تله کابین آنتالیا ترکیه

تور آنتالیا فقط به اقامت در هتل های لوکس و استفاده از امکانات و تفریحات موجود در سواحل شنی زیبا محدود نمی گردد بلکه در این شهر جاذبه های دیگری نیز وجود دارند که مراجعه به آن ها می تواند تجربه ای بکر و منحصر به فرد برای گردشگران تور آنتالیا به همراه داشته باشد . تله کابین آنتالیا (Antalya Olympos Teleferik) یکی از پیشرفته ترین جاذبه های این شهر است که دوستداران صحنه های جذاب و چشم اندازهای زیبا را از دریا به آسمان منتقل می کند . با ما همراه باشید تا در مورد این ماشین کابلی بیشتر بدانید .

 

 

تله کابین آنتالیا 3

 

 

آشنایی با تله کابین آنتالیا

یکی از بلندترین و طولانی ترین تله کابین های جهان تله کابین فریک الیمپوس آنتالیا نام دارد این تله کابین توانسته عنوان دومین تله کابین اروپا را به خود اختصاص دهد ، تله کابین فریک الیمپوس در حد وسط  تکیروا در منطقه کمر و منطقه تاهتالی در شهر آنتالیا و پارک ملی بیداقلاری در کشور سرسبز و زیبای ترکیه واقع شده است .

این تله کابین دارای 4 هزار متر طول است که می تواند بر روی کوه های تاهتالی تا ارتفاع 2365 متری از سطح دریا بالا برود و امکان بازدید از منطقه زیبا چامی یو وا کمر ، خط ساحلی آنتالیا ، دره پلدار ، دریایی فیروزه رنگ مدیترانه ، صخره های سنگی ، جنگل های پوشیده از کاج ، جزایر زیبا و شگفت انگیز و طبیعت بکر را برای شما گردشگران تور آنتالیا فراهم کند .

تله کابین فریک الیمپوس آنتالیا یکی از امن ترین تله کابین های جهان است ، به بیان دیگر در ساخت این تله کابین از کامل ترین استاندارد های جهانی و نکات ایمنی استفاده شده است به همیت دلیل است که این تله کابین می تواند بدون بروز هیچ مشکلی 81 نفر را حمل کند .

 

 

تله کابین آنتالیا 1

 

 

 

تور جذاب تله کابین آنتالیا

این تور که از جذاب ترین تورهای آنتالیا می باشد و از جای جای ترکیه در این تور ثبت نام می کنند ، تور نیم روزی تله کابین می باشد و همیشه یک برنامه زمانی ثابت دارد و از زمان ترک تا برگشت به هتل 3 ساعت به طول می انجامد ، اگر تنها و بدون تور سفر کرده اید می توانید ساعت 10 صبح به تله کابین بروید و در اولین ایستگاه تله کابین سوار شوید  به قله های تاهتالی صعود کنید که برای رسیدن به این قله یک ساعت زمان لازم دارید و این زمان بسیار مناسبی برای لذت بردن از چشم اندازهای زیبای دریا و ساحل و دیگر زیبایی های آنتالیا می باشد.

 

 

تله کابین آنتالیا 2

 

 

ارزانترین تله کابین در ترکیه

در مقایسه با دیگر پروژه های مشابه، تله کابین تونک تپه ارزانترنین تله کابین در ترکیه میباشد. هزینه کل سرمایه گذاری این تله کابین 14 میلیون 694 هزار و 818 لیره ترکیه است. این پروژه ارایه کننده ارزان ترین نرخ جابجایی توسط تله کابین در ترکیه است. در حالی که نرخ جابجایی تله کابین در اولوداگ 38 لیر ترکیه است. قیمت بلیط این تله کابین بعد از افتتاح رسمی، 15 لیر ترکیع برای 1 نفر و 20 لیر ترکیه برای 2 نفر خواهد بود.

 

 

تله کابین آنتالیا 6

 

 

 

اگر در تور تله کابین ثبت نام می کنید بهتر است که در این سفر نیم روزه لوازمی از قبیل لباس گرم حتی در فصل بهار، لباس بادگیر ، دوربین فیلم برداری و عکاسی ، همچنین اگر کمی پول با خود به همراه داشته باشید بد نیست ، شاید بخواهید چیزی اضافه بر سازمان بخرید، البته لازم به ذکر است که هزینه نوشیدنی با خودتان است ، هزینه تور تله کابین آنتالیا یکسان نیست و با توجه به سن و سال شرکت کنندگان متفاوت است و برای بزرگسالان 55 دلار و برای کودکان 6 تا 12 سال ، 35 دلار و برای کودکان زیر 6 سال رایگان می باشد .

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است