جزیره شامیان گوانجو چین

گوانجو را می توان یکی از بهترین نقاط چین برای سفر دانست چرا که تلفیق دیدنی های مدرن و تاریخی با امکانات تفریحی و گردشگری متنوع از امتیازات این شهر به شمار می آید که برای گردشگران جذاب خواهد بود . جزیره شامیان (Shamian Island) یکی از مکان های پربازدید این شهر است که گزینه های زیادی برای ارائه دارد برای آشنایی بیشتر با این جزیره با روماکو همراه باشید .

 

جزیره شامیان 4

 

 

درباره جزیره شامیان گوانجو

جزیره شامیان گوانجو یک جزیره تاریخی است که با نمایش نشانه هایی از استعمار غربی در میان رودخانه پرل واقع شده و توسط یک کانال از سرزمین اصلی جدا شده است . راه ارتباطی گردشگران تور چین با این بخش از شهر گوانجو از طریق پل هایی است که بین این جزیره و سرزمین اصلی تعبیه شده است در واقع این جزیره نقش مهمی در تجارت خارجی در زمان سلسله چینگ داشته و اکنون نیز به دلیل جذابیت هایی که دارد یکی از سایت های تاریخی معروف در جهان و از شناخته ترین جاذبه های گردشگری چین می باشد . شما می توانید در سطح جزیره پیاده روی کنید و از تماشای مناظر و ساختمان های متعدد با معماری جالب لذت ببرید در این جزیره هوا دلپذیر بوده و از ترافیک و شلوغی خبری نیست .

 

 

جزیره شامیان 3

 

 

اماکن دیدنی جزیره شامیان گوانجو

امتیاز این جزیره در سال ۱۸۵۹ توسط دولت چینگ به کشورهای فرانسه و انگلستان واگذار شد و پس از آن، جزیره شامیان به یکی از مهم‌ترین بنادر تجاری مهم کشور چین تبدیل و تعداد زیادی کلیسا، دفتر، مدرسه و ویلا در آن ساخته شد. اکثر ساختمان‌های این جزیره به سبک اروپایی ساخته شده که از آن جمله می‌توان به کلیسای کاتولیک فرانسویان در خیابان اصلی جزیره اشاره نمود. در این جزیره کوچک خبری از ترافیک نیست. همچنین شما می‌توانید با قدم ‌زدن در خیابان‌های جزیره، از تماشای ساختمان‌های کلاسیک همراه با بوی دلپذیر درختان و گل‌های این منطقه لذت ببرید.

 

 

جزیره شامیان 2

 

 

از دیدگاه بصری، کلیسای بانوی ما از لوردوس که در خیابان چهاردهم این جزیره قرار گرفته، حقیقتا ارزش بازدید از نزدیک را دارد. این کلیسا، ساختمانی کوچک و ساختاری ساده دارد اما ورودی آن تقلیدی از معماری سبک گوتیک است. شرکت بانکداری سابق هنگ کنگ و شانگهای در خیابان ۵۴ این جزیره نیز از سبک معماری کلاسیک غربی دوران رنسانس ایده گرفته است.

 

 

جزیره شامیان 1

 

 

بازدید از جزیره شامیان – جاذبه های گردشگری گوانجو

اگر قصد بازدید از جزیره Shamian را دارید:

هزینه ورودی: رایگان

مسیر: در شهر گوانجو با یکی از اتوبوس‌های شماره ۹, ۳۸, ۱۰۵, ۲۰۸, ۲۱۹, ۲۳۶, ۲۷۰ یا ۵۵۶ به ایستگاه Huangsha Wharf بروید و یا با متروی خط ۱ خود را به ایستگاه Huangsha برسانید.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است