تحصیل در ایالت دلاویر امریکا

تحصیل در ایالت دلاویر امریکا
دلاور یک جمعیت بزرگ اسپانیایی، آسیایی و آفریقایی آمریکایی دارد. در دلاور، جمعیت مهاجر زیادی نیز وجود دارد. دانشجویان بین المللی با فرهنگ و تنوع مختلف پیدا می کنید. در واقع، ۷٫۸ درصد از جمعیت متولد خارجی بوده که یک محیط چند فرهنگی ایجاد کرده اند. در حالی که زبان انگلیسی زبان غالب است تا حد زیادی شما می توانید زبان های دیگر از جمله اسپانیایی، فرانسوی، چینی، آلمانی را نیز ببینید.
دانشجویان بین المللی در دلاور باز هم در معرض برخی از صنایع اولیه از جمله کشاورزی، صنعت، معدن و خدمات مالی قرار می گیرند. برخی از شرکت های اصلی در دلاور شامل شرکت Dupont ، J.P.Morgan و شرکت Chase ، Citygroup INC و شرکت جنرال موتورز می باشد. اگر شما به هر یک از این حوزه ها علاقه مند هستید، دانشجویان بین المللی یک فرصت عالی برای ساخت تجربیات خود از طریق انجام کارآموزی در طول تابستان، پس از فارغ التحصیلی یا شاید در کنار برنامه کلاس خود را پیدا خواهند کرد.
فرصت های کارآموزی یک راه عالی برای کسب تجربه آنچه که در کلاس درس یاد گرفته اید می باشد، به خصوص که شما همچنان با اساتیدی که خود را وقف شما می کنند به توسعه مهارت هایتان  که روی آینده شما سرمایه گذاری می شوند ادامه می دهید. شناخته شده ترین مدرسه در دلاور دانشگاه دلاور واقع در نیو آرک Newark است که تا نیوجرسی و نیویورک با قطار مسافت کمی دارد. در ۱۷۴۳ تأسیس شده و توسط اخبار آمریکا و گزارش جهانی اعلام شده که دانشگاه دلاور رتبه ۸  را به عنوان دانشگاه برتر در آینده دارد. این به چه معنی است؟ این رتبه به مدرسه ای داده می شود که بیشترین تغییرات امیدوار کننده و نوآورانه در زمینه دانشگاهیان، استادان و زندگی دانشجویی داشته باشد. فراتر از رتبه بندی، دانشگاه بیش از ۱۳۷ رشته مختلف را به ۲۰۷۰۰ دانشجو در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد  ارائه می دهد.

دانشگاه ایالتی دلاویر

علاوه بر این، دانشگاه دلاور نیز به دانشجویان بین المللی توجه داشته است و از سال ۲۰۰۹ متقاضیان خارجی خود را دو برابر کرده است. دانشگاه موافقت نامه های بین المللی با مدارسی از سراسر جهان از جمله آلمان، استرالیا، کره جنوبی، ژاپن، سوئیس و فرانسه  امضا کرده است . در حال حاضر، این مدرسه دارای ۲۴۹۱ دانشجوی بین المللی از بیش از ۱۵۰ کشور مختلف است. خارج از کلاس درس، دانشگاه دلاور به دانشجویان بین المللی فرصتی ارائه می دهد که با درگیر شدن در دانشگاه و در جامعه بخشی از زندگی یونانی را باشند که  آن  زندگی خواهر و یا برادری است.
اگر شما به دنبال یک محیط کوچک تر در حومه شهر هستید، دانشگاه ویلمینگتون Wilmington ممکن است برای دانشجویان بین المللی که قصد تحصیل در دلاور را دارند مناسب باشد. دانشگاه ویلمینگتون یک مدرسه خصوصی واقع در New castle است، که خارج از ویلمینگتون در راست آن قرار دارد. با داشتن دانشجویان کمتر از ۱۳۰۰۰ نفر، دانشگاه ویلمینگتون روی توجه به پرورش یک محیط یادگیری و راهنمایی تأکید دارد. در حالی که اکثر دانش آموزان دختر (۶۳٫۵ ٪) می باشند، این دانشگاه دارای تعداد زیادی از رشته های اصلی برای دانشجویان کارشناسی و تحصیلات تکمیلی است.
با همه کارهایی که در کلاس درس، در محوطه دانشگاه وجود دارد و در دلاور نیز (و اگر دانش آموزان احساس ماجرا جویی کنند، در ایالت های همسایه)، دانشجویان بین المللی ممکن است چند ماه پس از ورود آنجا را خانه خود بدانند. دلاور دارای یک محیط منحصر به فرد با فرهنگ های گوناگون است و یک فرصت برای دانشجویان بین المللی است برای اینکه بهترین استفاده را  از تجربیات خود در امریکا داشته باشند.

لیست دانشگاه های ایالت دلاویر امریکا
دانشگاه ایالتی دلاور
Goldey-Beacom کالج
دانشگاه دلاور
کالج وسلی
کالج ویلمینگتون

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است