سوغات کشور هند

سوغات کشور هند
خرید سوغاتی یکی از قشنگ ترین قسمت های خرید است مخصوصا اگر سفر شما به هند بوده باشد، مراکز خرید هندوستان مالامال از رنگ عطر طعم و لذت است و هر چیی که به ذهنتا برسد قابل خرید است. ما در این بخش به بهترین های این سوغات های محلی می پردایم.در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا با سوغات کشور هند آشنا بشیم .

پارچه
پارچه هندی
هند به خاطر پارچه و منسوجاتش معروف است.. همه جور کالایی از شال پشمینه گرفته تا ساری ابریشمی، پیرهن بلند تونیک کتان تا لباس خواب و روبالشی تکه دوزی شده در هند پیدا میشود.. اگه به هند سفر میکنید، بهتره لباس کمتری همراه ببرید و از آنجا لباس مردانه و زنانه از فروشگاه زنجیره ای مثل فابیندیا و آنوخی بخرید.. به هنگام خرید پشمینه خیلی مراقب باشید: بعضی شال ها ترکیب پشم و پشمینه هستن.. پشمینه خالص خیلی گران است و باید از جاهای قابل اعتماد خریداری بشود.

صنایع دستی
صنایع دستی هندی
هندوها هنرمندان زیادی دارند و سراسر هندوستان پر از خلاقیت و نوآوری است.. حکاکی روی چوب و سنگ، نقاشی مینیاتور، برنج و مس، چرم، میناکاری، تابلو فرش، مبلمان عتیقه از صنایع هنری هند به شمار میروند.

جواهرات
جواهرات هندی
طلا و جواهرات هند کلاس خاصی دارد.. خیلی بزرگ و رنگارنگ و ضخیم ساخته میشوند.. و مثل هر چیز دیگه از یه منطقه به یه منطقه دیگه متفاوت است.

ادویه، ترشیجات
ادویه هندی
سالیان طولانی، تجار با اسب و شتر و کشتی خودشان رو به هند میرساندند تا ادویه جاتی مثل فلفل سیاه، هل، زردچوبه و گشنیز را بار بزنند.. امروزه ادویه فروشی های زیادی در دهلی و کرالا وجود دارد.

چای
چای هندی
گل کاملیا (چای) ، که در بهترین مراکز خرید هند به فروش میرسد، گیاه بومی کشور هند به شمار میرود.. صنعت چای به صورت جدی در هند وقتی  آغاز شد که سربازان ثروتمند بریتانیایی در اواخر قرن ۱۸ چای رو به هند آوردند و در شمال شرقی هند کاشتند.. امروزه هند یکی از تولید کنندگان پیشرو در جهان هست.

مواد غذایی بسته‌بندی‌شده هندی
مواد غذایی بسته بندی شده هندی
مواد غذایی هندی بسیاری وجود دارند که می‌توانند بیش از یک هفته سالم بمانند. بنابراین می‌توانید آن‌ها را تا پایان سفر خود حمل کنید. بهتر است در مورد تازگی مواد غذایی از فروشنده بپرسید و بگویید که می‌خواهید آن را به خارج از کشور ببرید. برخی از محصولات پیشنهادی عبارت‌اند از: ترشی، چای، خاخرا و غیره.

عطر

عطر یکی از محصولات معروف است که می‌توانید از هند بخرید. انواع مختلفی از عطر در هر منطقه وجود دارد. می‌توانید چند بطری عطر برای خود و نیز اعضای خانواده‌تان تهیه‌کرده و به‌عنوان سوغاتی به کشور خودتان ببرید.

عطر هندی
“راهنمای اقامت ، تحصیل ، سفر و زندگی در دیگر کشورها”
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است