تحصیل در ایالت اورگان امریکا

تحصیل در ایالت اورگان امریکا
هزاران نفر از دانش آموزان از سراسر ایالات متحده و جهان ، اورگان را برای تحصیل انتخاب می کنند. با داشتن کوه ها و جنگل های فراوان، اورگان به دلیل مناظر زیبا و متنوعش مشهور است. دانشجویان بین المللی می توانند هر چیزی که به دنبالش هستند را در اورگان بیابند از جمله: طبیعت، ماجراجویی و البته آموزش عالی.
مناظر اورگان شامل جنگل های بارانی و آبشارها در ساحل و آتشفشان ها و ارتفاعات متفاوت در مرکز ایالت و بیابان های برهنه در شرق می باشد. “ایالت سگ آبی” چهار قله از برجسته ترین کوه ها در ایالات متحده، و نیز مونت هود که دومین کوه پر صعود در جهان است را، دارا می باشد. علاوه بر این، دریاچه کریتر Crater در پارک ملی کریتر لیک عمیق ترین دریاچه در کشور است. نیازی به گفتن نیست که راه های بی شماری برای احاطه کردن خودتان با مناظر خیره کننده اورگان وجود دارد. شما می توانید پیاده روی، ماهیگیری، اسکی، اردو، دوچرخه سواری کرده و از قایق پارویی اسکیموها استفاده کنید و خیلی کارهای دیگر انجام دهید. اهالی اورگون افتخار می کنند که ایالت پرماجرایی دارند.
اگر شما به دنبال شیوه زندگی شهری در اورگان هستید، پورتلند می تواند محل مناسبی برای شما باشد. شهر شلوغ پورتلند یکی از مهمترین شهرهای سازگار با محیط زیست در جهان است. شما می توانید دنبال آبجو microbrewery باشید، به اجرای گروه موسیقی Indie گوش دهید، و یا به سادگی یک کتاب در یکی از مغازه های جذاب قهوه فروشی شهر بخوانید، همیشه کاری برای انجام دادن دارید. پورتلند فرهنگ غنی و پر جنب و جوشی دارد و تعجبی ندارد که بسیاری از ساکنان غیر اورگانی و دانشجویان بین المللی می خواهند برای تحصیل به این ایالت بیایند.

دانشگاه ایالتی اورگن

به عنوان نهمین ایالت  بزرگ، اورگان محل پنجاه کالج و دانشگاه، از جمله هفت دانشگاه دولتی است. این مؤسسات انواع دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد را برای دانشجویان بین المللی ارئه می دهند. دانش آموزان آینده نگر می توانند شهر های بزرگی مانند پورتلند یا جوامع کوچک در سراسر این ایالت را انتخاب کنند. این شهر “سبز” خانه ی دانشگاه های بزرگی مانند دانشگاه ایالتی پورتلند و بسیاری از دانشگاه های خصوصی کوچک، مانند کالج رید است. در طول چند سال گذشته، اورگان به یک مکان محبوب تحصیلی برای دانشجویان بین المللی تبدیل شده است. در دانشگاه اورگان (UO) واقع در یوجین، ۱۷۶۴ دانشجوی خارجی در پاییز سال ۲۰۱۰  وارد شدند. تا به امروز این بزرگترین جمعیت دانشجویی بین المللی ورودی به دانشگاه بوده است. همچنین دانشگاه ایالتی اورگان (OSU)، هر سال میزبان بیش از ۱۳۰۰ دانشجوی بین المللی است. رشته های محبوب مقطع کارشناسی عبارتند از کسب و کار، روزنامه نگاری و علوم سیاسی. بسیاری از دانش آموزان نیز اورگان را برای مطالعات زیست محیطی و دوره های هنرهای زیبا انتخاب می کنند.
منابع طبیعی فراوان اورگان اساس اقتصاد ایالت بوده است. جنگل های فراوان و زمین های حاصلخیز سبب شده که چوب و کشاورزی صنایع پیشرو در ایالت باشند. امروزه ماجراجویان و دوستداران طبیعت به این ایالت سازگار با محیط زیست جذب می شوند و گردشگری سومین منبع درآمد ایالت است. همچنین شراب صنعت قابل توجهی در آنجا می باشد. برای شراب اورگان در سراسر ایالات متحده جشن گرفته می شود. اورگان به خاطر تولید محصولات شراب سفید Chardonnay و Pinot Noirs مشهور است. در طول چند دهه گذشته، اورگان تاکید بیشتری بر تولید، بازاریابی و فن آوری برتر داشته است. اورگان خانه ی شرکت  جهانی نایک و تعداد دیگری از شرکت های بزرگ است.
دانشجویان بین المللی که به دنبال تحصیل در اورگان هستند باید توجه داشته باشند که شیوه زندگی آنها تا حد زیادی به جایی که برای تحصیل انتخاب می کنند بستگی دارد. اغلب دانشگاه های بزرگ عمومی مسکن دانشجویی در اختیار آنها قرار می دهند؛ با این حال دانش آموزان می توانند زندگی خارج از دانشگاه را انتخاب کنند. هزینه زندگی در اورگان کمی بالاتر از میانگین ملی است اما راه های مختلفی برای دریافت کمک های مالی و بورس های تحصیلی وجود دارد. ممکن است جابجایی بدون وسیله نقلیه در شهر های کوچک اورگان سخت باشد، با این حال در شهر پورتلند دوچرخه سواری و پیاده روی طرفدار زیادی دارد و حمل و نقل عمومی مناسبی را ارائه می دهد. همچنین شما می توانید از تراموای هوایی  استفاده کنید و از طریق آسمان از نقطه ای به نقطه دیگر بروید.

دانشگاه پورتلند

لیست دانشگاه های ایالت اورگان امریکا
دانشگاه کونکوردیا پورتلند
دانشگاه اورگان شرقی
کالج کتاب مقدس یوجین
دانشگاه جورج فاکس
کالج گوتنبرگ
کالج لوئیس و کلارک
کالج لینفیلد
دانشگاه مریل هرست
کوه فرشته حوزه علمیه
Multnomah می کالج کتاب مقدس و حوزه علمیه
کالج شمال غربی مسیحی
اورگان موسسه تحصیلات تکمیلی علوم و فناوری
دانشگاه علوم بهداشتی اورگون
موسسه اورگان فناوری
دانشگاه ایالتی اورگان
اقیانوس آرام کالج شمال غربی هنر
دانشگاه اقیانوس آرام
دانشگاه ایالتی پورتلند
کالج رید
دانشگاه جنوب اورگان
دانشگاه اورگان
دانشگاه پورتلند
کالج وارنر اقیانوس آرام
کالج باپتیست غربی
دانشگاه غربی اورگان
ایالات کالج کایروپراکتیک غربی
دانشگاه ویلامیت

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است