شهر السوند در نروژ

السوند یکی از شهرهای زیبای نروژ است که در استان مور او رومسدال واقع شده است. اگر قصد دیدن کردن از کوه ها و فلات های آن را دارید، بهترین نقطه برای شروع شهر السوند است. یکی از جالب ترین نکات راجع به این شهر افتخار و غرور مردمش نسبت به آن است. اگر از هر یک از آن ها بپرسید از زندگی در شهر اسلوند چه احساسی دارید؟ قطعا این پاسخ را می شنوید: این شهر تنها زیباترین شهر نروژ نیست بلکه زیباترین شهر جهان است!

 

 

شهر السوند 5

 

 

شهر السوند در غرب نروژ واقع شده است و جمعیتی بالغ بر 40000 نفر دارد. سایت نشنال جئوگرافیک این شهر کوچک را ‏همانند شهرهای داستان های افسانه ای توصیف کرده است. این شهر توسط آبها احاطه شده است و از سوی دیگر کوههای ناهموار ‏آن می تواند برای علاقه مندان به کوهنوردی تعطیلا ت خوبی را رقم بزند. بین ماههای فوریه و ژوئن این کوهها برای اسکی ‏بازی بسیار مناسب هستند. دریاچه ها و رودخانه های اطراف هم فضای آرام و خوبی برای علاقه مندان به ماهیگیری به شمار ‏می رود. ‏ ‏ ‏ ‏‏

 

شهر السوند 4

 

 

در مرکز این شهر می توانید ساختمان هایی را ببینید که به سبک هنر نو ‏Art Nouveau‏ طراحی شده اند و به جذابیت شهر ‏افزوده اند که می توان دلیل این سبک نو در معماری را آتش سوزی که در قرن بیستم رخ داد دانست چرا که در این آتشسوزی ‏تقریبا کل شهر آسیب دید و مجددا بازسازی شد به همین دلیل امروزه سبکی مدرن تر و جدید تر در طراحی و ساخت ساختمان ‏های آن مشاهده می شود. ‏ ‏

 

 

شهر السوند 3

 

 

پیاده روی به سمت ارتفاعات Fjellstua برای دیدن منظره کل شهر

پیاده روی در شهر السوند بسیار دل انگیز است. مرکز شهر خیلی بزرگ نیست و و برای رسیدن به منظره شهر در Fjellstua تنها کافیت حدود ۴۰۰ قدم بالا بیابیید که حتما ارزش دیدن بهترین منظره از شهر را دارد. اگر هم پیاده روی برای شما بیش از حد خسته کننده است می توانید از ماشین برای رسیدن به آن استفاده کنید. در این نقطه می توانید منظره ای پاناروما از مجمع الجزایر السوند و مرکز شهر زیبایش ببینید. در محوطه فضای باز Fjellstua کافه، رستوران و امکانات لذت بردن از منظره نیز وجود دارد.

 

شهر السوند 2

 

خوشمزه های ساده ی شهر السوند

السوند مهم ترین بندر ماهی گیری نروژ است، بنابر این حین اقامتتان در آن حتما باید ماهی بخورید. در واقع در یک روز بارانی چیزی بهتر از یک کاسه سوپ داغ ماهی نیست!  و اگر هوا مناسب باشد می توانید در فضای زیبای بندر بنشینید و Fish and chips  تان لذت ببرید. همچنین اگر طرفدار ماهی نیستید می توانید از پیتزا فروشی ها و کباب فروشی های مرکز شهر لذت ببرید.

 

 

شهر السوند 6

 

کوه نوردی درSlogen

اگر به دنبال چالشی در زمان اقامت خود هستید می توانید کوه نوری را انتخاب کنید که مسیر آسانی نخواهد بود اما منظره زیبای السوند و پس از آن Slogen ارزش سختی را دارد. شما می توانید رشته کوه های آلپ را از این جا ببینید. حواستان به قطره های آب که هر از گاهی می ریزند باشد که تعادلاتان را به هم نزند.

بازدید از پارک اقیانوس اطلس

آکواریم شهر السوند در نروژ به دلیل داشتن پنگون، انواع سمورهای آبی و سایر موجودات آبی بسیار شهرت دارد. این سرگرمی برای خانواده ها کاملا مناسب است. همچنین اگر در طول اقامتتان هوا بارانی شد می توانید روز خود را این جا سپری کنید.

 

شهر السوند 1

 

بازدید از موزه شهر السوند

اگر به دنبال راهی هستید که همه چیز را از فرهنگ و گذشته این شهر ببینید دیدن این موزه را از دست ندهید.

بازدید از موزه شهر SUNNMØRE

از موزه فضای باز SUNNMØRE دیدن کنید و مجموع وسیع آن از خانه های قدیمی دیدن کنید. از گردش بین این خانه ها عکس گرفتن با آن ها و فعالیت هاس سرگم کننده ای که درون آن ها برگذار می شود لذت ببرید. این مجموعه شامل ۵۵ خانه قدیمی و زیباست که هنگام قدم زدن در آن احساس می کنید در زمان سفر کرده اید و از نحوه زندگی گذشتگان آگاه می شوید. اگر در تابستان به این جا می آیید روزهای چهارشنبه برنامه های ویژه در آن اجرا می شود.

توقفی در کلیسای شهر السوند

شیشه های رنگ آمیزی بسیار زیبا هستنید و کلیسا به شما اندکی حس زندگی در قرن های گذشته شهر السوند را می دهد. نقطه کوچک و زیبای برای گذراندن زمان است و تنها ۳ کرون برای دیدن این کلیسا از شما ورودی می گیرند.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است