حمل و نقل عمومی در هلند

حمل و نقل عمومی در هلند
برای آشنایی با حمل و نقل عمومی کشور هلند در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید .تا با حمل و نقل عمومی در هلند بیشتر آشنا بشیم .
تراموا

تراموا در هلند

سیستم توراموای آمستردام بسیار مناسب و خاص است که به رنگ‌های سفیدو آبی موجود است. تراموای آمستردام دارای یک زنگ معروف است که برای مطلع کردن عابران پیاده و دیگر وسیله‌ها از وجود خود استفاده می‌شود. تراموا یکی از سریع‌ترین وسیله‌ها برای رسیدن به مرکز شهر است.
مترو

مترو استکهلم

۴ خط مترو آمستردام از مرکز به حومه شهر کشیده شده و سریع‌ترین راه برای رسیدن به محله‌هایی مانند Bijlmer، Amstelveen، Diemen است. برای آگاهی از اطلاعات مترو آمستردام اپلیکیشن 9292 را دانلود کنید.
اتوبوس

اتوبوس در هلند

سیستم اتوبوس شهر آمستردام بسیار گسترده است و تمامی محله‌ها و دیگر نقاط شهر را به یکدیگر وصل می‌کند. باید دقت داشته باشید که دیگر امکان پرداخت کرایه اتوبوس به صورت نقد وجود ندارد. شما می‌توانید از کارت اعتباری یا کارت‌های تخفیف متعدد شهر آمستردام استفاده کنید. اطلاعات مربوط به سیستم اتوبوس آمستردام در اپ 9292 موجود است.
قایق

قایق در هلند

قایق‌های آمستردام به صورت رایگان عابرین و موتور سواران را از رودخانه IJ عبور می‌دهند. شما می‌توانید این قایق‌ها را به راحتی  در پشت ایستگاه مرکزی آمستردام پیدا کنید. قایق‌ها سریع و راحت هستند.
دوچرخه

دوچرخه در آمستردام

دوچرخه سواری در آمستردام بسیار لذت بخش، کارآمد و راحت است، مانند تمامی محلی‌ها که از دوچرخه استفاده می‌کنند. دوچرخه در آمستردام به دلیل وجود مسیر‌های مخصوص دوچرخه و زمین تخت به راحتی قابل استفاده و امن است. قبل از اینکه دوچرخه‌ای را کرایه کنید دستور‌العمل استفاده از آن را بخوانید و همیشه دوچرخه را قفل کنید.

تاکسی

تاکسی در امستردام

  • “راهنمای اقامت ، تحصیل ، سفر و زندگی در دیگر کشورها”
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است