاک نیز جز جاذبه های محبوب پارک هستند. هرچند برای بسیاری از گردشگران سه دریاچه ی پارک مهم ترین جاذبه به شمار می آیند. این دریاچه ها با جنگل هایی احاطه شده اند که زادگاه تنها گونه ی آهوی قرمز ایرلند است؛ ضمن اینکه داخل دریاچه ها نیز قوها و سمورهای آبی زندگی می کنند. قایق سواری روی دریاچه امکان تماشای زندگی این گونه ها را در کنار لذت بردن از مناظر شگفت انگیز فراهم می آورد. در این محدوده همچنین شبکه ای از مسیرهای مختلف قرار گرفته که می توان پیاده، با دوچرخه یا سوار بر اسب آنها را پیمود.

Bru na Boinne

تپه هایی در دره ی

بقایای گذشته ی باستانی ایرلند را می توان در جای جای این کشور مشاهده نمود، اما Bru na Boinne تپه هایی در دره ی Boyne هستند که به هیچ وجه نباید آنها را از دست دهید. سه مورد از این تپه های دفن 5000 ساله به طور کامل حفاری شده اند و بازدید از آنها به روی عموم باز است؛ این تپه ها عبارتند از: Newgrange، Knowth و Dowth. Newgrange با تخته سنگ های حکاکی شده ی گرانیتی و نمای کوارتز سفید، خارق العاده ترین این تپه ها به شمار می رود. در این تپه یک مسیر مرکزی وجود دارد که شما را به اتاق های طاقدار هدایت می کند، جایی که بقایای اجساد و کالاهای داخل قبر حداقل 5 نفر در آن کشف شده است. تپه ی Knowth را به خاطر 250 سنگ تزئین شده ی آن می شناسند که برخی از آنها شبیه نقشه های محلی به نظر می رسند. اجازه ی بازدید از داخل تپه ی Dowth برای عموم وجود ندارد اما بازدیدکنندگان می توانند از آن بالا بروند تا از دیدهای شگفت انگیز لذت ببرند.

حلقه ی کری Ring of Kerry

حلقه کری
 

محبوب ترین مسیر جاده ای زیبا در ایرلند، حلقه ی کری است که بزرگراهی با طول مسیر بیش از 160 کیلومتر می باشد و در امتداد خط ساحلی زیبای شبه جزیره ی Iveragh قرار گرفته است. بیشتر بازدیدکنندگان تور خود را از شهر شلوغ کیلارنی آغاز و در همین جا به پایان می رسانند. اما گردشگران داناتر روستای زیبا و خلوت تر Kenmare را به عنوان پایگاه اقامتی خود بر می گزینند. از جمله مناظر موجود در این مسیر می توان به بلندترین کوه های ایرلند به نام Carrantuohill، چندین دریاچه ی زیبا، صومعه ای قرون وسطایی و قلعه ی ماقبل تاریخی Staigue با دیوارهای ضخیم سنگی بدون ملات اشاره نمود. در این مسیر همچنین چندین شهر ساحلی و تفرجگاه با سواحل ماسه ای قرار گرفته که در فصل های گرم، آنها را به جاذبه های جانبی این مسیر تبدیل می کنند.

صخره های موهر Cliffs of Moher

صخره های موهر

بازدید از ایرلند بدون گذران وقت و لذت بردن از مناظر اقیانوس اطلس بر بلندای صخره ها کامل نیست و صخره های موهر این تجربه را به ارتفاعاتی بسیار نفس گیر و فراتر از حد تصور شما ارتقا می دهد. این صخره ها حدود 210 متر بالاتر از ساحل قرار گرفته اند و سالانه حدود یک میلیون بازدیدکننده را به خود جلب می کنند که همین موضوع آنها را به محبوب ترین جاذبه ی گردشگری ایرلند تبدیل کرده است. قابل درک است که دسترسی به این صخره ها زمانی که باد شدید بوزد، محدود می شود. در اسکله ی Doolin امکان استفاده از تورهای قایق نیز وجود دارد که به بازدیدکنندگان فرصت تجربه و لذت بردن از عظمت و زیبایی این صخره ها را از دورنمایی دیگر می دهد.

باغ وحش دوبلین (dublin zoo)

باغ وحش دوبلین

  • “راهنمای اقامت ، تحصیل ، سفر و زندگی در دیگر کشورها”
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است