جشنواره مجسمه های شنی آنتالیا ترکیه

ترکیه یکی از پر طرفدارترین مقاصد گردشگری در جهان است و سالانه مسافران زیادی برای دیدن جاذبه های تاریخی و طبیعی و همچنین خرید و تفریح به این کشور سفر می کنند . هر ساله در این کشور فستیوال هایی برگزار می گردد که مورد علاقه گردشگران بوده و گاهی زمان برگزاری این جشنواره ها بر زمان سفر گردشگران تاثیر می گذارد . یکی از این جشنواره ها ، جشنواره مجسمه های شنی آنتالیا (Antalya Sand Sculpture Festival) است که طرفداران زیادی دارد . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این فستیوال با ما همراه باشید .

 

 

جشنواره مجسمه های شنی 2

 

 

چرا جشنواره مجسمه های شنی آنتالیا؟

  • معروف ترین جشنواره آنتالیاست.
  • در این فستیوال می توانید شن بازی کنید و در بازی هم برنده شوید.
  • این جشنواره تفریحی جذاب است که می توانید در آن با خانواده ساعت هایی شاد را سپری کنید.

 

 

جشنواره مجسمه های شنی 3

 

 

 

جشنواره مجسمه های شنی آنتالیا هر ساله در ساحل عمومی لارا که از مقاصد گردشگری تور آنتالیا می باشد ، برگزار می شود . شرکت در این جشنواره برای هنرمندان همه نقاط دنیا امکان پذیر است و هنرمندان در محیطی آرام ، سازه های شنی خود را به نمایش میگذارند . سازمان آثار طراحی جهانی به صورت مستقیم مسئولیت برپایی جشنواره بین المللی مجسمه های شنی آنتالیا را بعهده دارند و هر ساله از طرف این سازمان موضوع جدیدی برای مسابقه انتخاب می شود . در کنار سازمان طراحی ، شهرداری آنتالیا ، انجمن روزنامه نگاران ، بنیاد توسعه آنتالیا ، وزارت فرهنگ و گردشگری ترکیه نیز به بهتر برگزار شدن این فستیوال کمک می کنند .

 

 

جشنواره مجسمه های شنی 4

 

 

 

آب و هوای معتدل آنتالیا باعث شده است که ساحل لارا تبدیل به مکانی مناسب برای این جشنواره شود. در این جشنواره، علاوه بر رقابت افراد و گروه‌های مختلف، کلاس‌های آموزشی نیز در ساحل برگزار شده و به علاقه‌مندان نحوه ساختن سازه‌های شنی را یاد می‌دهند. نکته جالب در رابطه با این مجسمه های شنی این است که این مجسمه‌ها و سازه‌ها تنها با آب و شن ساخته می‌شوند و در ساختن آن‌ها از هیچ گونه مواد نگهدارنده‌ای استفاده نمی‌شود.

 

 

جشنواره مجسمه های شنی 5

 

 

 

دنیای شنی کودکانه

اگر کودک و خردسالی به همراه دارید و عازم این سفر شده اید نگران نباشید. این فستیوال و سرزمین شنی محیط مناسبی برای فرزند دلبندتان است. نه تنها نگران نباشید بلکه حتما فرزندتان را به این فستیوال جذاب ببرید تا لذت کشف و شهود را از نزدیک لمس کند و تجربه ساختن را بیاموزد و در نهایت از بازی در دنیایی کودکانه پر از شن های تمیز نهایت لذت را ببرد.
تعریف و طراحی استراتژی ساخت و تحریک قوه تخیل کودکان از جمله اهدافی است که در قلعه کودکان سرزمین شنی دنبال می شود. لبخند ها و تلاش کودکانه ماحصل این فستیوال شنی به یاد ماندنی است و نیازی نیست نگران فرزند دلبندتان باشید فقط یک دست لباس تمیز به همراه داشته باشید تا جانب احتیاط را رعایت کرده باشید.

 

 

جشنواره مجسمه های شنی 6

 

 

 

زمان برگزاری جشنواره مجسمه های شنی آنتالیا

زمان بازدید از موزه به دو بازه زمانی تقسیم می شود. از اول می تا 31 اکتبر از ساعت 9 الی 23 و از اول نوامبر تا 30 آوریل از ساعت 9 الی 19 می توانید به این موزه مراجعه کنید.
به خاطر داشته باشید که به هنگام وقوع طوفان موزه تعطیل است بنابراین قبل از مراجعه به موزه حتما از باز بودن آن اطمینان حاصل کنید تا از اتلاف وقتتان جلوگیری کنید و یا دچار ناراحتی های احتمالی نشوید چرا که اینجا یک موزه روباز رو به دریاست و هر اتفاقی در آن ممکن است و این کاملا به شانس شما بستگی دارد.

بلیط جشنواره مجسمه های شنی آنتالیا

قیمت بلیط موزه به شرح ذیل است:
• بزرگسالان: 7 دلار
• کودکان(3 الی 12 سال): 3 دلار
• نوزادان(0 الی 2 سال): رایگان

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است