خانه موجودات فضایی در ایالت نوادا امریکا

خانه موجودات فضایی در ایالت نوادا امریکا
موجودات فضایی. این چیزی است که بارها و بارها در مورد آن فیلم دیده اید، سفینه های حامل آن ها را در عکس ها مشاهده کرده اید، ولی با این همه ، همیشه بودن و  دیدنشان در هاله ای از ابهام بوده است.
اینجا یک منطقه فوق سری در ایالت نوادی امریکاست که در آن تحقیقات پروازی و جنگی امریکا بصورتی کاملا محرمانه انجام می شود؛ انقدر محرمانه و سری که کارکنان و محققان این مرکز با دنیای بیرون خداحافظی کرده اند و تمام عمر خود را در این منطقه می گذرانند.منطقه ۵۱ که میان چند پایگاه نظامی قرار دارد، بخشی از پایگاه هوایی ادوارد است.
در بخش جنوبی این منطقه سری در سواحل Groom lake، یک فرودگاه بزرگ بر روی بستر دریا ساخته شده است. که هر روز صبح هواپیماهایی با شیشه های سیاه از روی باند این فرودگاه برای گشت زنی در منطقه اوج می گیرند.
سایر نام های منطقه ۵۱
گروم لیک (groom lake)، سرزمین رویا، مزرعه ی بهشت و شهر عریان آب، نام های دیگری است که برای نامیدن منطقه ۵۱ بکار برده می شود.
حفاظت از منطقه ۵۱
بدلایل امنیتی و شاید هم حفاظت از موجودات فضایی آسمان این منطقه تا شعاع صدها کیلومتر تحت حفاظت قرار دارد و تمام آن حصار کشی شده است .
بخش اعظمی از سازه های ساختمانی این منطقه برای محافظت در اعماق زمین ساخته شده اند این ساختمان ها بعضا سی تا چهل متر در زمین فرو رفته اند.
تمام منطقه با سنسورهای صوتی و حرکت کنترل می شود بنابراین حتی فکر نفوذ به منطقه ۵۱ را هم از ذهنتان دور کنید.

خانه آدم فضایی ها1

موجوادت فضایی منطقه ۵۱
در سال ۱۹۴۷ در منطقه ای به نام راسول ، نیومکزیکو جسمی پرنده که می توان آن را بشقاب پرنده نامید سقوط کرد .
به گفته ی شاهدین بعد از سقوط نیرو های امنیتی زیادی به منطقه اعزام شدند و بقایای این جسم پرنده را جمع آوری کردند .
یکی از شاهد ها که کشاورز محلی بوده به خبرنگاران گفته است این ماموران اجسادی را نیز از داخل جسم پرنده بیرون کشیدند و با خود بردند . امروزه این اتفاق در هاله ای از ابهام قرار گرفته است و دلیلش پنهان کاری دولت در رابطه با حادثه ی راسول می باشد . این خبر به سرعت در روزنامه های محلی منتشر شد اما فردای همان روز به دستور دولت هیچ خبرگزاری به بحث در رابطه با این حادثه نپرداخت .
واقعیت منطقه ۵۱
واقعیت این است که ۵۱ ، منطقه ای نظامی است، و برای انجام آزمایشات علمی؛ ساخت و تولید هواپیماها و دیگر تجهیزاتی که بیشتر کاربرد جاسوسی دارند مانند هواپیمای U۲  که به چنگ روس ها افتاده است کاربرد دارد.
در اواسط دهه ۴۰ میلادی امریکایی ها بدنبال منطقه ای دور افتاده برای انجام آزمایشات خود بروی هواپیماهای جاسوسی بودند که منطقه ۵۱ را یافتند.
منطقه ۵۱ نقطه ای بسیار پرت و مکانی فوق العاده برای پنهان کاری بود.
دردسرهای منطقه ۵۱
۱) در ۱۹۹۴ اندازه گیری های علمی نشان از وجود مواد شیمایی غیر مجاز در منطقه داشت که دیوان عالی این مورد را رد کرد.
۲) باب لازار Bob Lazar، ادعا می کند که تا ۱۹۸۹ در منطقه ۵۱ کار می کرده و  عهده دارد تعمیر سفینه فضایی سقوط کرده بوده است.
۳) مستند Dreamland ساخته بروس برگس(Bruce Burgess)، در مورد مصاحبه مهندس ۷۱ ساله است که مدعی کار بروی شبیه سازهای بشقاب پرنده بر اساس سفینه سقوط کرده بوده است. بروس برگس همچنین مدعی کار با موجودی فضایی بنام جی راد(J.Rod) است.
۴) دن بوریسش(Dan Burisch) با نام مستعار دن کرین(Dan Crain) مدعی است که نوعی ویروس کلونی بیگانه تحت بررسی او بوده و با موجودی بنام جی راد(J.Rod)، همکاری می کرده است.
نکته جالب این که آن ها برای مخفی بودن منطقه و پنهان کاری مجبور شدند که در این منطقه به پرورش احشام بپردازند.
منطقه ۵۱ کجاست؟
منطقه ۵۱ واقع در ۱۰۰ کیلومتری شمال غربی لاس وگاس در ایالت نودا  امریکا قرار دارد. این منطقه مستطیل شکل از طرف در شمال شرقی دریاچه بزرگ نوادا است.
ورود به این منطقه ممنوع است.

خانه آدم فضایی ها2

در منطقه ۵۱ چه می کنند؟
تمامی کارهایی که به منطقه ۵۱ نسبت می دهند به نوعی به جاسوسی و مخفی کاری ارتباط دارد مثل:
۱) مهندسی معکوس سفینه بیگانگان و شبیه سازی و ساخت سفینه ای مانند آن 
چندین سال است که فیلم هایی توسط افراد عادی در فضای اینترنتی مبنی بر مشاهده ی سفینه های فضایی که برای موجوداتی از دیگر سیارات هستند منتشر می شود . این سفینه ها گرد هستند و از تکنولوژی خاصی استفاده می کند .
برخی بر این عقیده هستند که از مهندسی معکوس در این سفینه ها استفاده می شود و انسان ها می خواهند این کار را انجام دهند .
۲) همکاری با موجودات بیگانه و فرا زمینی
همکاری میان انسان ها و بیگانگان همواره مورد تردید بوده ولی شواهدی وجود دارد که در برخی موارد با یکدیگر همکاری های تکنولوژیکی داشته اند
۳) گسترش ابزار کنترل شرایط آب و هوایی
ساخت و قرار گیری ماهواره هایی در جو که در این منطقه ساخته شده است از این ابزار ها به حساب می آید .
۴) سفر در تونل زمان و کار بروی پروژه تبدیل ماده به انرژی
این پروژه همچنان ادامه دارد و هر از گاهی اخباری به بیرون درز می شود . دانشمندانی که مشغول به فعالیت در این منطقه هستند سعی دارند تا در آینده به پیشرفت های زیادی در مسائل پیچیده دست پیدا کنند .

خانه آدم فضایی ها3

۵) گسترش سلاح های مرگبار با استفاده از انرژی های غیر فسیلی
این موضوع بسیار مهم و خاص است . این نوع سلاح ها بسیار خطرناک و کشنده هستند . یکی از انواع این سلاح ها HAARP است که به گفته ی مقامات آمریکایی فقط استفاده ی علمی از آن می شود .
کشور روسیه هم نوعی از این تکنولوژی را دارد .

۶) ساخت ریل های زیر زمینی برای اتصال قاره ها به یکدیگر
این امر بسیار سخت و دشوار است و شواهدی در دست نیست .
۷) ساخت باند پرواز نامرئی بنام مستعار چشیر Cheshire Airstrioکه تنها در صورتی قابل رویت است که بر روی باند آب پاشیده شود.
این تکنولوژی بسیار پیشرفته است و دستیابی به آن سخت . اگر از این باند روزی استفاده شود مطمئنا دیگر کشور ها از وجود این نوع باند با خبر می شوند .
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است