بهترین روش ها برای ترویج رایگان وب سایت

نکته ای که باید در مورد ارتقاء وب سایت رایگان بدانید این است که هیچ وقت واقعا مجانی نیست. اگر پولی را برای ترویج سایت خود هزینه نکنید، مجبورید وقت خود را صرف کنید. پس چرا زمان اتلاف وقت خود را برای فروش وب سایت خود با استفاده از روش های زود بازده نمی گذارید؟ اگر شما آماده هستید که بر روی آنها کار کنید، این 5 تکنیک ارتقاء وب سایت رایگان، به شما با افزایش ترافیک سایت پاداش می دهد.

وب سایت

1/ کار بر روی سئو وب سایت

موتورهای بهینه ساز جستجوگر، از نان شب برای ترویج وب سایت شما واجب تر هستند، پس بهتر است آنها را یاد بگیرید و اصول اولیه را به وب سایت خودمان اعمال کنیم.

از طریق کار بر روی سئو وب سایت، می توانید رتبه بندی صفحات وب سایت خود را بهبود بخشید و ترافیک بیشتری را به سایت خود برسانید. ولی این هدف نهایی نیست.

نکته: اگر شما از محتوای غیر متنی در صفحات وب خود مانند عکس ها، نقشه ها، تصاویر و یا جاوا اسکریپت استفاده میکنید، متن در برچسب قسمت ALT  را پر کنید تا موتورهای جستجو چیزهایی را که می توانند بخوانند.

2/ پیوندهای متقابل برقرار کنید

یک پیوند در سایت دیگران و گذاشتن پیوند آنها در سایت خودتان، راهی عالی است برای ارتقاء رایگان وب سایت شما.

هر چند که پیوندهای ورودی به وب سایت، شما را آگاه نکند. این یک بازی اعداد نیست؛ این کیفیت لینک وب سایت است که واقعا مهم است. بنابراین شما باید به کیفیت پیوندهای سایت خود تمرکز کنید.

3/ نوشتن مقالات

تئوری پایه بازاریابی مقاله یعنی اینکه شما مقاله ای بنویسید و سپس آن را به صورت رایگان در اختیار وب سایت ها، وبلاگ ها، مجلات وغیره قرار دهید. مقاله شما به همراه منبع می تواند وب سایت شما را به خوبی ترویج دهد.

زیبایی این استراتژی ارتقاء وب سایت این است که اگر مقاله های خود را در وب سایت های محبوب و طولانی مدت و یا در مجلات مشهور منتشر کنید، شما میتوانید سایت خود را در دراز مدت و بدون تلاش بیشتر، در بخش مختص به خود نگهدارید و ارتقاء دهید.

با این حال جلب کردن نظر خوانندگان اهمیت بالایی دارد . اول ، شما باید بتوانید به خوبی در یک موضوع یا موضوعاتی که اغلب مخاطبان میخوانند بنویسید. دوم، شما باید مکان هایی  با کیفیت برای انتشار مقالات خود و متقاعد کردن مردم برای انتشار آنها پیدا کنید.

نکته: مجلات و وب سایت هایی را که میخواهید در آنها مقالاتتان را انتشار دهید را پبدا کنید و سپس با دقت محتوای آنها را بخوانید و مشاهده کنید و ببینید چه محتوایی را لازم دارند و در صورت هر گونه روزنه مشخص در محتوای آنها، میتوانید مقاله ای نوشته و آن قسمت را پوشش دهید. سپس خوراک مقالات خود را به نیاز های انها اختصاص دهید.

4/ از رسانه های اجتماعی برای ترافیک وب سایت خود استفاده کنید.

رسانه های اجتماعی فقط یک مکان عالی برای ارتباط با دوستان و خانواده نیست بلکه یک مکان عالی برای ترویج وب سایت و یا کسب و کار خود به بسیاری از مردم است که میتوانید از آن استفاده کنید.

به عنوان مثال، مطالعات نیلسن، دریافته است که کاربران اینترنت 21.3 درصد از وقت خود را در سایت های شبکه های اجتماعی صرف میکنند، این در حالی است که رسانه PQ دریافته که میانگین مصرف اینترنت در ایالات متحده امریکا در حدود 33 ساعت در ماه است و حدود 8 ساعت از آن در شبکه های اجتماعی سپری می شود.

شرکت در رسانه های اجتماعی می تواند یک راه عالی برای ارتقاء وب سایت باشد، زیرا میتواند با هزینه کم و با دید کم به این نتیجه برسد.

با این حال، برای موفقیت وب سایت خود با استفاده از رسانه های اجتماعی، به یک برنامه نیاز دارید. یاد بگیرید چگونه یک برنامه رسانه های اجتماعی برای کسب و کار کوچک خود ایجاد کنید.

نکته: رسانه های مختلف اجتماعی، انواع مختلفی از جامعه را جذب می کنند. قبل از سرمایه گذاری، با استفاده از یک پلت فرم رسانه ای خاص و ایجاد یک گروه از طرفداران، مطمئن شوید که پلت فرم مناسبی برای اهداف بازاریابی خود انتخاب کرده اید. ببینید چگونه میتوانید یک رسانه اجتماعی را که مناسب با کسب وکار شما است را انتخاب کنید.

5/ محتوای با کیفیت را تهیه کرده و ارائه دهید.

هیچ یک از تکنیک های فوق در صورتی که محتوای سایت شما کیفیت لازم را نداشته باشد، به خوبی کار نخواهد کرد. محتوایی که مخاطبان علاقه به خواندن آن دارند و مایل به تبلیغ در وبلاگ یا وب سایت خود هستند.

بنابراین جایی در وب سایت خود را به وبلاگ و یا مقالات که ارائه مطالبی در محدوده بازار هدف دارند، اختصاص دهید.

از کجا چنین محتوایی دریافت می کنید؟ شما هم میتوانید خودتان آن را بنویسید و یا شخص دیگری را برای نوشتن آن انتخاب کنید. “شخص دیگر” ممکن است کارمند باشد، نویسنده و یا وبلاگ نویس مهمان باشد. انتخاب روش، به بودجه و همچنین زمان و استعداد شما بستگی دارد.

نوشتن وبلاگ میتواند یک راه بسیار موثر برای وب سایت باشد، زیرا با نوشتن وبلاگ در مورد موضوع خودتان، شما فرصتی برای تبدیل شدن به یک عضو فعال جامعه وبلاگ نویسی، ایجاد یک وب ارتباطات و لینک ها را می توانید داشته باشید و البته وبلاگ شما به عنوان کلمه کلیدی غنی می شود و بهینه سازی موتورهای جستجو را افزایش می دهد.

نکته: اکثر وبلاگ ها شامل امکانات، ارسال نظرات در پست هستند. هنگامی که شما در حال خواندن وبلاگ دیگری هستید که ارتباط به موضوع شما دارد، میتوانید نظر خود را بدهید فقط در نظر داشته باشد که نظرتان به اندازه کافی مرتبط باشد. این یک فرصت جدیدی دیگری برای تبلیغ خود و وب سایت شما به صورت رایگان است و اینکه شما در جامعه وبلاگ نویسان شناخته می شوید.

کلید، ثبات است

اینها تنها راه برای دریافت وب سایت مجانی نیستند اما اینها بهترین هستند و اگر چند تا از آنها را انتخاب کرده و در طول یک دوره زمانی به مرتب انجام دهید، میتوانید افزایش ترافیک وب سایت خود را داشته باشید.

 

نویسنده: سوزان وارد

 

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است