ساحل کنیالتی آنتالیا ترکیه

شهر آنتالیا به عنوان پایتخت گردشگری کشور ترکیه به شمار می رود که سالانه گردشگران زیادی از سراسر دنیا به خصوص از ایران منتظر رسیدن تابستان و سفر به آنتالیا هستند.این شهر ساحلی ، ساحل های مختلف در کنار آب های گرم مدیترانه ای دارد به همین دلیل گردشگران  می توانند ساحل مورد نظر خود را انتخاب کرده و در نزدیکی آن هتل مناسبی با شرایط های لازم را رزرو نمایند.در این قسمت می خواهیم با یکی از بهترین ساحل این شهر به نام ساحل کنیالتی آنتالیا بیش تر آشنا شویم.

 

 

ساحل کنیالتی 2

 

 

 

چرا سفر به ساحل کنیالتی آنتالیا؟

  • این ساحل یکی از زیباترین و معروف ترین سواحل کشور ترکیه است.
  • با مراجعه به این ساحل می توانید از انواع و اقسام تفریحات و بازی های ساحلی بهره مند شده و لذت ببرید.
  • کنیالتی ساحلی بسیار تمیز و درخشان است و امکانات رفاهی خوبی دارد.
  • ورود به این ساحل کاملا رایگان می باشد.

 

 

ساحل کنیالتی 3

 

 

 

چه چیزی در ساحل کنیالتی آنتالیا در انتظار گردشگران می باشد ؟

ساحل کنیالتی که از بزرگترین و امن ترین سواحل آنتالیا محسوب می گردد دارای محیطی زیبا و آرام همراه با امکانات مناسب گردشگری از رستوران ها و کافه ها گرفته تا چترها و صندلی های مخصوص ساحل می باشد . گردشگران تور آنتالیا اعم از کودک ، پیر و جوان با رفتن به کنیالتی می توانند در میان آب های نیلگون دریای مدیترانه شنا کنند ، در سواحل شنی پیاده روی کنند ، از طبیعت و چشم اندازهای اطراف بهره ببرند ، از تفریحات آبی لذت ببرند ، حمام آفتاب بگیرند و در زمان گرسنگی و خستگی از رستوران ها و کافه های مختلفی که در آن تعبیه شده استفاده کنند .

 

 

ساحل کنیالتی 4

 

 

پارک آبی آکوالند که از تفریحات آنتالیا می باشد در این ساحل واقع شده و با استخرها و سرسره های متنوع برای تمامی رده های سنی مناسب بوده و روزی بیادماندنی برای مراجعه کنندگان به ارمغان می آورد . همچنین مینی سیتی که مجموعه ای مینیاتوری است و از جاذبه های گردشگری آنتالیا به شمار می آید در نزدیکی پارک ساحلی کنیالتی واقع شده و کلکسیونی از مساجد ، کاخ ها و شگفتی های طبیعی ترکیه را در مقیاسی کوچک به نمایش گذاشته است . غرفه های فروش اسنک ، کافه ، رستوران ، درختان سایه دار ، صندلی ها و چترهای مخصوص ساحل از جمله امکاناتی هستند که در ساحل کنیاآلتی آنتالیا در اختیار گردشگران قرار می گیرد .

 

 

ساحل کنیالتی 6

 

 

 

گردشگران برای رفتن به ساحل کنیالتی از مرکز آنتالیا می توانند از تراموا استفاده کرده و در ایستگاه آخر پیاده شوند . فقط باید اطمینان حاصل کنند که ترموایی که به سمت غرب می رود را سوار شده اند . ساحل کنیالتی ، ساحلی بسیار تمیز و آب دریا نیز همواره آبی و درخشان است و دیدن این منظره برای بازدیدکنندگان بسیار مفرح و لذت بخش خواهد بود .

 

 

ساحل کنیالتی 5

 

 

 

تفریحات ساحل کنیالتی در آنتالیا

  • آکواریوم آنتالیا
  • شهربازی اکتور
  • تفریحات آبی در ساحل کنیالتی

 

 

ساحل کنیالتی 1

 

 

 

دسترسی به ساحل کنیالتی در آنتالیا

به منظور دسترسی به ساحل کنیالتا در شهر آنتالیا انواع و اقسام وسایل نقلیه ی عمومی از جمله تاکسی، اتوبوس، تراموا و موتورهای کرایه ای در اختیار شما قرار دارد که برای گشت و گذار در شهر می توانید از آنها استفاده نمایید، حتما توجه داشته باشید  که برای سوار شدن به اتوبوس و تراموا باید از استانبول کارت یا کارت بلیت استفاده کنید.

آدرس: Konyaaltı Beach, Kuşkavağı Mahallesi, ۰۷۰۷۰ Konyaaltı/Antalya, Turkey

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است