سوغات کشور یونان

سوغات کشور یونان
در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا با  سوغات کشور یونان آشنا بشیم .
بسته گیاهان دارویی

گیاهان دارویی یونان

مادربزرگ های یونانی به رد طب پزشکی مدرن و انتخاب روشهای درمانی سنتی و گیاهی معروفند.. از نظر آنها همیشه یک گیاه هست که برای هر بیماری خوب است.. مثلا بابونه برای درمان سرماخوردگی، اسطوخودوس برای آرامش و بادرنجوبه به عنوان ضد افسردگی تجویز می شود.. در مناطق روستای و در شهرهای بزرگ همیشه یک مغازه طب گیاهی پیدا خواهید کرد.

تخته نرد دست ساز

تخته نرد 1

وقتی به یونان سفر می کنید، همیشه در پارک ها و کافه ها پیرمردها و دانشجویانی را خواهید دید که تخته نرد بازی می کنند.. تخته نرد در یونان از محبوبیت ویژه ای برخوردار است و تقریبا در هر خانه ای پیدا می شود.. تخته نردهای دست ساز با چوب درخت زیتون از معروف ترین آنهاست.

جواهرات

جواهرات یونان

کی میتونه جواهرات دوست نداشته باشه؟ اگر به دنبال یه سوغات مناسب برای خانم ها هستید، طلاو جواهرات بهترین گزینه است.. سوغات فروشی های یونان انواع دستبند، گردنبند، حلقه، گوشواره را ارائه می کنند که با نمادهای یونانی تزیین شده اند.

تزیینات یخچالی

تزئینات یخچالی

یک سوغاتی سنتی همین تزیینات یخچالی می باشد که با تصویر مناظر یونانی و اساطیر یونان باستان تزیین شده است.. کالایی محبوب که در هر جای یونان پیدا می شود از سوغاتی فروش ها گرفته تا کیوسک های کنار خیابان..

تسبیح سنتی

تسبیه یونانی

تسبیح یونان در زمان اشغال عثمانیان، نماد وضعیت و اتحاد اجتماعی بود و در میان اربابان از اهمیت خاصی برخوردار بود.. امروزه بیشتر حکم یک وسیله تزیینی دارد.. بیشتر افراد سیگاری در یونان یک تسبیح در دست خود میچرخانند..

ظرف عسل یونانی

عسل یونان معروف است.. مادران یونانی از عسل به عنوان دارو برای گلو درد بچه ها، نوشیدنی داغ، سس سالاد و مهمتر از همه مکمل عالی برای ماست یونانی استفاده می کنند.. نکته جالب این است که هر چه از این عسل بخورید، سیر نمی شوید.

محصولات روغن زیتون

روغن زیتون یونان

یونان به خاطر روغن زیتونش در سراسر دنیا معروف است.. یونانیان معمولا از روغن زیتون در هر غذایی استفاده می کنند.. که البته با استفاده از آن محصولات آرایشی، دارو و حتی صابون ساخته می شود..

صندل چرم دست دوز

صندل چرم یونان

این صندلهای چرمی بهترین سوغات برای فصل تابستان می باشد.. طراحی ساده ای دارند و یادآور صندل هاییست که یونانیان باستان به پا میکرده اند.. که در سالهای اخیر طرح و رنگ های متنوع تری از این صندل ها به بازار آمده است و در تمامی مراکز خرید در یونان پیدا می شود.

محصولات سنتی

محصولات یونانی

کشور یونان به خاطر محصولات محلی خود بسیار می‌باشد. در این کشور می‌توانید انواع محصولات سنتی و محلی را تهیه کرده و به عنوان سوغاتی یونان با خود به همراه داشته باشید. از جمله این محصولات می‌توان به روغن زیتون، انواع زیتون، عسل، انواع بیسکوئیت، کنجد، حلوا، انواع شیرینی، پنیر و سوسیس اشاره کرد. فروشگاه‌های بسیاری را می‌توانید مشاهده کنید که در مرکز شهر و یا فرودگاه‌ها این محصولات را می‌فروشند.

آثار هنری

آثار هنری یونانی

اگر به دنبال سوغاتی منحصر به فرد و متفاوتی از یونان هستید، به دنبال مجسمه‌ها و آثار هنری یونانی باشید. این آثار در‌واقع کپی‌هایی از آثار نگهداری شده در موزه‌ها هستند و هر کدام سرگذشت خود را دارند. در یونان فروشگاه‌های متعددی را مشاهده خواهید کرد که این نوع مجسمه‌ها را می‌توانید از آن‌ها تهیه کنید. برخی از این مجسمه‌ها بسیار معروف بوده و هر کدام نشانگر الهه‌های یونان باستان هستند.

محصولات خز و چرمی

خز یونان

منطقه کاستوریا در کشور یونان به تولید خزهای با کیفیت معروف است. در این منطقه فروشگاه‌های زیادی را می‌توانید پیدا کنید و از آن‌ها محصولات خز و چرم با کیفیتی تهیه کنید.

گلدان

گلدان یونانی

یونان یکی از تاریخی‌ترین کشورهای جهان با فرهنگی غنی است و آثار تاریخی و هنری زیادی نیز در آن وجود دارند. می‌توانید با خریدن گلدان‌های یونانی بخشی از تاریخ و فرهنگ یونان باستان را همراه خود داشته باشید.

بوزوکی

بوزوکی

اگر به دنبال مناسب‌ترین سوغات یونان برای علاقمندان به موسیقی سنتی هستید، بوزوکی که سازی رایج در این کشور است می‌تواند بهترین هدیه تلقی شود. البته بسیاری از افراد نحوه کار با این ساز سنتی را بلد نیستند و بیشتر به خاطر زیبایی آن و به عنوان وسایل تزئینی و دکوری از آن استفاده می‌کنند.
“راهنمای اقامت ، تحصیل ، سفر و زندگی در دیگر کشورها”

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است