تحصیل در لیختن اشتاین

تحصیل در لیختن اشتاین
در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا با تحصیل در لیختن اشتاین بیشتر آشنا بشیم
درصد سواد بزرگسالان در لیختن اشتاین در حدود ۱۰۰ می باشد. هزینه تحصیل در لیختن اشتاین مانند بسیاری از کشورهای اروپایی دیگر از هزینه های تحصیل مساعدی برخوردار است، هزینه تحصیل معمولا بیش از ۴۹۴۶ فرانک (۴۰۰۰یورو در حدود ۵۱۳۲ دلار) می باشد. دانشجویانی که مایل به تحصیل در در لیختن اشتاین هستند، علاوه بر هزینه های تحصیل باید هزینه های زندگی و اقامت خود را داشته باشند. خوابگاه ها دانشگاه ها برای دانشجویان به طور گسترده ای با هزینه های مقرون به صرفه در دسترس می باشند.
دانش آموزانی که نه شهروندان اتحادیه اروپا (اتحادیه اروپا)، و نه شهروندان یک منطقه اقتصادی اروپا (EEA)، معمولا به ویزا نیاز دارند تا بتوانند در لیختن اشتاین تحصیل کنند. مدارک تحصیلی در مدارس لیختن اشتاین به عنوان معتبر شناخته شده و شناخت جهانی دریافت می شود.

مقطع تحصیلی لیسانس در لیختن اشتاین
مقطع تحصیلی لیسانس در کشور لیختن اشتاین در حدود ۳تا ۴سال به طول می انجامد و مانند دیگر کشورها افراد متقاضی پس از فارغ التحصیل شدن در این مقطع می توانند اقدام به ورود به بازار کار این کشور نمایند.ادامه تحصیل و کسب مدارک دانشگاهی در لیختن اشتاین موجبات ورود فرد متقاضی را به بازار کار این کشور بوجود می آورد زیرا فرد در این کشور تحصیل کرده و با شرایط کار لیختن اشتاین آشنا شده و همچنین شرکت ها و کارفرماها از افرادی که فارغ التحصیل این کشور هستند بیشتر استقبال می کنند برای جذب در بازار کار این کشور.
رشته های ارائه شده در دانشگاه های لیختن اشتاین در مقطع لیسانس شامل موارد زیر می باشد:

  • رشته هاای گروه هنر
  • رشته های علوم انسانی مانند:مدیریت بازرگانی و علوم اجتماعی و حقوق و دیگر رشته های انسانی
  • رشته های علوم تجربی:زیست شناسی و رشته های پیراپزشکی
  • رشته های فنی و مهندسی مانند فناوری اطلاعات

تحصیل در لیختن اشتاین

مقطع تحصیلی فوق لیسانس در لیختن اشتاین
تحصیل در مقطع تحصیلی فوق لیسانس در کشور لیختن اشتاین به مانند بسیاری از کشورها برای افراد متقاضی ورود به این کشور امکان پذیر می باشد.دوره تحصیل در مقطع ارشد در لیختن اشتاین به مدت ۱الی ۲ سال می باشد.
مقطع فوق لیسانس نیز به مانند مقطع لیسانس داراری رشته های مختلف تحصیلی است که شامل: رشته های علوم تجربی و علوم انسانی و فنی مهندسی و هنر

مقطع دکترا (PHD) در لیختن اشتاین
مقطع دکترا در لیختن اشتاین به مانند دیگر کشورها در رشته های مختلفی ارائه می شود.به مانند دیگر کشورها افراد متقاضی باید از سوی استاد راهنما تاییدیه را داشته باشد تا بتواند برای پذیرش دانشگاه و ویزا اقدام نماید. معمولاً مقطع دکترا در لیختن اشتاین به مانند اکثر کشورها در حدود ۴سال به طول می انجامد، اما گاهی اوقات زمان بیشتری لازم است که بستگی به دانشجو، دانشگاه، و برنامه تحصیلی دارد.دانشگاهها و برنامه های تحصیلی بسیاری وجود دارند که برنامه های تحصیلی برتر دکترا را در سطح بین المللی ارائه می نمایند. دانشجویانی که مایل به ادامه تحصیل در دانشگاه های لیختن اشتاین هستند،طیف گسترده ای از گزینه های رشته های تحصیلی دکترا را پیش روی خود دارند که شامل رشته های بهداشت و سلامت، روانشناسی، مهندسی، آموزش، علوم زیست شناسی و علوم زیست پزشکی می گردد. برنامه های تحصیلی برتر دکترا در هر کشوری وجود دارد، و بنابراین دانشجویانی که در نظر دارند در مقطع دکترا ادامه تحصیل دهند، می توانند کشور مورد نظر خود را از میان کشورها انتخاب نمایند.

لیست دانشگاه های لختن اشتاین:
International Academy of Philosophy Liechtenstein
Private Universität im Fürstentum Liechtenstein
Universität Liechtenstein

  • “راهنمای اقامت ، تحصیل ، سفر و زندگی در دیگر کشورها
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است