برج ان سئول کره جنوبی

کره جنوبی کشوری است که همه آدم ها برای یک بار هم که شده باید از آن بازدید کنند! این کشور پر از جاذبه های گوناگون است، اما برج نامسان سئول را می توان اولین برج گردشگری در کره جنوبی دانست. این برج بلندترین نقطه سئول است که ۴۸۰ متر بالاتر از سطح دریاست و خود برج ۲۳۶٫۷ متر ارتفاع دارد. طبقات داخلی برج ان سئول پر از سرگرمی های گوناگون است و در کنار نمای بسیار خوبی که از شهر ارائه می دهد، جایی است که برای همیشه در خاطراتتان خواهد ماند.

 

 

برج ان سئول 4

 

 

تاریخچه برج ان سئول

ساخت برج ان سئول در سال ۱۹۶۹ با بودجه ی تقریبی ۲٫۵ میلیون دلار شروع شد. این برج در ۳ دسامبر ۱۹۷۱ کامل شد و طراحی آن توسط معماری به نام جانگ جونگ ریول (Jangjongryul) صورت گرفت. البته در آن زمان هنوز دکوراسیون داخلی آن تکمیل نگشته بود. طبقه سوم آن که تراس، موزه، سالن و رصد خانه دیجیتال در آن قرار گرفته، آگوست سال ۱۹۷۵ تکمیل شد. با این که بیشتر کار برج به اتمام رسیده بود اما تا ۱۵ اکتبر سال ۱۹۸۰ این موزه برای بازدید عمومی افتتاح نشد.

از آن موقع به بعد، برج ان سئول یکی از جاذبه های شهر سئول محسوب می شود. ارتفاع پایه ساخت برج ۲۳۶٫۷ متر و بالاترین نقطه آن ۴۷۹٫۷ متر بالاتر از سطح دریا است. برج سئول نام خود را در سال ۲۰۰۵ به ان سئول تاور (N Seoul Tower) تغییر داد در حالیکه N به معنای جدید و طبیعت است: Namsan و Nature.

 

 

برج ان سئول 3

 

 

مناظر بالای برج تنها بخشی از دیدنی‌های آن هستند؛ این مجموعه شامل یک موزه خرس عروسکی نیز می‌شود که مجموعه‌ای هیجان‌انگیز و جالب از عروسک‌های مختلف را به نمایش می‌گذارد. عشاق نیز می‌توانند به تراس روی بام «N پلازا» رفته و طبق سنتی رایج یک قفل عاشقانه ببندند یا کنار حوضچه آرزوی داخل برج رفته و سکه‌های قلبی شکل به داخل آن پرت کنند. بعد از فرا رسیدن تاریکی شب، ساختمان مرتباً با نورپردازی‌های مختلفی زیبا می‌شود. دیدن این نمایش جالب از بالای خود کوه نامسان یا از خیابان پایین برج تجربه خاصی خواهد بود. پیشنهاد می‌کنیم با خودتان دوربین نیز به همراه داشته باشید.

 

 

برج ان سئول 2

 

 

امکانات طبقات برج ان سئول

پلازای P0/B1: ورودی تراس تماشای شهر، اطلاعات، اتاق زنده، کافه، تئاتر کودکان، اتاق پرستاری

پلازای P1: باجه فروش بلیط، فود کورت، باغ نور، تراس چمن، مغازه سوغاتی فروشی

پلازای P2: رستوران، تراس پشت بام، کافه

برج T1: رستوران کره‌ای «هانکوک»

برج T2: رصدخانه آنالوگ، حوضچه آرزو، توالت آسمان، اِسکای کافه، استودیو عکس

برج T3: رصدخانه دیجیتال، تلسکوپ قوی دیجیتال، مغازه سوغاتی فروشی

برج T5: رستوران گردان

بسیاری از بازدیدکنندگان برای رسیدن به اینجا از تله‌کابین نامسان استفاده می‌کنند.

 

 

برج ان سئول 1

 

 

بازدید از برج ان سئول در تمام سال تا دیر وقت امکان پذیر است، اما اگر هوا ابری بود توصیه می‌کنیم بازدیدتان را به تعویق بیندازید زیرا نمی‌توانید از مناظر شگفت‌انگیز شهر دیدن کنید. در این مجموعه به طور کل تراس‌ بزرگی برای تماشای شهر، موزه، تالار روباز، مغازه سوغاتی فروشی و امکانات جذاب فرعی دیگری وجود دارند.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است