ساحل هیوندای بوسان کره جنوبی

در سفر به کره جنوبی اگر هوس دریا و ساحل به سرتان زد، پیشنهاد می‌شود بازدید از ساحل هیوندای را در برنامه گشت‌های خود بگنجانید. ساحل هیوندای یکی از جذاب‌ترین دیدنی های کره جنوبی است که در شهر بوسان قرار دارد و علاوه بر مردم محلی، هر ساله میزبان گردشگران زیادی است که به کره سفر می‌کنند.

 

 

ساحل هیوندای 3

 

 

ساحل هیوندا در بوسان، اغلب به‌عنوان یکی از مشهورترین و زیباترین سواحل کره جنوبی معرفی می‌شود. این ساحل با ۱.۵ کیلومتر طول در بخش شرقی بوسان قرار دارد. هر تابستان صدها هزار نفر به ساحل هیوندا می‌روند؛ هرچند تابستان تنها فصلی نیست که می‌توانید از این ساحل محبوب دیدن کنید. هر ژانویه، جشنواره خرس قطبی در این ساحل برگزار می‌شود و هزاران نفر در آن شرکت می‌کنند.

 

ساحل هیوندای 2

 

 

درباره ساحل هیوندای بوسان

این ساحل، معروف‌ترین ساحل بوسان محسوب می‌شود و حدود 5/1 کیلومتر طول و 50 متر عرض دارد که با شن‌های سپید رنگ و تمیزش یک خط ساحلی زیبا ایجاد کرده است. ساحل هیوندای عمق مناسبی برای شنا دارد که می‌توانید ساعتی در آن به شنا و تفریح بپردازید. علاوه بر شنا امکان بازدید از آکواریوم بوسان، قایق‌سواری و رانندگی نیز در این ساحل زیبا فراهم است. اگر به دنبال دریا و ساحلی منحصر به فرد برای ثبت تصاویری زیبا می‌گردید، ساحل هیوندای کره جنوبی انتخاب خوبی خواهد بود، چرا که چشم‌اندازهای جذابی دارد. برای اقامت در این ساحل نگران نباشید! انواع اقامتگاه‌ها و هتل‌های لوکس را می‌توانید در نزدیکی ساحل ببینید و بنا به سلیقه خود شبی را در آن‌ها اقامت داشته باشید.

 

 

ساحل هیوندای 1

 

 

این ساحل محل مناسبی برای گذران تعطیلات تابستانی به شمار می‌رود، جالب است بدانید در طول سال جشنواره‌های فرهنگی و رویدادهای مفرح زیادی در ساحل هیوندای برگزار می‌شود که می‌توانید برای شرکت در آن‌ها برنامه‌ریزی کنید. پیشنهاد می‌کنیم علاوه بر ساحل هیوندای از سایر دیدنی های کره جنوبی نیز مانند موزه بوسان و معبد شگفت‌انگیز بیومیوزا دیدن کنید و با فرهنگ بودائی بیشتر آشنا شوید.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است