حمل و نقل عمومی در فیلیپین

حمل و نقل عمومی در فیلیپین
در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا با حمل و نقل عمومی در فیلیپین بیشتر آشنا بشیم .
سه‌چرخه‌ها یکی از محبوب‌ترین و اصلی‌ترین وسایل نقلیه در فیلیپین هستند.این سه‌چرخه‌ها که در میان مردم محلی به توک-توک شناخته می‌شوند قابلیت حمل ۳ تا ۴ نفر را دارند و در مواقع اوج ترافیک بسیار کاربردی، سریع و مورد استفاده هستند. پس در گردش‌های درون شهری بهتر است برای فرار از ترافیک از این سه‌چرخه‌ها استفاده کنید. همچنین تاکسی‌های آن لاین (مانند اوبر) و خطوط مترو در شهرهای بزرگ مثل مانیل و سبو می‌توانند گزینه‌های خوبی برای حمل و نقل درون‌شهری با قیمت‌های بسیار ارزان باشند.

سه چرخه مانیل

وسایل نقلیه عمومی در خارج از شهرهای بزرگ بسیار کم است و حتی در بعضی از مناطق وجود ندارند. این مشکل حتی در نقاط توریستی شناخته شده هم گاهی دیده می‌شود. پس به خاطر داشته باشید در مدت سفر خود در فیلیپین قبل از عزیمت به هر مقصدی از وضعیت وسایل نقلیه درون شهری و برون‌شهری و ساعت حرکت آنها اطلاعات کافی بدست آورید.

ترافیک در فیلیپین

ترافیک‌های سنگین به خصوص در شهرهای بزرگی مثل مانیل، سیبو و داوائو در بیشتر ساعات شبانه‌روز سبب می‌شوند که شما وقت خود را از دست بدهید. این وضعیت در مانیل بسیار بدتر است و ممکن است در بعضی از مواقع ساعت‌ها در ترافیک بمانید.

  • “راهنمای اقامت ، تحصیل ، سفر و زندگی در دیگر کشورها

 

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است