خیابان شمالی ایروان ارمنستان

در خیابان شمالی ایروان یا همان نورث اونیو، نبض شهر را لمس نمایید، پیاده رویی مدرن که سراسرش از عابرپیاده های پرشور و هیجان پر شده است. این خیابان با طول 450 متری و عرض 27 متری در سال 2007 افتتاح گردیده و ساختمان هایی لوکس چند طبقه ای، فروشگاه هایی بی انتها، کافه ها، رستوران ها و کلوب های شبانه دوست داشتنی و جذابی را در دل خود جای داده است.

خیابان شمالی ایروان 2

خیابان شمالی اگر چه قسمتی برای تردد اتومبیل‌ها دارد ولی مخصوص عبور و مرور عابر پیاده است. این خیابان راهی پیوسته بین ساختمان اپرای ایروان و میدان استقلال دارد و این دو مکان را بهم متصل می‌کند.

خیابان شمالی ایروان 4

بلوار شمالی بزرگ را به سبک معماری ارمنی و روسی که از جنگ جهانی اول به یادگار مانده، طراحی کردند. اگر می‌خواهید به ارمنستان و شهر ایروان سفر کنید زمانی را برای وقت گذرانی در نورث اونیو بگذارید.

خیابان شمالی ایروان 3

در این خیابان فرهنگ مردم ارمنی را می‌توانید مشاهده کنید، به رستوران‌ها بروید تا با خوراکی‌های خوشمزه ارمنی آشنا شوید. به کافه‌ها بروید و به موسیقی زنده‌ی خیابانی گوش بسپارید.

خیابان شمالی ایروان 1

از هتل‌های مجلل و خانه‌های زیبا در این خیابان دیدن کنید و معماری زیبای آن‌ها را لمس کنید. شام‌های رمانتیک، قرارهای عاشقانه و پیاده روی در کنار عزیزانتان قدم به قدم و شانه به شانه را در خیابان شمالی تجربه کنید. نگران کودکان خود نباشید و آن‌ها را به مرکزهای نگهداری کودکان که در نورث اونیو وجود دارد، بسپارید.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است