شهر اینچئون در کره جنوبی

در همین ابتدا کار بگذارید بگوییم شهر اینچئون کجاست؛ در شمال غربی کشور کره جنوبی، شهری بندری وجود دارد که از نظر تاریخی و اقتصادی جایگاه ویژه ای در این کشور دارد و به عنوان یک کلانشهر پیشرفته شناخته می شود. جاهای دیدنی اینچئون با توجه به موقعیت جغرافیایی آن، برای گردشگران از اهمیت ویژه ای برخوردارند. به دلیل بندری بودن و وجود بزرگترین فرودگاه کره در شهر اینچئون، بسیاری از سرمایه گذاران در این شهر فعالیت های گسترده ای دارند و در این منطقه آزاد پروژه های مدرنی را کلید زده اند.

 

شهر اینچئون 4

 

چرا برویم؟

در سال 2014 این شهر میزبان بازی های آسیایی بود که باعث شد جاذبه های گردشگری اینچئون برای بسیاری، بیشتر شناخته شوند و حتی صنعت توریسم را در آن با پیشرفت قابل توجهی روبرو نماید.

در اینچئون شما تفریح سازگار به روحیات خود را پیدا خواهید کرد. اگر به دنبال آرامشید، در جزایر و سواحل آن اوقات خوشی خواهید گذراند، اگر به خرید و شلوغی علاقه دارید، در بافت مدرن شهر گشت و گذار کنین و از زندگی شبانه نیز لذت ببرید و اگر به دنبال کشف تاریخ هستید، بناهای تاریخی انتظارتان را می کشند.

 

شهر اینچئون 5

 

سفر به اینچئون

هواپیما: فرودگاه بین‌المللی اینچئون به عنوان اصلی‌ترین محل رفت و آمد به این شهر در جزیره‌ی Yeongjong قرار دارد که از آنجا نیز توسط ترن و مترو می‌توانید به خود شهر سفر نمایید. البته استفاده از اتوبوس و تاکسی نیز میسر است.

قایق: بندر بین‌المللی اینچئون به چندین بندر چینی متصل است که می‌توانید به آنها سفر کنید. برای تهیه بلیط و زمان سفرها می‌توانید به وبسایت مربوطه (incheonferry.co.kr) مراجعه نمایید.
با توجه به زمان طولانی مسافرت‌های دریایی توصیه می‌کنیم اتاق‌های بیزینس کلاس که دارای تخت‌خواب هستند را انتخاب کنید.

قطار:بوسیله خط اکسپرس سئول-اینچئون می‌توانید به این شهر مسافرت نمایید. این خط توقف ندارد و سریعترین مسیر ممکن است.

اتوبوس: از سئول، بوسان، دائگو و گوانگجو چند سرویس اتوبوسی به سمت اینچئون حرکت می‌کنند. البته سرویس‌های اکسپرس از مبدا سئول به این شهر نیز برقرار شده است.

 

شهر اینچئون 1

 

دیدنی‌های اینچئون

محله‌ی چینی‌ها: یکی از مناطق شلوغ و زنده‌ی شهر اینچئون است که رستوران‌ها و کافه‌های ارزان ولی خوبی دارد. سر زدن به این منطقه یکی از علائق گردشگرانی است که به این شهر سفر می‌کنند.

جزیره Wolmido: جزیره‌ای در نزدیکی ساحل اینچئون است که فرودگاه بین‌المللی نیز در آنجا قرار دارد. این جزیره یکی از مهم‌ترین تفریح‌گاه‌های مردم این شهر و دیگر شهرهای اطراف محسوب می‌شود.

منطقه‌ی Bupyeong: یکی از مناطق شهری اینچئون است که به خاطر بازاربزرگ پوشاک و وسایل الکترونیکی مورد توجه علاقه‌مندان صنعت مد و همینطور دوستداران گجت‌های الکترونیکی و کامپیوتری است.

پارک Liberty: این پارک در نزدیکی محله‌ی چینی‌ها قرار دارد و به خاطر مجسمه‌ی ژنرال مک‌آرتور آمریکایی و بنای یادبود رابطه‌ی کره و آمریکا مشهور است. گشت و گذار در این پارک بزرگ و سرسبز بخصوص بعد از ظهرها یکی از کارهای مورد علاقه مردم اطراف این پارک به شمار می‌رود.

 

 

شهر اینچئون 6

 

 

آب و هوای اینچئون

اینچئون شهری است ساحلی که آب و هوای قاره‌ای مرطوب دارد. از ویژگی‌های این نوع آب و هوا اختلاف شدید دما در فصول سال است بطوریکه تابستان‌های گرم و مرطوب و زمستان‌های سرد و خشک دارد.
به هر صورت هرچهار فصل را می‌توانید در این شهر بندری تجربه کنید.

 

 

شهر اینچئون 2

 

 

خرید در اینچئون

خرید بدون پرداخت مالیات مضاعف و حق گمرکی یکی از ویژگی‌های برخی فروشگاه‌های این شهر است که سبب شده تا خرید کالاهای کره‌ای را کمی مقرون به صرفه کنند. این فروشگاه‌ها که با عبارت Duty Free مشخص هستند در فرودگاه بین‌المللی این شهر و نیز برخی نقاط شهر قابل مشاهده‌اند.
فرودگاه این شهر حدود ۹۰ مغازه با این شرایط دارد که برای خرید مناسب‌ بوده و انواع کالاهای الکترونیکی وحتی کتاب را به فروش می‌رسانند.
بدین منظور با در دست داشتن گذرنامه می‌توانید به طبقه سوم ساختمان این فرودگاه مراجعه کنید.

 

 

شهر اینچئون 3

 

 

امینت و سلامت در اینچئون

این شهر از لحاظ بهداشتی در رتبه‌ی بالایی قرار داشته و استانداردهای بالایی را کسب نموده است. از نظر امنیتی و نرخ جرائم نیز مشکل خاصی ندارد و مردم در امنیت بالایی به زندگی مشغولند. با این حال همواره رعایت نکات بهداشتی و امنیتی عمومی توصیه می‌شود.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است