روچستر شهری زیبا در ایالت نیویورک آمریکا است که آرامش شهرهای کوچک و توسعه شهرهای بزرگ را با هم دارا می باشد. اینجا شهریست که دریاچه اونتاریو زیبایی طبیعی آن را دو چندان کرده و گل سر سبد جاذبه های گردشگری روچستر لقب گرفته است. اگر چه گل با کشور هلند پیوندی جدا نشدنی دارد اما روچستر را نیز به دلیل پرورش گل و همچنین نمایشگاه گل معروف آن شهر گل ها می نامند. با وجود اینکه شهر نیویورک شهر روچستر را تحت شعاع خود قرار داده است اما این شهر همواره در عرصه های مختلف به خود نمایی پرداخته است به طوری که مجله فوربز این شهر را به عنوان سومین شهر برتر از نظر کیفیت زندگی در آمریکا انتخاب کرده است. به همین دلیل جاذبه های توریستی روچستر بسیار مورد توجه هستند. روچستر نیویرک را به علت وجود شرکت های عکاسی برتر دنیا، مرکز عکس دنیا نیز می نامند تا این شهر باشکوه در صنعت نیز در مقابل بزرگان خودنمایی کند.

 

شهر روچستر 3

 

 

اطلاعاتی درباره روچستر آمریکا:

جمعیت: حدود 300 هزار نفر

مساحت: حدود 96 کیلومتر مربع

کد شماره گیری: 0585

 

شهر روچستر 5

 

 

چرا برویم؟

در اوایل قرن نوزدهم دهکده کوچکی در کنار رودخانه جنه سی و جنوب دریاچه اونتاریو ساخته شد که بنیان شهر روچستر را گذاشت. با ساختن چند آسیاب بادی و کانال اصلی شهر، روچستر به اولین مکان برای تجارت غلات در آمریکا تبدیل شد. در اوایل قرن بیستم با ظهور تکنولوژی، روچستر هم مانند دیگر شهرهای آمریکا خود را برای پوست اندازی و ورود به دنیای مدرن آماده کرد و تبدیل به نمادی شد که امروز آمریکا به آن افتخار می کند. ردپای فرهنگی شهرهای بزرگ در کنار جذابیت و زیبایی شهر های کوچک، همگی یک جا در روچستر، شهر نسبتا بزرگی که در کنار دریاچه اونتاریو قرار دارد، جمع شده و جاذبه های دیدنی روچستر بسیار جذاب کرده است. روچستر بعد از نیویورک و بوفالو، سومین شهر بزرگ ایالت نیویورک است و یکی از بزرگترین مراکز صنعتی آمریکا به شمار می رود.

 

شهر روچستر 2

 

 

کی برویم؟

روچستر متعلق به منطقه ای است که بارش برف در آن بسیار زیاد و شدید است. افرادی که تازه به شهر وارد می شوند. میزان بارش برف آنها را غافلگیر می کند. اگر شما در فصل زمستان عازم روچستر هستید باید حتما لباس بسیار گرم به همراه داشته باشید تا زمستان شما را آزار ندهد. البته نباید اجازه دهید که داستان های ترسناک در مورد زمستان روچستر سبب شود که شما از بهار و تابستان دل انگیز و پاییز رنگارنگ روچستر، غافل شوید. بسیاری از گردشگران فصل پاییز را بهترین فصل برای سفر به روچستر می دانند پس در این فصل می توانید از جاذبه های روچستر نهایت لدت را ببرید.

 

شهر روچستر 6

 

 

هتل ها و اقامتگاه های شهر روچستر

برای اقامت در این شهر زیاد به دنبال هتل های لوکس و فوق العاده نباشین. کلا می شه گفت روچستر نسبت به سایر شهر های توریستی امریکا، گزینه های کمتری رو برای استقرار در شهر، پیش روی شما قرار می ده.
اکثر هتل های این شهر 2 و 3 ستاره هستند و هزینه اقامتشون هم از شبی تقریبا 60 دلار شروع می شه تا 200 دلار و بالاتر.
به هر حال هتل کانتری این، هتل استریتالان، هتل لا کوئینتا این، هتل رادیسون و هم وود سوئیت روچستر، انتخابای خیلی خوبی برای اقامت در روچستر به حساب میان.

 

 

شهر روچستر 4

 

 

آب و هوای روچستر

شهر روچستر متعلق به منطقه ایست که بارش برف در آن بسیار زیاد و شدیده، افرادی که تازه وارد شهر می شن، میزان بارش برف اونا رو غافلگیر می کنه. اگه شما در فصل زمستان عازم روچستر هستین، حتما لباس بسیار گرم همراه خودتون ببرین.
ولی بسیاری از گردشگر ها بهترین فصل سفر به روچستر رو پاییز می دونن، چون طبیعتش رنگارنگ و فوق العاده ست.

 

شهر روچستر 1

 

 

دیدنی های روچستر

از جاهای دیدنی روچستر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. موزه ملی اسباب بازی (The Strong National Museum of Play)
  2. خانه جرج ایستمن (George Eastman House)
  3. موزه و مرکز علمی روچستر (Rochester Museum & Science Center)
  4. افلاک نمای استراسنبورگ (Strasenburgh Planetarium)
  5. موزه سنگ (Stone Tolan House Museum)
  6. گالری هنر یادبود (Memorial Art Gallery)
  7. آرامگاه کوه امید (Mount Hope Cemetery)

 

Rochester

 

مراکز خرید شهر روچستر

  1. مرکز خرید ایست ویو (Eastview Mall)
  2. مرکز خرید گریس ریج (Greece Ridge Center)
  3. عتیقه و صنایع دستی کو آپ (Craft Antique Co-Op)
  4. بازار شهر (The Marketplace)
  5. بازار عمومی روچستر (Rochester Public Market)
  6. میدان پیتزفورد (Pittsford Plaza)
  7. اوتلت واترلو (Waterloo Outlet)
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است