برج مروارید شرقی شانگهای چین

برج مروارید شرقی، برج رادیو تلویزیونی است که در منطقه Lujiazui شهر شانگهای قرار دارد. این برج 468 متری که در کنار رودخانه هانگ پو قرار دارد علاوه بر امکان تماشای منظره شهر از بالای آن، به خودی خود برج زیبایی است که مخصوصاً در شب نمایشی از نور و رنگ را به نمایش می گذارد و همین ویژگی ها باعث شده برج مروارید شرقی به یکی از جاذبه های توریستی شهر شانگهای تبدیل شود. با روماکو همراه باشید تا با این برج بیشتر آشنا شوید.

 

 

برج مروارید شرقی 3

 

 

درباره برج مروارید شرقی شانگهای

این برج فولادی سه پایه، ششمین برج بلند در دنیاست. عملیات ساخت و ساز این برج در 30 جولای سال 1991میلادی آغاز شد و در حدود سه سال ادامه داشته در سال 1994 به پایان رسید.ساخت این برج از معماری های مدرن جذابی می باشد که گردشگران بسیاری را برای گرفتن عکس به این شهرمی کشاند.

برج مروارید شرقی در منطقه پودونگ و کنار رودخانه هوانگ پو، در روبه روی بلوار باند قرار دارد و نقطه ی عطف متمایزی در منطقه است. در شانگهای برج های زیادی وجود دارد، اما این برج با بهره گیری از طراحی مدرن در معماری خود، از جذاب ترین برج های موجود در این شهرست.

 

 

برج مروارید شرقی 4

 

 

 

این برج از زمان تاسیس تا سال 2007 با داشتن 468 متر ارتفاع بلندترین برج چین بود اما به مرور با ساخت برج های دیگری چون مرکز مالی جهان و برج کانتون این عنوان از برج مروارید شرقی سلب شد ولی با این وجود هنوزهم یکی از بلندترین ساختمان های آسیا به شمار می آید .

این برج دارای 11 گوی بزرگ و کوچک می باشد که دو تا از بزرگترین کره ها در امتداد طول برج واقع شده اند که قطر کره پایینی 50 متر و قطر کره بالایی 45 متر می باشد و توسط سه ستون که 9 متر قطر دارند به یکدیگر متصل شده اند.

 

 

برج مروارید شرقی 2

 

 

بالاترین کره موجود در این برج کپسول فضایی نامیده می شود که با قطر 14 متر در ارتفاع 350 متری قرار گرفته است. از جذاب ترین بخش های برج، فضاهایی است که در ارتفاع های مختلف برج برای تماشای مناظر اطراف در نظر گرفته شده. برج مروارید دارای یک رستوران گردان می باشد با ارتفاع 267 متر و 1500مترمربع مساحت و 350 صندلی.

 

 

برج مروارید شرقی 1

 

 

رفتن به برج مروارید شرقی در مدت تور چین

برای رسیدن به این برج می‌توانید خط 2 مترو شانگهای را سوار شده و در ایستگاه Lujiazui پیاده شوید. با استفاده از اتوبوس‌های گردشگری شهر و تعدادی زیادی از خطوط اتوبوس‌رانی عمومی نیز می‌توانید به این نقطه برسید.

هزینه ورودی این برج به این شرح است:

  • گزینه یک: 220 یوان برای هر نفر برای هر سه گوی + موزه تاریخ شانگهای
  • گزینه دو: 160 یوان برای هر نفر برای گوی‌های اول و دوم + موزه تاریخ شانگهای
  • گزینه سه: 120 یوان برای هر نفر برای گوی دوم + موزه تاریخ شانگهای
  • گزینه چهار: 35 یوان برای هر نفر برای موزه تاریخ شانگهای

اگر از قبل بلیت رزرو نکنید انتظار ایستادن طولانی در صف‌های بلیت را داشته باشید. قبل از رفتن پیش‌بینی وضع هوا را بررسی کنید؛ در هوای مه آلود منظره واضحی از اطراف نصیبتان نمی‌شود. بازدید از برج را می‌توانید با بازدید از The Bund، مرکز مالی جهانی شانگهای و باغ Yu ترکیب کنید.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است