شهر فونیکس (به انگلیسی: Phoenix) مرکز ایالت آریزونا آمریکا است. این شهر پنجمین شهر بزرگ آمریکا و دارای یکی از بالاترین نرخ‌های رشد و توسعه در این کشور است.

فونیکس، آریزونا و شهرستانهای اطراف آن اسکاتزدیل و گلندیل و مقاصد دیگر در دره آریزونا برای آب و هوای آفتابی و مناظر دیدنی و جذاب کویری و ویژگی های فرهنگ پر جنب و جوش برگرفته از خورشید آن شناخته شده و فرصت های زیادی برای ماجراجویی های لوکس، فراهم میاورد.

 

فونیکس 4

 

مناظر کویر و ماجراجویی

با وجود گراند کانیون افسانه ای در فاصله چهار ساعتی، فونیکس اغلب به عنوان نقطه شروع ماجراجویی در تعطیلات محسوب می شود. پایتخت کشور نیز از این ویژگی های جذاب بهره مند است اما شاید به این اندازه الهام بخش و نفس گیر نباشد.

اگر شما به قله کوه اسکاتزدیل صعود کنید – مکان مورد علاقه دونده ها، کوهنورد ها و دوچرخه سواران – با مناظر تماشایی از کف دره و کوه های Mogollon Rim روبرو می شوید. پارک کوهستانی جنوبی، به عنوان بزرگترین پارک شهری در ایالات متحده، یکی دیگر از تفریحگاه های اصلی ​​است که به خصوص سوارکاران عاشق آن هستند. در باغ گیاه شناسی کویر فونیکس در باغPapago ، شما می توانید در مورد محیط زیست اطلاعات کسب کنید و درختان صد ساله ای مانند آگاو، درخت یوکای امریکایی، ocotillo،  palo verde ، کهور و saguaro cacti را ببینید.

فونیکس 3

دیدنی های شهر فونیکس

در سفر به فونیکس، شما نباید موزه Heard با مجموعه بسیار بزرگ از مصنوعات بومی آمریکا و شنیدن توضیحات در مورد چگونگی زندگی مردم بومی در محیط خشن کویر را از دست بدهید.

در شرق مرکز شهر، موزه بزرگ پوئبلو و پارک فرهنگی، بقایای فرهنگ Hohokam، همراه با تپه ها و کانال های آبیاری را حفظ کرده است.

از محله های برگزیده آن، مانند Roosevelt Row، تا دانشکده معماری دانشگاه فرانک لوید رایت خارج از اسکاتسدیل (با نام مستعار تالیسین غرب)، و Paolo Soleri’s Arcosanti، منطقه فونیکس فرهنگ را در تمامی اشکال آن به آغوش می گیرد.

فونیکس 2

شما می توانید از گالری مدرن هنر بومی آمریکا در فونیکس و اسکاتسدیل در صبح، پس از آن همراه تور از کلیسای سنت ماری در مرکز شهر فینیکس و معماری استعماری اسپانیایی آن در بعد از ظهر بازدید کنید. Queen Anne و معماری ویکتوریایی در میدان تاریخی مرکز شهر را از دست ندهید.

ده ها موزه، از جمله موزه هنر فونیکس و  موزه ۱۵،۰۰۰موردی از ادوات موسیقی، از مجموعه هایی در سطح جهانی را به رخ میکشند

فونیکس 5

 خوراکی های شهر فونیکس

ویژگی به آغوش کشیدن جهان در این شهر است که به دره خورشید حال و هوای اغواگری میدهد. در حالی که فرهنگ گاوچرانان هنوز رایج است – از میدان تاریخی در شهر قدیمی اسکاتسدیل برای حس کردن غرب قدیم بازدید کنید –غذاخوری های پر جنب و جوش و صحنه زندگی شبانه در پشت بام ها و تراسها در مرکز شهر فونیکس همچنان وجود دارد.

با وجود جمعیت زیاد اسپانیایی زبان خود و نزدیک بودن به مکزیک، رستوران های محبوب قدیمی مانند گارسیا و مانوئل در سراسر منطقه برای غذاهای اصیل و لذیذ خود شناخته شده اند. و با شهروندانی از سراسر جهان، همه نوع آشپزی از pierogis (غذای اکراینی) خوشمزه و ماکارونی تا غذای ویتنامی، برزیلی و فرانسوی در دسترس است

فونیکس 6

محل استراحت و تمدد اعصاب

این منطقه همچنین به عنوان مکانی برای تمدد اعصاب و برای لذت بردن از زندگی در زیر نور خورشید شناخته شده است. از جاذبه هایی مانند گشت پارک آبی بزرگ گرفته تا گشت و گذار با بالن Rainbow Ryders، پیدا کردن فعالیت های تفریحی هرگز سخت نیست.

با وجود صدها استراحتگاه آراسته، زمین های زمرد گلف که مانند ماری در شن و ماسه بیابان نقش بسته و چشمه های معدنی در سطح جهانی که در سراسر دره پراکنده اند، هزاران بازدید کننده را به این واحه در شمال صحرای سونوران جذب میکند

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است