تالار موسیقی زینگ های گوانجو چین

شهر گوانجو یکی از شهرهای توریستی کشور چین به حساب می آید و جاذبه های گردشگری فراوان آن توریست های زیادی را به خود جذب کرده است. علاقه مندان به موسیقی در شهر گوآنگجو می توانند به دیدن تالار موسیقی زینگ های گوآنگجو بروند و از برنامه هایی که در آن اجرا میشود از یک طرف، و ساختمان زیبا و محیط دوست داشتنی آن از طرف دیگر کمال بهره را ببرند.

 

 

تالار موسیقی زینگ های گوانجو 2

 

 

تالار موسیقی زینگ های (Xinghai Concert Hall) گوانجو:

هنگامی که به جزیره ی ارشا  می‌روید و مشغول قدم زدن در میان باغ زیبا و دوست داشتنی مجسمه ها هستید، با بنایی با شکوه و خارق العاده‌ای رو برو خواهید شد که محل اجرای گروه ارکستر سمفونی است. این بنای زیبا تالار موسیقی زینگ های (Xinghai Concert Hall) نام دارد که نامش برگرفته زیان زینگ های آهنگ ساز معروف اهل گوانجو است که در همین شهر هم متولد شد. تالار مجلل و لوکس موسیقی زینگ های در سال 1998 افتتاح شد و بزرگترین و مجلل ترین تالار موسیقی با معماری اکوستیک در گوانجو است.

 

 

تالار موسیقی زینگ های گوانجو 3

 

 

بخش‌های مختلف تالار موسیقی زینگ های:

تالار موسیقی از سه بخش مجزا تشکیل شده است؛ سالن مجلل و با شکوه اجرای سمفونی دارای 1500 صندلی برای تماشاگران و مخاطبان خود است؛ سالن اجرای موسیقی و سالن ابزار آلات و مواد موسیقی دو سالن دیگر آن هستند. این سالن‌ها پذیرای هنرمندان و موسیقی دانان بسیاری از سرتا سر دنیا بوده و هستند؛ برخی از این هنرمندان شناس عبارتند از گروه ارکستر سمفونی لندن، گروه ارکستر فیلادلفیا، گروه ارکستر ملی روس، گروه ارکستر فیل هارمونیک مونیخ، گروه ارکستر بی بی سی و بسیاری از گروه‌های موسیقی دیگر.

 

 

تالار موسیقی زینگ های گوانجو 1

 

 

هتل های گوانجو در نزدیکی تالار موسیقی :

اگر دوست دارید در نزدیکی تالار موسیقی اقامت کنید می‌توانید هنگام رزرو هتل های گوانجو، یکی از هتل‌هایی که نزدیک به این تالار موسیقی است را انتخاب کنید. برخی از هتل‌های نزدیک به تالار موسیقی زینگ های عبارتند از: هتل رامادا پرل (Ramada Pearl Hotel Guangzhou)، هتل جینگسونگ جیارون ریورساید  بوتیک (Jinsong Jiarun Riverside Boutique Apartment Hotel- Guangzhou)، هتل گوتانجو زینگچنگ (Guangzhou Xincheng Hotel)، هتل گوانجو گریت وال (Guangzhou Great Wall Hotel)، هتل گوانجو ریهو (Guangzhou Ruihu Hotel Canton Fair) و بسیاری از هتل‌های 5، 4 و یا 3 ستاره دیگر.

 

آدرس: ۳۳ Qingbo Rd, Yuexiu Qu, Guangzhou Shi, Guangdong Sheng, China

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است