شهربازی چایم لانگ گوانجو چین

شهربازی چایم لانگ  گوانجو بزرگترین شهر بازی در کشور چین محسوب می‌شود. این مجموعه تفریحی در شهر گوانجو قرار دارد و روزانه پذیرای تعداد بسیار زیادی از کسانی است که به سرگرمی ها و تفریحات هیجان انگیز علاقه دارند. برای آشنایی بیشتر با مجموعه تفریحی بهشت چایم لانگ با ما همراه باشید.

شهربازی چایم لانگ گوانجو

شهربازی چایم لانگ گوانجو (به زبان چینی: 长隆欢乐世界) بزرگترین شهربازی در منطقه پانیو در شهر گوانجو و در کشور چین می‌باشد. این شهربازی در سال ۲۰۰۶ راه اندازی شد که دربرگیرنده‌ی رولر کاستری بزرگ و هیجان انگیز به نام ۱۰ Inversion Roller Coaster می‌باشد که قبل از آن رولر کاستری به نام اسمایلر (The Smiler) در آلتون تاورز (Alton Towers) انگلیس لقب بزرگترین رولرکاستر را به خود داده بود.

 

 

شهربازی چایم لانگ 3

 

 

بهشت چایم لانگ تحت نظر گروه چایم لانگ اداره می‌شود که این گروه چند مجموعه تفریحی دیگر به نام های پارک سافاری چایم لانگ، پارک آبی چایم لانگ و سیرک بین المللی چایم لانگ را نیز اداره می‌کند. شهربازی چایم لانگ در حال حاضر دارای ۶۰ وسیله برای تفریح و بازی است و روزانه توانایی میزبانی از بیش از ۵۰ هزار نفر را دارد. در سال ۲۰۰۸ رولر کاستری با ارتفاع ۶۱ متر و سرعتی بالغ بر ۱۰۵ کیلوتر بر ساعت به این شهربازی اضافه شد. این شهر بازی به وسیله پلی به پارک آبی چایم لانگ ارتباط دارد.

 

 

شهربازی چایم لانگ 2

 

 

دنیای شاد چانگلانگ (Changlong Happy World)

Changlong Happy World یک پارک تفریحی بزرگ است که نمایش‌های خیره‌کننده و دیگر فعالیت‌های جذاب را ارائه می‌دهد. تمام تجهیزات این پارک از اروپا وارد شده‌اند و طراحی و تکنولوژی آن‌ها در سطح جهانی است. ترن هوایی عمودی این پارک بهترین ترن هوایی دنیا شناخته می‌شود. این ترن هوایی که در قسمتی از آن ده حلقه وجود دارد در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده است و اولین در نوع خودش در آسیا و دومین در جهان بعد از نمونه مشابهش در انگلستان است. دنیای شاد Chimelong از این بخش‌ها تشکیل شده است: Habi Kingdom که برای بچه‌ها و خانواده‌ها عالی است؛ Screaming Zone که پر است از فعالیت‌های هیجان انگیز؛ Rainbow Bay که ترن هوایی در آن بخش قرار گرفته است به همراه Water Paradise و میدان مرکزی که نمایش‌هایی در آنجا برگزار می‌شوند.

 

 

شهربازی چایم لانگ 1

 

 

بهشت آبی چیمه‌لانگ (Changlong Water Paradise)

این پارک آبی بزرگترین و پیشرفته‌ترین پارک آبی جهان است. این پارک آبی در گوانجو بین بچه‌ها و خانواده‌ها خیلی محبوب است. 70 درصد بازدیدکنندگان این بخش از پارک خانواده‌ها با بچه‌هایشان هستند. چندین سرسره آبی و فعالیت‌های آبی در این پارک وجود دارد که باعث می‌شود هر بازدیدکننده‌ای در هر سنی لحظاتی خوش را بگذراند. محوطه‌های اطراف پارک با گیاهان و گل‌های نیمه گرمسیری پوشیده شده است. حدود 100 محافظ حرفه‌ای در پارک می‌گردند تا امنیت بازدیدکنندگان را تضمین کنند.

 

 

شهربازی چایم لانگ 4

 

 

نکته‌هایی در مورد شهربازی چایم لانگ گوانجو

  • به دلایل امنیتی، از بازدیدکنندگان خواسته می‌شود کیف‌ها و کوله‌پشتی‌های خود را برای بازرسی باز کنند.
  • لطفا غذا و نوشیدنی به پارک نبرید. مواد خطرناک شامل مواد آتش بازی و مواد سمی قدغن هستند. حیوانات خانگی، پرچم‌های رنگارنگ، ناقوس و طبل نیز در لیست وسایل ممنوعه هستند.
  • به دلایل حفظ ایمنی، به افراد با فشار خون بالا و بیمارهای قلبی، زنان باردار و آن‌هایی که تحت تاثیر الکل هستند توصیه نمی‌شود در سواری‌های هیجان‌انگیز شرکت کنند. بیشتر سواری‌ها محدودیت‌های قدی و سنی دارند. بنابراین لطفا به این محدودیت‌ها توجه کنید.
  • برای حفظ ایمنی و سلامتی بازدیدکنندگان، نباید در مغازه‌ها، محوطه‌های سواری، محوطه‌های نمایش و سرویس‌های بهداشتی سیگار بکشید.
  • تصاویری که شما در پارک می‌گیرید، تنها برای استفاده شخصی مجاز خواهد بود. استفاده تجاری از این تصاویر ممنوع است.
  • در زمان‌های بدی آب و هوا، مشکلات تجهیزات، مشکلات الکتریکی و غیبت بازیگران، پارک می‌تواند سواری‌ها و نمایش‌ها را بدون اطلاع قبلی تغییر دهد، به تعویق بیاندازد یا کنسل کند.

 

 

شهربازی چایم لانگ 5

 

 

رسیدن به شهربازی چایم لانگ گوانجو

این پارک در خیابان Dashijie در منطقه Fanyu گوانجو قرار گرفته است. از خط سه مترو گوانجو استفاده کنید و در ایستگاه Hanxi Changlong پیاده شوید. از خروجی A بیرون آیید و از اتوبوس‌های مخصوص پارک استفاده کنید. این اتوبوس‌ها هر 10 دقیقه یکبار به سمت پارک می‌روند. خط 304 اتوبوس نیز شما را به پارک حیات وحش می‌برد.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است