سوغات کشور آلمان

سوغات کشور آلمان
آلمان صنعتی‌ترین کشور اتحادیه اروپاست و عجیب نیست که سوغات آلمان، شامل محصولات و برندهای جهانی باشد که در کشور آلمان تولیدمی‌شوند. در سفر به این کشور علاوه بر بازید از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری، می‌توانید فروشگاه‌ها و اجناسی مرغوب و زیبا را به‌عنوان سوغات از آلمان تهیه کنید.در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا با سوغات کشور آلمان آشنا  بشیم .
شکلات آلمان

شکلات آلمان

یکی از محبوبترین خوراکی های دنیا شکلات است و بسیاری از کشورهای دنیا در زمینه تولید آن فعالیت دارند. آلمان هم یکی از چندین کشور اول دنیا در شکلات سازی است و همچنین از طرفی یکی از برترین کشورها در زمینه مصرف شکلات است. برند معروف آلمان در زمینه شکلات stollwerck است که کارخانه تولید آن در شهر کلن (cologne) واقع شده است و در این شهر موزه ای را تاسیس کردند که با یک خط تولید روند تولید شکلات را نشان می دهند. این شکلات هم در آلمان و دیگر کشورها تولید شده و به فروشگاه های بسیاری در سراسر دنیا صادر می شود. شاید برند شکلات مرسی در ایران هم به گوشتان خورده باشد، این شکلات یکی از بهترین شکلات های تولید شده در آلمان است که به بازارهای جهانی هم نیز عرضه می شود.

دیوار برلین

دیوار برلین

دیوار برلین کی از جاهای دیدنی برلین است که هیچکس دیدنی آن را ازدست نمی دهد. امروز از این دیوار بخش هایی مانده است و به یکی از جاذبه های توریستی برای گردشگران تبدیل شده است. در کنار بازدید از این دیوار می توانید بسته هایی که قسمت کوچکی از این دیوار در آن قرار گرفته است را به عنوان سوغاتی برلین و یادگاری از سفر به آلمان تهیه کنید.

برند آدیداس

آدیداس

برند آدیداس (adidas) آلمان یکی از معروفترین برنده های دنیا در زمینه محصولات ورزشی است. پایه گذاری این برند توسط آدولف داسلر بعد از جنگ جهانی دوم، با تولید بهترین و مناسب ترین کفش های ورزشی آغاز شد. این کمپانی در یکی از شهرهای آلمان تاسیس شد و امروزه فروشگاه و نمایندگی های بسیاری در سراسر دنیا دارد. برند آدیداس از سه خط موازی تشکیل شده است. در حال حاضر محصولات تولید این شرکت افزایش یافته در دو دسته تخصصی و غیر تخصصی تولید دارد. تخصصی مانند کفش، لباس ورزشی، لوازم ورزشی و تولیدات غیر تخصصی مانند عینک آفتابی، ساعت، عطر و ادکلن، کفش غیر ورزشی و … هستند. شما می توانید در سفر به آلمان از فروشگاه های برند آدیداس  دیدن کنید. همچنین برندهای دیگری زیر نظر کمپانی آدیداس هستند مانند ریبوک (reebok) ، تیلورمید (taylormade)، آیداس گلف، راک پورت (rockport) و … که از هر کدام از این برنده های معتبر و با کیفیت هم می توانید خرید داشته باشید.

برند پوما
پوما سوغات المان

پوما (puma) برندی آلمانی اما چند ملیتی است که به تولید محصولات ورزشی پرداخته است. این برند هم مانند آدیداس از شهرت بسیاری برخوردار است که بسیاری از برند پوشان دنیا را به سمت خود جذب کرده است. این شرکت در سراسر دنیا نمایندگی های رسمی دارد که به عرضه محصولات شرکت مشغول هستند. پوما اکنون از تولید محصولات و کفش های ورزشی فراتر رفته و به تولید محصولات جانبی پرداخته است و بعنوان حامی بسیاری از ورزشکاران معروف و باشگاه های ورزشی است. در سفر به آلمان حتما سراغ فروشگاه های پوما بروید و برای خود یا اقوامتان بعنوان سوغاتی کشور آلمان محصولاتی را خریداری کنید.

شال و روسری برند فراس

فراس
??????????
فراس، برند آلمانی است که با 136 سال سابقه در زمینه تولیدات حرفه ای شال و روسری شهرتی جهانی دارد. نماد گیاه تیستل نمایش داده شده در لوگوی برند فراس، نمادی از هنر، سنت و کیفیت برتراست. فراس از سال 1880 تا به امروز،از گیاه تیستل در مرحله تکمیلی تولیدات پارچه استفاده می نماید و طی این فرایند سنتی، پارچه به نرمی وآرامی شانه می خورد و این خارهای بیشمار گیاه تیستل راز نرمی و درخشندگی روسری های ابریشمی و کشمیراین برند.

قالب های کیک و شیرینی کایزر

کایزر

قالب های کیک و شیرینی برند کایزر آلمان، سالهاست که در این عرصه فعالیت دارد و قالب هایش با بهترین کیفیت به بازار روانه میکند. اگر اهل پخت شیرینی هستید حتما از این محصول آلمانی استفاده کنید و یا برای مادرتان تهیه کنید.

پوشاک اسکادا

اسکادا

شرکت اسکادا اس‌ای در سال ۱۹۷۶ توسط مارگارتا لی راه‌اندازی شد و در حال حاضر دارای شعبه در ۶۰ کشور واقع در اروپا، آسیا و آمریکای شمالی می‌باشد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر مونیخ، آلمان قرار دارد و سهام آن در بازار بورس فرانکفورت معامله می‌شود. اکثریت سهام اسکادا در اختیار لاکشمی میتال می‌باشد.

پوشاک و عطر و ادکلن هوگو بوس

پوشاک و عطر و ادکلن هوگو بوس

هوگو باس آ گ (به آلمانی: Hugo Boss AG) شرکت پوشاک و خانه مد آلمانی است، که در زمینه طراحی، تولید و توزیع کالاهای لوکس و انواع پوشاک فعالیت می‌کند. شرکت هوگو باس در سال ۱۹۲۴ توسط طراح مد و کارآفرین آلمانی؛ هوگو فردیناند باس تاسیس شد. امروزه نشان تجاری هوگو باس، در صنعت مد، یک برند شناخته شده می‌باشد. دفتر مرکزی این شرکت، در شهر متسینگن، آلمان قرار دارد و بخشی از سهام آن در بازار بورس فرانکفورت مبادله می‌شود.

پوشاک H&M

اچ اند ام

اچ اند ام، (به انگلیسی: H&M) شرکت سوئدی و چندملیتی خرده‌فروشی لباس است، که بدلیل ارائه محصولات فست-فشن در بازار پوشاک مردان، زنان، نوجوانان و کودکان شناخته شده می‌باشد.

کریستال برند ناخمن آلمان

ناخمن کریستال

  • “راهنمای اقامت ، تحصیل ، سفر و زندگی در دیگر کشورها”

 

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است