تحصیل در ایالت واشنگتن امریکا

تحصیل در ایالت واشنگتن امریکا
برای دانشجویان بین المللی که در واشنگتن محصل هستند، دانشگاه های زیادی جهت انتخاب وجود دارد. شش دانشگاه دولتی، از جمله دانشگاه واشنگتن، که در لیست بهترین دانشگاه های آمریکا  رتبه ۴۲ را دارد وجود دارند. علاوه بر این، بیش از دو دوجین موسسه خصوصی در ایالت وجود دارد، بنابراین گزینه مناسبی برای هر فرد در دسترس می باشد. بسته به این که شما تحصیل در یک موسسه دولتی یا خصوصی را انتخاب می کنید، طیف گسترده ای از رشته های اصلی و فعالیت ها برای انتخاب شما در هر دانشگاه  موجود است.
واشنگتن در مرز شمالی ایالات متحده، با بریتیش کلمبیا، کانادا در شمال، و اورگان در جنوب مرز دارد. همچنین به طور مستقیم در اقیانوس آرام قرار دارد، که نقش بزرگی در آب و هوای این منطقه ایفا می کند. در بخش های غربی تر این ایالت ۵۰۰ سانتی متر باران در طول سال می بارد. شهر سیاتل به دلیل آب و هوای بارانی اش بدنام شده است، بنابراین دانشجویان بین المللی در واشنگتن باید آماده باشند و با خود چتر بیاورند! با این حال، بخش شرقی ایالت سطح نسبتاً کم بارش را دارد. متوسط ​​درجه حرارت سالانه در محدوده ۴ درجه سانتیگراد تا ۱۱ درجه سانتیگراد است، اما طرف غربی ایالت می تواند درجه حرارت قطب شمال را در زمستان و امواج گرما را در تابستان تجربه کند. هنگام بستن بار به قصد زندگی در این ایالت اینها را مد نظر داشته باشید.

بازیکنان دانشگاه واشنگتن

دانشگاه ها در واشنگتن از اقتصاد محلی بهره می برند که شامل صنایعی از قبیل ساخت هواپیما، توسعه نرم افزارهای کامپیوتر، ارتباطات از راه دور، بیوتکنولوژی و گردشگری می شوند. غول قهوه، استارباکس، نیز در این ایالت است و همچنین مایکروسافت، Costco، و Nordstrom ، که همگی در لیست شرکت های تحسین برانگیز توسط مجله فورچون قرار گرفته اند. واشنگتن همچنین یک ایالت بزرگ کشاورزی است و بزرگترین تولید کننده سیب در آمریکا از دهه ۱۹۲۰ بوده است. اگر می خواهید خوشمزه ترین سیب ها را بخورید، واشنگتن تنها جایی است که این امکان برایتان فراهم می شود! علاوه بر این، بسیاری از محصولاتی که از آسیا وارد شده اند از بندر پاجت ساوند در واشنگتن عبور می کنند که ساحل غربی این ایالت است. دانشجویان بین المللی در واشنگتن که علاقه مند به فن آوری پاک و کارآفرینی هستند فرصت های فراوانی برای مطالعه و یا کارآموزی را پیدا خواهند کرد، زیرا این جزو بخش پررونق از اقتصاد ایالت است.
در مورد متعصبان ورزشی نیز، تحصیل در واشنگتن فرصت دیدن یک بازی را برایشان فراهم می کند. بسته به اینکه شما فوتبال، بسکتبال، ساکر، راگبی، بیس بال یا هاکی روی یخ را ترجیح می دهید یک فرصت برای دیدن بازی هایش در واشنگتن وجود دارد. اگر شما به ورزش حرفه ای علاقه ندارید نیز تیم های باشگاهی و سطح اول دانشگاهی یا تیم های دانشکده های متعدد در بسیاری از دانشگاه های واشنگتن و همچنین باشگاه های درون مرزی وجود دارند. بنابراین اگر می خواهید در زمین بازی کنید و یا تشویق کننده روی صندلی باشید، شما می توانید این کار را در حالی که در واشنگتن تحصیل می کنید انجام دهید.
واشنگتن نام مستعار “همیشه سبز” را کسب کرده و دلیل خوبی نیز برای آن وجود دارد. طبیعت به وفور در این ایالت یافت می شود و تنوع زمینی وجود دارد، از جمله کوه ها، دریاچه ها و چشم انداز های خوش منظره و زیبا که در سراسر این ایالت گسترده شده اند. کوه ها طیف گسترده ای از فعالیت ها ازجمله  پیاده روی و کمپینگ برای اسکی و اسب سواری را فراهم می کنند. اگر ماجراجو هستید می توانید به کوه سنت هلن بروید که آتشفشانش از سال ۱۹۸۰ که فوران کرد هنوز بخار دارد. واشنگتن پارک های زیبای زیادی مانند پارک ملی المپیک، پارک ملی کوه رینیر و پارک ملی نورث کاسکیدز دارد. حدود ۱۲۰ پارک ملی در ایالت هستند.
بنابراین اگر بخواهید به تماشای بازی فوتبال حرفه ای بروی، یا در مورد چگونگی شروع کسب و کار خود مطلب بیاموزید، و یا بالا رفتن از یک آتشفشان را تجربه کنید، تحصیل در واشنگتن به شما فرصت انجام این کارها را می دهد.

دانشگاه در واشنگتن

لیست دانشگاه های ایالت واشنگتن امریکا
انطاکیه دانشگاه سیاتل
موسسه هنر سیاتل
دانشگاه Bastyr
دانشگاه مرکزی واشنگتن
دانشگاه شهرستان
دانشگاه شرقی واشنگتن
کالج ایالتی همیشه سبز
دانشگاه گانزاگ
کالج هنری Cogswell
کالج میراث
کالج شمال غربی از مجامع خدا
دانشگاه لوتری اقیانوس آرام
کالج سنت مارتین
دانشگاه سیاتل اقیانوس آرام
دانشگاه سیاتل
کالج ترینیتی لوتری
دانشگاه Puget صدا
دانشگاه واشنگتن
دانشگاه واشنگتن-بوتهل
دانشگاه واشنگتن-تاکوما
کالج والا والا
دانشگاه ایالتی واشنگتن در پولمن
دانشگاه ایالتی واشنگتن در اسپوکین
دانشگاه ایالتی واشنگتن در شهرهای سه جانبه
دانشگاه ایالتی واشنگتن در ونکوور
دانشگاه واشنگتن غربی
کالج ویتمن
کالج ویتوورت

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است