شهرهای تاریخی آلمان

شهرهای تاریخی آلمان
در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا با شهرهای تاریخی آلمان آشنا  بشیم .
هیلگواند

شهر هیلگواند

جزیره صخره سرخ در مجمع الجزایری واقع در دریای شمال قرار دارد. می‌توان با سفری کوتاه از طریق دریا و از سمت کوکسهاون به این منطقه دسترسی پیدا کرد. این جزیره به خاطر ارایه‌ی مناظر دیدنی و مسیرهای پیاده‌روی‌اش مقصد توریستی محبوبی به شمار می‌رود، بنابراین برای کسانی که به دنبال سفرهای یک روزه هستند، مکانی ایده‌آل محسوب می‌شود. هلیگولند از نظر گردشگری رشد خوبی داشته است، از این رو می‌توان رستورانهایی عالی در آن پیدا کرد که غذاهای تازه‌ و خوشمزه‌ی دریایی را سرو می‌کنند. همچنین می‌توان در این مکان صنایع دستی خوبی را خریداری کرد.

تنگه راین

تنگه ی راین

طولانی‌ترین بزرگ‌ترین رود آلمان قرن‌هاست که نقشی بسیار مهم در اقتصاد و حمل و نقل این کشور ایفا می‌کند. امروزه ۶۵ کیلومتر بخشی که بین کوبلنتس و بینگن قرار دارد، مناطقی زیبا را برای رانندگی فراهم می‌کنند، چرا که جاده‌ای در طول رودخانه وجود دارد که این امر را ممکن می‌کند. تنگه‌ی راین توسط یونسکو به‌عنوان یک شگفتی طبیعی محافظت می‌شود. در این تنگه می‌توان قلعه‌ها و مناطق تاریخی و فرهنگی زیبایی را مشاهده کرد.

هایدلبرگ

هایدلبرگ

هایدلبرگ، مقصد توریستی بسیار محبوبی محسوب می‌شود که به واقع می‌شود آن را مشابه یک کارت پستال زیبا و چشم‌نواز در نظر گرفت. جاذبه‌های عمده و اصلی این شهر بناهای تاریخی دوران باروک و قرون وسطی هستند که شامل خرابه‌های به جا مانده از قلعه‌ی مشهور رنسانس می‌شود. همچنین قدیمی‌ترین دانشگاه کشور آلمان دانشجویان و دانشمندان زیادی را به سمت این شهر جذب می‌کند. بنابراین، این شهر پر از رویدادهای دوست داشتنی است که باعث می‌شود آهنگ حرکت در این شهر، برخلاف شهرهای کوچک‌تر سریع باشد. شهر هایدلبرگ مکانی عالی برای گذراندن تعطیلات آخر هفته است. مسیرهای پیاده‌روی رومانتیک متنوع، جاذبه‌های بی‌شمار و رستوران‌های دنج، همه و همه یک سفر به یادماندنی و هیجان‌انگیز را برایتان رقم خواهد زد.

روگن

روگن

روگن بزرگ‌ترین جزیره در آلمان است که مقصدی محبوب برای تعطیلات به شمار می‌رود. این جزیره‌ی سواحل شنی خوب، طبیعی بکر و شهرهای تفرجگاهی با معماری زیبا را ارائه می‌دهد. همچنین پارک ملی جاسموند (Jasmund) تندیس میراث جهانی یونسکو را به خاطر تپه‌های شنی و صخره‌ها گچی‌اش دریافت کرده است. اگر به دنبال بهترین مقصد برای تعطیلات تابستان در آلمان هستید که سواحلی عالی داشته باشد و فرصتی مناسب برای پیاده‌روی هستید، روگن انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. امکانات تفرجگاهی این جزیره، تعطیلاتی به یاد ماندنی را برایتان تضمین می‌کند.

کلن

کلن

شهر کلن در ایالت نورث راین-وستفالیا قرار دارد و یکی از محبوب‌ترین شهرهای توریستی آلمان به شمار می‌رود. این شهر به خاطر کلیسای جامعی که یادبودی با معماری گوتیک از سال‌های بین ۱۲۴۸ تا ۱۴۷۳ است، شهرتی جهانی دارد. علاوه بر کلیسای جامع کلن، می‌توان تعداد زیادی مغازه در اطراف پیدا کرد که لذت گشت‌وگذار در این شهر را دو چندان می‌کنند. همچنین موزه‌ها و گالری‌های هنری وجود دارد که آثار رومی تا هنر معاصر را در آن‌‌ها به نمایش می‌گذارند.

لایپزیگ

لایپزیگ

لایپزیگ بزرگ‌ترین شهر ایالت زاکسن به شمار می‌رود که به خاطر فرهنگ و چشم‌انداز هنری‌اش شهرت دارد. این شهر استعدادان و آهنگسازان مشهوری همچون یوهان سباستین باخ، ریچارد واگنر و فلیکس مندلسون را پرورش داده است. به علاوه دومین دانشگاه قدیمی آلمان (دانشگاه لایپزیگ) که در سال ۱۴۰۹ میلادی تاسیس شده در این شهر قرار دارد. گشت‌وگذار در شهر قدیمی (الدتاون) و بررسی رویدادهای فرهنگی در برخی از سالن‌ها و همچنین باغ‌وحش شگفت‌انگیز لایپزیگ، دلایل خوبی برای سفر به این شهر محسوب می‌شوند.

درسدن

درسدنن

درسدن به مدت چند قرن مرکز فرهنگی مهمی به شمار رفته است, امروزه اما جلال و شکوه آن در معماری آشکار شده. سالن اوپرای سمپروپر(Semperoper) یک شاهکار معماری به شمار می‌رود که در سفر به درسدن، بازدید از آن واجب است. این سالن بخشی از مرکز تاریخی این شهر زیبا محسوب می‌شود که در سال ۱۸۴۱ به وسیله‌ی گاتفرید سمپر ساخته شده است. اولین اوپرایی که در این مکان اجرا شد، ساخته‌ی آهنگساز مشهور آلمانی، کارل ماریا فون وبر بود. امروزه، اجرای اوپراها و باله‌های  بی‌شماری که اغلب به سبک کلاسیک هستند، بازدیدکنندگان را سرگرم می‌کنند. تورهای راهنما و موضوعی مختلف، این امکان را فراهم آورده‌اند تا گردشگران از این بنای باشکوه و فضای داخلی مجللش دیدن کنند. مهم‌تر از همه، رستوران شیک Bean&Beluga، با غذاهای خوشمزه  و فهرستی از نوشیدنی‌های منحصربه‌فرد، پذیرای میهمانان است. اگر قصد سفر به این شهر را دارید، بهتر است زمانتان را برای ماه ژوئن که جشنواره‌ی Bunte Republik Neustadt برگزار می‌شود تنظیم کنید. در این مدت، تعداد زیادی دسته‌ی موسیقی و نمایش، برنامه‌های زنده‌ای را به‌صورت رایگان در خیابان‌ها و تالارهای این شهر اجرا می‌کنند که تماشای آن‌ها خالی از لطف نیست و تا حدودی شما را با فرهنگ آلمان آشنا می‌سازد.

لوبک

لوبک

برای بیان ارزش شهر لوبک همین بس که تحت حفاظت سازمان جهانی یونسکو قرارگرفته است. این شهر جزیره‌ای تاریخی، یکی از زیباترین شهرهای سراسر آلمان محسوب می‌شود که بر روی رودخانه‌ی Trave تأسیس شده است. شهر لوبک برای معماری‌های آجری گوتیکی‌اش مشهور است. اکثر بناهای این شهر طی قرون ۱۴ و ۱۵ میلادی ساخته شده‌اند، اما قدمت ساخت خود شهر به سال ۱۱۴۳ باز می‌گردد.  گردشگران می‌توانند علاوه بر تماشای معماری‌های خیره‌کننده، از موزه‌های متنوع که به معرفی تاریخی دراماتیک این شهر دلفریب می‌پردازند هم بازدید کنند.در خیابان‌های تاریخی باریک لوبک سرگردان شوید و از تالار شهر قرن دومی آن دیدن کنید، تا متوجه ارزش تاریخی و تماشایی لوبک شوید.

مونیخ

مونیخ

پایتخت ایالت بایرن، یکی از زیباترین شهرهای آلمان محسوب می‌شود. این شهر در کنار رشته کوه‌های آلپ قرار دارد. شهر مونیخ، جاذبه‌های بی‌شماری دارد که در این بین می‌توان به معماری‌های تاریخی و موزه‌هایی در سطح جهانی، محله‌های مدرن و رستوران‌ها اشاره کرد. مونیخ شهری است که در طول عمرتان، دست کم برای یک بار هم که شده باید ببینید. رویدادهای متنوع این شهر به‌خصوص جشن اکتبر، دلیل خوبی برای سفر به مونیخ به شمار می‌روند.

برلین

برلین

پایتخت آلمان در لباس رویدادهای سیاسی ظاهر شده که تا به امروز هم قابل مشاهده است. دیوار برلین از بین رفته، اما با این حال بخش شرقی و غربی حتی امروز هم کاملا متمایز به نظر می‌رسند. علاوه بر اهمیت تاریخی، برلین چشم انداز هنری و متنوعی دارد. تالارهای بی‌شمار موسیقی، موزه‌ها و گالری‌های هنری این شهر هر ساله میلیون‌ها بازدیدکننده را به خود جذب می‌کنند. پس اگر قصد سفر به آلمان را دارید، در بازدید از این شهر درنگ نکنید که در غیر این صورت سفرتان تکمیل نخواهد شد.

شهر هیلگواند 1

  • “راهنمای اقامت ، تحصیل ، سفر و زندگی در دیگر کشورها”
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است