برج کانتون گوانجو چین

شهر گوانجو به خاطر میزبانی نمایشگاه صادرات و واردات چین هر ساله مملو از جمعیت تجار میشود، اما این تنها جذابیت این شهر نیست، شهر گوانجو چین پر از جاذبه های گردشگری تاریخی یا مدرن است که یکی از آنها برج کانتون می‌باشد.

گوانجو از شهرهای جنوبی کشور پهناور چین می باشد که بعد از میزبانی بازی های آسیایی در سال 2010 بیش از پیش در میان ایرانیان شناخته شد. مسئولان این شهر برای جلب توجه بیشتر در زمان این بازی ها، از سال های قبل شروع به تغییر شهر و انجام کارهای زیربنایی نمودند که برج کانتون گوانجو، از بلندترین ساختمان ها در چین، یکی از این کارهاست که مورد استقبال قرار گفت و در روزهای بعد از افتتاح بازدیدکنندگان بسیاری را به خود دید و از جاذبه هایی شد که پای ثابت بازدید گردشگران تور چین است.

 

 

برج کانتون گوانجو 4

 

 

درباره برج کانتون گوانجو (Canton Tower)

معمولا گردشگران تور چین علاقه زیادی دارند تا از ارتفاع بالا شهر مقصدشان را تماشا کنند و یا اینکه در ارتفاع غذا بخورند برج کانتون گوانجو، از بلندترین ساختمان ها در چین، این آرزو را برای مسافران تور گوانجو محقق نموده و این فرصت را برایشان فراهم کرده است. برج کانتون یا برج گوانجو تا قبل از به پایان رسیدن ساخت برج شانگهای در سال 2013، مرتفع ترین ساختمان چین بود اما با تکمیل شدن پروژه، این عنوان از برج کانتون سلب شد و به برج شانگهای با 632 متر داده شد. برج تلویزیونی کانتون از جاذبه های گردشگری چین است و با معماری و نمای منحصر به فرد خود توانسته در جهان زبانزد گردد این سازه آسمانخراش در شب به لطف نورپردازی های زیادی که بر روی آن انجام شده زیبائی فوق العاده ای دارد و از تمام نقاط شهر قابل رویت است.

 

 

برج کانتون گوانجو 3

 

 

لامپ‌های لیزری، برجسه‌ترین ویژگی برج کانتون هستند. این لامپ‌های رنگارنگ برج کانتون را هر شب از یک نواختی در آورده و آن را به زیبایی هرچه تمام‌ نمایش می‌دهند. چراغ‌های رنگارنگ این برج، در فصل تابستان از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۱ شب و در زمستان از ساعت ۶ تا ۱۱ شب روشن می‌شوند که البته این برنامه ممکن است در روزهای ابری و بارانی کمی تغییر کند.

از دیگر نکات جالب توجه این برج امکان راه رفتن روی بدنه برج (emit) در طبقات ۳۳ تا ۶۶ است. همچنین عرشه دیدبانی روی برج امکان تماشای مناظری زیبا از ارتفاع ۴۸۸ متری زمین را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌نماید. برج کانتون همچنین دارای بلندترین چرخ و فلک جهان است.

 

 

برج کانتون گوانجو 2

 

 

جذابیت های برج کانتون گوانجو چین

برج کانتون دارای 108 طبقه همراه با 2 طبقه زیرزمین می باشد دو رستوران گردان در این برج در نظر گرفته شده که در طبقات 417 و 428 متری آن واقع شده اند و در محیطی آرام در کنار سرو غذا می توان از چشم اندازهای زیبای شهر لذت برد در برج 6 آسانسور نصب شده که بازدیدکنندگان و گردشگران تور چین را تا ارتفاع 450 متری بالا می برند. عرشه مشاهده برج در ارتفاع 488 متری قرار گرفته و بلندترین عرشه در نوع خود، در دنیاست همچنین در قسمت بالایی برج چرخ و فلکی با 16 اتاقک شیشه ای ساخته شده که با چرخش به دور برج نمایشی پانوراما از گوانجو ارائه می دهد. در برج کانتون که از جاذبه های گردشگری گوانجو می باشد می توان سقوط از ارتفاع زیاد را تجربه نمود و از سینمای 4 بعدی و 3 بعدی لذت برد.

 

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است