تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کره جنوبی

تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کره جنوبی
در باب تحصیل پزشکی در کره جنوبی میبایست یک نکته بسیار مهم را در نظر گرفت و آن سطح بالای دانش در آسیایی ها و به خصوص مردامان شرق آسیا مانند کره جنوبی و ژاپن میباشد. از این رو میتوان به سطح بالای نظام آموزشی و سطح دانشگاه های این کشور ها اشاره کرد. در همین راستا، تحصیل پزشکی در کره جنوبی نیاز به پشتکار و علاقه بسیار بالای متقاضیان این رشته دارد. بطور کلی کره جنوبی و به خصوص پایتخت این کشور؛ شهر سئول در طی سال های اخیر از یک کشور در حال توسعه عبور کرده و تبدیل به یک کشور توسعه یافته و صنعتی، چه در حوزه مهندسی و چه در حوزه های پزشکی تبدیل شده است و در همین راستا هر ساله تعداد بسیاری از متقاضیان جهت جستجوی کار و بخصوص جهت تحصیل در این کشور، اقدام به مهاجرت می کنند.در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا با تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کره جنوبی بیشتر آشنا بشیم

سان کیونگ دانشگاه

دانشگاه های معروف در رشته های پزشکی
دانشگاه کیونگ هی
این دانشگاه در شهر سئول، پایتخت کره جنوبی واقع شده است و دارای قدمتی ۶۵ ساله میباشد که از جمله ویژگی های آن بورس های تحصیلیی که در اختیار دانشجویان قرار می دهد و کمپ های پیشرفته این دانشگاه میباشد  و در بین دانشگاه های دنیا رتبه ۲۹۵ را دارد. این دانشگاه در ۵ سال گذشته پیشرفت بسیار زیادی در قسمت های آموزشی و تحقیقاتی داشته است. این دانشگاه دارای ۳ کمپ در شهری سئول میباشد. دارای ۲۰ کالج آموزشی، ۹۷ دپارتمان پزشکی و ۹۲ رشته آموزشی پزشکی مختلف در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری میباشد. این دانشگاه دارای بیش از ۳۰٫۰۰۰ دانشجوی داخلی و بین المللی و ۱۴۳۸ پروفسور می باشد. از نکات بسیار مهم در این دانشگاه آمیختن دو طب غربی و شرقی در یک غالب تحصیلی می باشد و از این جهت، این دانشگاه منحصر به فرد میباشد. از نکات قابل توجه ارتباط با ۴۹۲ دانشگاه در ۷۸ کشور دنیا میباشد که از لحاظ تبادل دانشجو و علم بسیار مناسب میباشد.

دانشگاه بین المللی سئول
 یکی از بهترین دانشگاه های کشور کره جنوبی، دانشگاه بین المللی سئول میباشد. این دانشگاه از سطح بسیار بالای علمی برخوردار میباشد و سال تاسیس این دانشگاه ۱۹۴۶ میباشد و دارای رتبه ۳۶ در بین دانشگاه های دنیا میباشد.  این دانشگاه بسیار بزرگ دارای دانشکده های متفاوتی در زمینه، پرستاری، پزشکی، داروسازی، سلامت عمومی، دامپزشکی و دندان پزشکی میباشد.

دانشگاه کره
 یکی دیگر ار دانشگاه های معتبر کشور کره جنوبی، دانشگاه کره میباشد که دارای رتبه ۲۴۰ در دنیا میباشد و همچنین دارای کمپ ها و دانشکده های مختلفی در شهرهای مختلف کره میباشد. بیشتر دانشکده های پزشکی این دانشگاه در شهر های سجونگ و سئول میباشند که دارای دانشکده های پزشکی عمومی، دندانپزشکی و حتی مهندسی پزشکی می باشند. این دانشگاه با بیمارستان های معتبر کره جنوبی مانند Ansan Hospital ، Anam Hospital، Guro Hospital نیز در زمینه های متفاتی همکاری های گسترده ای دارد.  این دانشگاه دارای بیش از ۳۵۰۰۰ دانشجو میباشد که از این تعداد بیش از ۲۳۰۰ دانشجوی بین المللی در این دانشگاه مشغول به تحصیل میباشند.

مزایای تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کره جنوبی
مزایای تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کره جنوبی به شرح زیر است :
1. کیفیت تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کره جنوبی بالاست
2. کسب مدرک بین المللی دانشگاهی در کره جنوبی با تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کره جنوبی
3. تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کره جنوبی به زبان انگلیسی
4. اجازه کار دانشجویی 20 ساعت در هفته به دانشجویان خارجی داده می شود.
5. امکان بورسیه تحصیلی از 30 درصد تا 100 درصد شهریه برای دانشجویان وجود دارد.
6. حمل و نقل بسیار سریع و آسان در کره جنوبی وجود دارد.
7. امکان اخذ اقامت پس از تحصیل در کره جنوبی امکان پذیر است.

  • “راهنمای اقامت ، تحصیل ، سفر و زندگی در دیگر کشورها
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است