نشویل حتی برای گردشگرانی که تا به حال به آن سفر نکرده اند، دنیایی از شگفتی هاست. از طبیعت بکر و بی نظیرش گرفته تا ساختمان های پر زرق و برق سر به فلک کشیده اش که چشم نوازی می کنند. نشویل سرزمینی زیبا و رنگارنگ است که به دنیای موسیقی میوزیک سیتی یو.اس.ای شهرت یافته. این شهر یکی از شهرهای حیرت انگیز آمریکا است که فقط 1٬367 کیلومتر مربع مساحت آن می باشد، اما مانند الماسی پر زرق و برق در آمریکا می درخشد. ساختمان های تاریخی با معماری منحصر به فردشان در کنار ساختمان های آسمان خراش ترکیب حیرت انگیز به وجود آورده و زیبایی رنگارنگی بر این شهر به یادگار گذاشته است.

 

شهر نشویل 1

 

 

اگر به جستجوی لذت بردن از طبیعت و خوش گذرانی هستید، نشویل شهری است که باید به آن سفر کرد مخصوصا زمانی که میزبان جشنواره های رنگارنگ موسیقی هاست. اگرچه نشویل، شهریست زیبا که در میان بوته های جنگلی و کنار رود کامبرلند محصور شده اما جذابیت این شهر تنها منحصر به جاذبه های طبیعی آن نیست و ساختمان های قدیمی و میراث فرهنگی آن را نباید دست کم گرفت.

 

شهر نشویل 2

 

 

 

حدود 569 هزار نفر در این سرزمین زندگی می کنند که مهمان نوازی و خونگرمی آن ها هرساله گردشگران زیادی را جذب می کنند، تعداد زیادی از مردم نه تنها برای تماشای زیبایی های نشویل بلکه برای تحصیل و زندگی به این شهر سفر می کنند، چون از سطح بالای امکانات و ارزان بودن نسبی زندگی برخور دارند، این شهر در رده ی برترین شهرهای جهان قرار دارد. نشویل از جنبه های مختلف معماری، سبک زندگی و… مخلوطی شگفت انگیز از فرهنگ های ویتنامی، عرب، لاتین و سومالیایی در آمریکاست که سفر به آن از هیجان انگیزترین هاست.

 

شهر نشویل 7

 

 

هتل ها و اقامتگاه های نشویل

هتل ارمیتاژ | The Hermitage Hotel تنها هتل 5 ستاره ی این شهر است. اما با اطمینان می توان گفت که هتل های 4 ستاره ای مانند هتل Fontanel و هتل اتحادیه | Union Station Hotel که دست کمی از هتل های 5 ستاره ندارند و چه بسا از هتل های 5 ستاره بیشتر کشورها امکانات بیشتری هم دارند. هتل های 3 ستاره این شهر هم نسبت به قیمت پایین تری که دارند اما از امکانات خوبی هم بهره مند هستند،

هتل ایندیگو نشویل | Hotel Indigo Nashville و هتل تعطیلات | Holiday Inn Nashville از بهترین آن هاست. اما اگر اقامتی ارزان در عین حال تمیز و راحت مدنظر شماست هتل همپتون | Hampton Inn Nashville و هتل کلارین | Clarion Hotel Nashville از گزینه های خوب برای اقامتگاه های ارزان و مقرون به صرفه هستند. مسافرخانه و هاستل های ارزان قیمتی هم در این شهر وجود دارند که می تواند از پیشنهادهای خوب برای گردشگران باشد.

 

 

شهر نشویل 4

 

 

خوراکی های شهر نشویل

اگر به دنبال رستوران های شگفت انگیز نشویل هستید، رستوران اتچ | Etch Restaurant و رستوران Kayne Prime از محبوب ترین رستوران ها می باشند که می توانید دستپخت مشهورترین سرآشپزها را امتحان کنید و در یک محیط رمانتیک بهترین غذای عمرتان را طبخ کنید. پیتزا پنج امتیاز | Five Points Pizza و رستوران مونل | Monell’s Dining & Catering که به شکل یک رستوران شیک طراحی شدند، تمام غذاهای آن خوشمزه و لذیذ هستند، سطح قیمت متوسطی دارند و مرغ سرخ شده از غذاهای محبوب این رستوران هاست. اگر به دنبال رستوران ارزان و مقرون به صرفه بودید، رستوران Mas Tacos و رستوران Hattie B’s Hot Chicken از بهترین پیشنهادهاست.

 

 

شهر نشویل 5

 

 

نوشیدنی های شهر نشویل

نشویل شهری پرهیاهو در بین گردشگران شناخته شده، شب زنده داری از تفریحات مفرح و شاد مردمان این سرزمین است. ساکنین دوست داشتنی این شهر علاقه زیادی کافه گردی و شب نشینی در کنار دوستانشان دارند. اگر مسافر شهر ساحلی نشویل بودید به کافه های زیبای دنج بروید و علاوه بر نوشیدن یک قهوه دلچسب در کناره منظره زیبای شهر از هم نشینی با مردم شهر نهایت لذت را ببرید. کافه Crema و کافه Barista Parlor از کافه های مدرن و دنج در نشویل هستند که امتحان کردن نوشیدنی های دلچسب و غذاهای لذیذش برای شما تجربه ای تکرار نشدنی می باشد.

 

 

شهر نشویل 3

 

 

خریدنی های شهر نشویل

بهترین توصیه ای که برای خرید در نشویل داریم این است که از روز اول خرید را شروع نکنید، برای مردم این شهر، کسب و کار فریفتن مشتری یک هنر است و خرید یک تفریح محسوب می شود. تمام شهرهای آمریکایی بهترین اوت لت های جهان را دارد و این بازارهای ارزان بهترین خریدها را برای شما به ارمغان می آورد. از برترین مراکز خرید این شهر می توان Nashville Farmers’ Market (بازار کشاورزان نشویل)، Antique Archaeology (عتیقه های باستانی)، The Mall at Green Hills (بازار در تپه های سبز) و Third Man Records نام برد.

 

شهر نشویل 6

 

 

گردشگری در شهر نشویل

با اینکه سفر به نشویل می تواند شگفتی های طبیعتی زیبا و موزه های تاریخی را به همراه داشته باشد، یکی از ابعاد بی نظیر، خانه های تاریخی این شهر است که عمارت Belmont و عمارت Fontanel از محبوب ترین آن ها هستند. نشویل دنیای موسیقی زنده است و دارای سالن ریمان | Ryman Auditorium و مرکز سمفونیک Schermerhorn است که می توان ساعت ها در آن ها خوش گذراند. نقاشی ها و مجسمه های خلاقانه نشویل در میان برجسته ترین نمونه های جنبش های هنری دنیا قرار دارند.

موزه های بزرگ نشویل مانند موزه هنری پارتنون | Parthenon، موزه RCA Studio B و موزه اندرو جکسون هرمیتاژ | Andrew Jackson’s Hermitage در میان بهترین ها در دنیا هستند. اما تمدن در این شهر بسیار سرگرم کننده و جذاب است. زندگی خیابانی در نشویل یک کارناوال است. برای گشت و گذار در این شهر دوچرخه ای کرایه کنید و کوچه پس کوچه های آن را بگردید، اما وسایل نقیله مانند تاکسی، قطار و اتوبوس هم می تواند گزینه ی خوبی برای گشت شهری باشد.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است