شهر میامی در نوار ساحلی اقیانوس اطلس و واقع در جنوب شرقی ایالت فلوریدای آمریکا است. در فلوریدا هر کسی که دنبال تفریح باشد به میامی سفر می‌کند. شهری که به خاطر سفرهای دریایی، ساحل جنوبی، تعداد زیاد کوبایی‌ها، مردم و مهمانی‌هایش شهرت دارد. میامی شهری دیوانه‌کننده‌ است. جایی که برای سرگرمی و تفریح به زیر آفتاب خواهید رفت. اگرچه میامی یکی از ارزان‌ترین شهرهای ایالات متحده محسوب نمی‌شود، اما مشخصا یکی از سرگرم‌کننده‌ترین آن‌هاست. اگر به این شهر سفر کردید، در ساحل جنوبی استراحت کنید، غذاهایی فوق‌العاده میل کنید، به تماشای بازی‌های داغِ بسکتبال بروید و نهایتا در مهمانی‌های سرگرم‌کننده‌اش شرکت کنید. ضمنا بندر این شهر نقطه‌ی حرکت برای بسیاری از سفرهای دریایی است.

 

شهر میامی 6

 

 

چیزهایی که باید قبل از سفر به میامی بدانیم:

قوانین محلی و آداب و رسوم در سفر به میامی
در ایالات متحده، مالیات بر فروش پس از خرید اضافه شده و در قیمت های تبلیغ شده گنجانده نشده است. مالیات بر فروش در فلوریدا شش درصد است.این امر در مورد خرید در مغازه ها و بارها و رستوران ها صادق است. مالیات هتل به میزان ۱۳ درصد در میامی اعمال می شود. قیمت ها در این راهنما برای جاذبه ها، رستوران ها، کافه ها و هتل ها محاسبه شده اند که شامل مالیات بر فروش می شوند.

تقریبا ۷۰ درصد جمعیت میامی اسپانیایی هستند. با این حال، اکثر مردم دو زبانه هستند، بنابراین شما می توانید با زبان انگلیسی نیز به خوبی با بقیه ارتباط برقرار کنید.

توجه داشته باشید که نوشیدن الکل در ساحل از لحاظ فنی غیر قانونی است، اما به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 

شهر میامی 3

 

 

وضعیت آب و هوایی شهر میامی

میامی برای آب و هوای خوب و خوشایندش شناخته شده است. اما چیزی که واقعیت دارد این که در طول زمستان و بهار بیشترین توریست روانه‌ی این شهر می‌شوند. طی این فصول روزها هوا گرم و شب‌ها معتدل به همراه رطوبت کافی، که همین موضوع به شما یادآوری می‌کند که در یک منطقه‌ی استوایی قرار دارید. اما در طول تابستان گرمای هوا می‌تواند خفه کننده باشد. همچنین بارش بارن‌های شدید در بعداز ظهر روزهای این فصل کاملا متداول است. پاییز نیز همانند بهار است با این تفاوت که توریست‌های کمتری را به این شهر سرازیر می کند.

 

 

شهر میامی 2

 

 

بهترین زمان برای رزرو هتل

فصل‌های گران یا به اصطلاح High-Season برای هتل‌های میامی، تعطیلات زمستان و عید پاک  (شروع از اواخر مارس) هستند. اما به طور کلی از ماه نوامبر تا آوریل با قیمت های بالا مواجه خواهیم شد. هتل‌های این شهر کیفیت‌های بسیار متنوعی دارند. بنابراین اگر قرار است بیشتر زمان مسافرتتان را در اتاقی به خوابیدن مشغول شوید، بهتر است در یکی از هتل های کوچک که در موقعیتی بسیار عالی قرار دارد اتاقی کرایه کنید. در طول فصول تابستان و حتی پاییز می توانید هتل ها و به طور ویژه هتل های با کیفیت را به ارزان‌ترین قیمت رزرو کنید.

 

 

شهر میامی 1

 

بهترین جاذبه‌های دیدنی و تفریحی شهر میامی

گشت و گذار در Coconut Grove

تماشای مردم در ساحل جنوبی

بازدید از زمین‌های باتلاقی(Everglades)

بازدید از قلعه‌ی مرجانی(Coral Castle)

بازدید از ویزکایا استیت (Visit the Vizcaya)

بازدید از صومعه‌ی باستانی اسپانیایی

بازدید از لیتل هاوانا (Little Havana)

گشت و گذار در Florida Keys

قدم زدن در پارک میوه و ادویه(Fruit and Spice Park )

 

 

شهر میامی 4

 

رستوران­ های شهر میامی

رستوران­های این شهر ازنظر ظاهری در چند سال اخیر دستخوش تغییرات شده‌اند و این‌جور که به نظر می­ رسد هرماه رستوران­ های تازه­ای در سطح این شهر افتتاح می­شود. بومیان این شهر بیشتر، زمان خود را صرف غذا خوردن در رستوران­ هایی در مرکز شهر Wynwood، Midtown می‌کنند. رستوران­ های آمریکایی معمولاً از آن چیزی که انتظار دارید یک مقدار متفاوت­ اند. یکی از بزرگ‌ترین تعجب­ های شما در این رستوران ­ها مربوط به سرویس ­دهی آن­ها می­ شود. سرویس­ دهی آن­ها بسیار باعجله است! این موضوع در حالی است که گردشگران اغلب دوست دارند حدوداً 1 ساعت برای ناهار خوردن با آرامش تمام صرف کنند. این نوع سرویس‌دهی کاملاً عادی است ولی ممکن است شما احساس کنید که باید عجله کنید، اگر این موضوع را متذکر شوید، گارسون نیز سرعت خود را کاهش خواهد داد.

 

شهر میامی 5

 

 

هتل ­های شهر میامی

اول‌ از همه باید به شما بگوییم اتاق­های هتل­های میامی در مقایسه با هتل­های سایر شهر­ها کوچک هستند و ازنظر رتبه­ بندی جزء گران ­ترین هتل­ های ایلات متحده­ ی آمریکا شناخته‌شده‌اند. اغلب مردم از نازک بودن دیوارهای هتل ­ها و سروصدای مردم شاکی هستند. بیشتر هتل­ ها پیشنهاد سرویس صبحانه ­ی رایگان ندارند. همچنین با توجه به ناحیه ­ای که هتل در آن قرارگرفته است، توسط دولت به آن­ها ابلاغ‌شده است که باید مالیات داشته باشند. به‌طور مثال یک هتلی که در ناحیه ­ی ساحلی میامی قرارگرفته است، شبی 150 دلار است. با توجه به منطقه­ ای که در آن قرارگرفته است مشمول 13 درصد مالیات است. 13 درصد 150 دلار هم می‌شود 19.50 دلار؛ یعنی مبلغ پرداختی شما جمعاً برای هر شب 169.50 دلار است.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است