بهترین مراکز خرید ترکیه

بهترین مراکز خرید ترکیه
سفر کردن بخش بزرگی از زندگی محسوب می شود ولی خرید، در سفر می تواند بسیار لذت بخش نیز باشد( مخصوصا برای خانم ها). کشور ترکیه با داشتن بخش اعظم تولیدات خاورمیانه و همچنین دارار بودن تمام نمایندگی ها از تمام برندها، میتواند سفر دلپذیری را برای شما محیا کند. در این مطلب به چند تا از بهترین مراکز خرید کشور ترکیه می پردازیم.در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا با یکدیگر با بهترین مراکز خرید ترکیه آشنا بشیم .

مرکز خرید فروم استانبول (Forum Istanbul shopping center)
مرکز خرید فروم استانبول
این مرکز خرید بسیار بزرگ در منطقه بایرام پاشا قرار دارد و درهای آن از ساعت 10 صبح تا 10 شب به روی شما باز است. اگر اهل خرید کردن از برندهای معروف هستید به فروم سری بزنید چون اکثر مارک‌های معروف پوشاک با قیمت‌های متوسط در این مرکز نمایندگی دارند. تنها نمایندگی آکیا در استانبول (Ikea) هم در کنار فروم قرار گرفته است. بعد از یک خرید لذت‌بخش شما می‌توانید از فودکورت، سالن سینما و آکواریوم فروم استفاده کنید! در ضمن این مرکز با خط مترو M4 به‌راحتی قابل دسترسی است.

 مرکز خرید جواهر استانبول (Istanbul Cevahir)
Istanbul Cevahir
مرکز خرید جواهر استانبول در منطقه شیشلی قرارگرفته و ساعات کاری آن از 10 صبح تا 10 شب است. شما با رفتن به خط مترو شیشلی می‌توانید مستقیماً به داخل طبقه همکف این پاساژ بروید. برندهای متوسط در این مرکز خرید شعبه دارند. در دو طبقه بالای جواهر کافی‌شاپ، رستوران و فودکورت برای استراحت و صرف غذا بعد از خرید برای شما در نظر گرفته شده است. در کل مرکز خرید جواهر علاوه بر خرید برای گشت‌وگذار روزانه هم گزینه مناسبی برای شما است!
 
مرکز خرید اولیویوم استانبول (Olivium Outlet Center)
Olivium Outlet Center
اولیویوم در منطقه بشتلسیز استانبول واقع‌شده و از ساعت 10 صبح تا 10 شب پذیرای شما است. شهرت و محبوبیت این پاساژ در بین توریست‌ها به خاطر برگزاری سه شنبه بازار در استانبول در اولویوم است. اگر به دنبال حراجی و تخفیف و خرید ارزان‌قیمت در استانبول هستید اولیویوم پیشنهاد اول ما به شماست! اینجا می‌توانید لباس‌های برند را با قیمت باورنکردنی بخرید! علاوه بر این مرکز خرید اولیویوم استانبول بسیار بزرگ، مدرن و تمیز می‌باشد و همه جور امکاناتی مثل سینما، رستوران، کافه و سالن بولینگ در این مرکز خرید برای شما مهیا است!
 
مرکز خرید کانیون استانبول (Kanyon Alışveriş Merkezi)
Kanyon Alışveriş Merkezi
کانیون استانبول در منطقه شیشلی قرارگرفته و از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز است. داخل کانیون همان‌طور که از نامش پیداست شکلی شبیه دره‌های تنگ دارد و از منظر معماری بسیار جالب و زیباست و حتی برنده جایزه معماری هم شده است! اگر طرفدار جاهای لوکس و باکلاس هستید حتماً به این مرکز خرید بروید چراکه کانیون محل رستوران‌های شیک و باکلاس و نمایندگی برندهای گران‌قیمت و لوکس است. البته در فصل حراج استانبول تخفیفات ویژه‌ای به اجناس اختصاص می‌یابد.

 مرکز خرید مرتر استانبول (Istanbul Merter Shopping Center)
Istanbul Merter Shopping Center
درهای این مرکز خرید 24 ساعته به روی شما باز است! مرتر یکی از مراکز خرید عمده پوشاک از استانبول است. اگر قصد واردات لباس از ترکیه را دارید مرتر استانبول گزینه مناسبی برای شما می‌باشد و انواع فروشگاه‌های عمده‌فروشی لباس را در خود جای داده است!

 مرکز خرید ایستینیه پارک (İstinye Park Alışveriş Merkezi)
İstinye Park Alışveriş Merkezi
ایستینیه پارک در محله پینار استانبول واقع‌شده و از 10 صبح تا 10 شب پذیرای شما است. این مرکز تقریباً همه برندهای شناخته‌شده دنیا و مارک‌های معروف ترکیه را در خود جای‌داده و همین باعث شده که برای شما بهترین زمان خرید از ایستینیه پارک فصل حراج در ترکیه یعنی اواسط ماه جولای باشد که همه برندها تا 50% تخفیف بر روی اجناس خور در نظر می‌گیرند. اگر می‌خواهید همه برندهای بین‌المللی را یکجا ببینید و اجناس را مقایسه کنید، حتماً سری به این مرکز بزنید!
 
گراند بازار استانبول و یا بازار بزرگ استانبول (Kapalıçarşı – Grand Bazaar )
Kapalıçarşı Grand Bazaar
بازار کاپالی چارشی یا بازار بزرگ استانبول در منطقه باشاک شهیر قرار دارد. این بازار سرپوشیده قدیمی که از معروف‌ترین مکان‌های دیدنی استانبول است شما را به یاد بازار تهران می‌اندازد و در میان توریست‌ها بسیار شهرت و محبوبیت دارد. طلا و جواهر، لباس، صنایع‌دستی، قالی و گلیم، ظروف مسی و نقره‌ای و هر آنچه تصورش را بکنید در این بازار یافت می‌شود. اگر به معماری زیبا و شگفت‌انگیز بازارهای سنتی و کالاهای رنگارنگ و متنوع علاقه دارید حتماً در تور ترکیه چند ساعتی را در کاپالی چارشی بگذرانید!
 بازار ادویه استانبول و یا بازار مصری (Istanbul’s Egyptian Bazaar – Spice Bazaar)
ادویه های ترکیه
بازار طعم‌ها و رنگ‌های متنوع که به علت شباهتش به بازارهای مصری به بازار مصری‌ها در استانبول معروف شده است، برای شما تمام ادویه‌جات ترکی، آجیل، شیرینی‌جات و میوه‌های خشک‌شده را در زیر یک سقف فراهم کرده! این بازار سنتی سرپوشیده در منطقه فاتح استانبول قرار دارد و برای خانم‌ها و آقایانی که عاشق بازی با طعم‌ها در آشپزی هستند و به ادویه‌ها علاقه دارند بسیار جذاب است! بعلاوه اگر به فکر خرید خوراکی و خشکبار به‌عنوان سوغات ترکیه هستید هرگز از این بازار بی‌نصیب نمانید!

 مرکز خرید تراسیتی آنتالیا (Terracity Alışveriş Merkezi )
Terracity Alışveriş Merkezi
این مرکز خرید در منطقه لارا آنتالیا قرار گرفته است. تراسیتی بزرگ‌ترین و مجهزترین مرکز خرید آنتالیا می‌باشد. شما در مرکز خرید تراسیتی لذت خرید اجناس مختلف از برندهای معروف در یک پاساژ بزرگ، مدرن و تمیز را تجربه خواهید کرد. فودکورت با رستوران‌های خوب و اینترنت رایگان از ویژگی‌های تراسیتی است!
 
مرکز خرید میگروس در آنتالیا (Antalya Migros Alışveriş Merkezi)
Antalya Migros Alışveriş Merkezii

این مرکز خرید نیز از محبوب‌ترین پاساژها در بین توریست‌ها و شعبه مرکز خرید بین‌المللی میگروس سوئیس است و امکانات متعددی را برای خرید و تفریح در خود جای داده است! برندهای زیادی در این مرکز شعبه دارند و 8 سالن سینما به همراه رستوران‌های متعدد در میگروس به چشم می‌خورند. از محصولات الکترونیکی تا کفش و لباس و لوازم آرایشی همه را در این مرکز خرید پیدا می‌کنید!
 
مرکز خرید دپو آنتالیا (Deepo Outlet Center)
deepo outlet center

شما می‌توانید ساعات انتظار پیش از پرواز را در این مرکز بگذرانید و با خیال راحت سوغات آنتالیا را تهیه نمایید زیرا نزدیکی به فرودگاه از مزایای دپو آنتالیا است. دیپو از مراکز خرید ارزان قیمت آنتالیا است. در تور آنتالیا از مغازه‌های کفش و لباس ارزان‌قیمت دیپو خرید کنید و پس از پایان خریدتان در استارباکس قهوه نوش جان کنید و یا در رستوران‌های دیپو غذا میل کنید!
 مرکز خرید مارک آنتالیا (MarkAntalya)
MarkAntalya
این مرکز خرید تقریباً بزرگ در منطقه مراد پاشا آنتالیا قرار دارد. برندهای متعددی در این مرکز نمایندگی دارند. در طبقه بالای مارک آنتالیا فود کورت بزرگ بسیار متنوع با رستوران‌های متعدد به همراه یک سینما و تفریحاتی برای کودکان شما وجود دارد.

Antalya Migros Alışveriş Merkezi

 

راهنمای اقامت ،تحصیل ،سفر وزندگی در دیگر کشورها

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است