راهنمای خرید میز تلویزیون

میز تلویزیون ، جلوه ی خاصی به اتاق نشیمن می دهد و می توان آن را برجسته ترین و مهم ترین فاکتور در طراحی و دکوراسیون اتاق پذیرایی به حساب آورد . طراحی های زیبا و متنوع میزهای تلویزیون ، در طول چند سال اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است . تنوع زیادی که در طرح و رنگ و قیمت این میزها وجود دارد ، محبوبیتشان را دو چندان کرده و طیف وسیعی از سلیقه ها را در بر گرفته است .

جنس میز تلویزیون

از جمله مواردی که در هنگام انتخاب و خرید میز تلویزیون مناسب باید به آن دقت داشت، جنس رویه ی میز تلویزیون و حتی مهم تر از آن، جنس اسکلت کلی میز تلویزیون منتخب تان است. خوشبختانه تنوع قابل قبولی برای انتخاب میز تلویزیون وجود دارد؛ از میز تلویزیون کلاسیک و قدیمی گرفته تا مدل های میز تلویزیون نیمه مدرن و حتی مدل های میز تلویزیون تماما مدرن و شبک، همگی می توانند جذابیت منحصر به فرد خود را داشته باشند و با قرار گیری در فضایی هماهنگ و مطمئن، شما را شگفت زده کنند. بسته به سبک و مدل دکوراسیونی که بر فضای اتاق نشیمن تان حاکم است و یا مدلی که می خواهید آن را برای فضایتان انتخاب و اجرا کنید، می توانید از میز تلویزیون های تماما چوبی، میز تلویزیون های ام دی اف، میز تلویزیون های شیشه ای و فلزی و یا مدل هایی که ترکیبی از همه ی این مواد اولیه را دارا هستند استفاده کنید و با دیگر اجزای فضایتان هماهنگ کنید.

راهنمای خرید میز تلویزیون

برخی مدل های مدرن وجود دارند که این روزها طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده اند؛ منظور ما مدل هایی از میزهای تلویزیون است که در کنار آن ها و کاملا هماهنگ با مدل آنها از قفسه های مدرن نیز استفاده شده است. از زمان استفاده ی این نوع از میز های تلویزیون کمتر از دو سال می گذرد اما طرفداران این میزها به طور چشمگیری از این خلاقیت زیبا استقبال کرده اند. یکی از دلایل موفقیت این مدل های میزتلویزیون، جادار بودن آنهاست به این معنی که می توانید وسایل بسیاری مانند انواع ریموت کنترل ها، دی وی دی ها و دیسک هایتان را در آن قرار دهید و نگران بهم ریخته شدن فضایتان نباشید و در عین داشتن مقادیر زیادی از وسایل کوچک، همچنان فضایی منظم و دلخواه در اختیار داشته باشید.از جمله وسایلی که بایستی با یک میز تلویزیون در اتاق نشیمن هماهنگ شود، مبلمان و یا مبلمان تختخوابشو در آن فضا است. مبلمان را غالبا بر اساس رنگ غالب فضا و میزان فضای موجود در اتاق نشیمن انتخاب می کنند و پس از آن به انتخاب و دکور کردن میز عسلی و جلومبلی و دیگر وسایل می پردازند. پیشنهاد می شود اگر از میزناهارخوری تان در فضای اتاق نشیمن استفاده می کنید، از میز تلویزیون و مبلمان هماهنگ و یا گاها همرنگ برای ایجاد تناسب بیشتر در فضایتان بهره ببرید. همچنین از جمله وسایلی که می تواند در بهتر شدن دکوراسیون اتاق نشیمن تان به شما کمک کند، انتخاب صحیح مدل و رنگ شومینه و یا رادیاتور شوفاژ و یا وسایل گرمایشی تان است.

کنسول های دیواری بدون پایه به عنوان میز LCD

برای اتاق نشیمن مدرن تان کنسول های دیواری تهیه کنید که بدون پایه هستند و آن ها را در تاثیر گذار ترین دیوار نصب کنید و با خیال راحت LCD هایتان را مکان نمایی کنید. این کنسول ها باعث می شوند تا میز تلویزیون شما تبدیل به یک نقطه عطف در دکوراسیون اتاق نشیمن تان شود. کنار تلویزیون های تان هم می توانید کلی وسیله دکوری بگذارید تا حتی موقع خاموش بودن تلویزیون هم شبیه یک اثر هنری زیبا باشد.

راهنمای میز تلویزیون

میزهای تلویزیون، دیواری کاذب در دکوراسیون داخلی 

مطلب پارتیشن ها و جداکننده ها، نجات دهنده فضاهای پلان باز را خاطرتان هست؟ در آن مطلب به این موضوع اشاره کردیم که در خانه های پلان باز که عموما فاقد دیوارهای زیادی هستند، از پارتیشن ها و خود مبلمان ها برای جدا سازی فضاهای داخلی استفاده می شود. یکی از این پارتیشن ها می تواند تلویزیون شما باشد که به یک صفحه چوبی دوار متصل است، در ضمن زیر این پارتیشن هم می تواند تبدیل به کشوهایی برای طبقه بندی و نظم دهی لوازم و وسایل شما شود.

شلف ها، میز تلویزیون های مدرن برای دکوراسیون خانه های مدرن 

شما می تواندی فقط تعدادی شلف به عنوان میز تلویزیون و یا میز LCD تان سفارش دهید، یکی از این شلف ها می تواند ضخامت بیشتری به نسبت دیگر شلف ها داشته باشید و تقریبا در ارتفاع نزدیک به زمین قرار بگیرد، دیگر شلف ها هم می توانند نقش زیبا کننده های اطراف تلویزیون ها را بازی کنند. یادتان باشد که شلف، عنصری کاربردی برای خانه ای زیبا است.

خرید میز تلویزیون

تعداد طبقه ها و تحرک کشوها

تعداد طبقه ها و کشوهای میزهای تلویزیون نیز که برای قرار دادن انواع وسایل صوتی و تصویری به کار می رود ، اهمیت ویژه ای دارد . شما با داشتن میزی که تعداد طبقه های کافی داشته باشد ، می توانید انواع وسایل صوتی و تصویری مانند گیرنده ی دیجیتال و دی وی دی پلیر و بلو ری پلیر و ساب ها و … را قرار دهید . احتمالاً میزهای متحرک (Move label) یکی از بهترین انتخابهای شما خواهند بود ؛ چرا که قابلیت باز و بسته شدن و تغییر اندازه را دارند و علاوه بر اینکه با جابجایی و تغییرات کوچک هم مدل و طراحی میز تغییر میکند و هم اندازه و سایزش عوض می شود ، بنابراین خرید این میزها با اینکه قیمت بالاتری دارند اما به دلیل امکانات و قابلیتهایشان بهتر خواهد بود . قابلیت جابه جا شدن و چند تکه شدن میزهای تلویزیون هم اهمیت دارد ، برخی از این میزها را می توان به چند تکه تقسیم کرد ، بدون اینکه قسمت اصلی تلویزیون دچار مشکل شود . همچنین تعداد کشوها و طبقه ها نیز اهمیت دارد ، کشوهایی که در داخل میز قرار می گیرند ، برای جاسازی انواع وسایل صوتی و تصویری  به کار می رود.

میز تلویزیون هایی با ارتفاع زیاد در دکوراسیون داخلی منزل 

شما می توانید برای LCD هایتان میز ها معمولی که در بازار موجود است خریداری کنید، اما در موقع خرید به این نکته توجه کنید که بهتر است این میزها شبیه میزهای دکوراتیو باشند تا در دکوراسیون داخلی خانه تان بیشتر به چشم بیایند. حتی شما می توانید از میزهای دیگری که اصلا هم ربطی به تلویزیون و LCD ندارند استفاده کنید، یادتان باشد هیچ حد و مرزی وجود ندارد.

میز تلویزیون

رنگ میز تلویزیون

رنگ میز ال سی دی نیز می تواند دکوراسیون منزل را تحت تاثیر قرار دهد ؛ بسیاری از افراد ترجیح می دهند که رنگ میز تلویزیونشان به رنگ منزل و یا رنگ مبلمان و کلا دکوراسیون منزل بخورد ، بنابراین شما هم هنگام خرید میز تلویزیون این مهم را فراموش نکنید ، چرا که همخوانی رنگهای مورد استفاده در طراحی و دکوراسیون داخلی منزل مهم است . البته نباید فضایی یکنواخت و کسل کننده درست کنید و با یکرنگ کردن منزل ، فضای منزل را بی روح و خسته کننده کنید . تکنیکهایی هستند که با استفاده از آنها می توان ترکیب رنگ قشنگی بوجود آورد؛ برای نمونه اگر رنگ کلی منزل شما سفید است و بیشتر وسایل مورد استفاده ی شما مانند ، مبلمان و پرده و کف اتاق و همه و همه سفید باشد با استفاده از زیبایی کنتراست می توانید فضای منزلتان را از یکنواختی و خسته کنندگی دربیاورید. اگر طراحی و دکوراسیون منزل شما به صورتی است که میز تلویزیون در کنار پرده قرار می گیرد ، پیشنهاد می شود که رنگ کیز تلویزیون را با رنگ پرده هماهنگ کنید . حتی اگر میز و کابینت آشپرخانه تان در یک خط دید قرار دارند ، توجه کنید که رنگ میز تلویزیون و رنگ کابینت، با هم هماهنگ باشند.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است