توصیه های بهداشتی گرجستان

توصیه های بهداشتی گرجستان
بهداشت و درمان در گرجستان
نظام سلامت در گرجستان به صورت کاملا آرام در حال تغییر است. تجهیزات پزشکی در دسترس است اما به خاطر وضعیت کنونی خدمات پزشکی در گرجستان بهتر است تمامی گردشگران بیمه مسافرتی را به همراه داشته باشند تا در مواقع ضروری از آن استفاده نمایند. همچنین توصیه می‌شود درصورتی که باید دارویی خاص را مصرف کنید بهتر است آن را با خود به گرجستان ببرید، البته بهتر است قبل از حمل دارو، حتما دقت نمایید که اجازه ورود آن داروها به کشور گرجستان را داشته باشید، در غیر اینصورت دچار مشکلات زیادی در ارتباط با علت حمل داروها، نگه داشتن‌شان و … خواهید شد.در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا شما را با توصیه های بهداشتی گرجستان آشنا کنیم .
غذا و نوشیدنی
آب نوشیدنی یک خطر بالقوه برای سلامتی در گرجستان محسوب می‌شود. آب جوش به راحتی قابل دسترس در این کشور است و حتما از آب جوشیده برای مصارف استفاده نمایید. شیر پاستوریزه و سایر محصولات لبنی نیز سالم هستند. دقت داشته باشید فقط برای وعده‌های نهار و شام، از گوشت و ماهی که خوب پخته شده باشند، سفارش دهید و بخورید. سبزیجات را نیز بهتر است بپزید و بعد مصرف کنید. برای خوردن میوه ها نیز بهتر است پوست آن‌ها را جدا کنید و سپس میل نمایید.گزیدگیخطرات دیگر
ایمن سازی علیه هپاتیت B باید حتما انجام شود. بیماری هاری نیز در این کشور وجود دارد. برای کسانی که در معرض خطر بالا هستند بهتر است قبل از ورود به این کشور دوره واکسیناسیون خود را کامل کنند. احیانا اگر دچار گزش و گازگرفتگی شدید، سریعا نکات پزشکی را در نظر گرفته و بدون فوت وقت به پزشک مراجعه نمایید. گردشگرانی که قصد اقامت بیشتر از یکماه در این کشور را دارند باید گواهی پزشک مبنی بر منفی بودن آزمایش HIV را با خود به همراه داشته باشند. اگر گواهی پزشک را همراه نداشته باشید و قصد اقامت بیش از یک ماه را دارید ، انجام ازمایش HIV الزامی است و در هنگام ورود باید آن را انجام دهید.
“راهنمای اقامت ،تحصیل ،سفر وزندگی در دیگر کشورها  “
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است