غذا در فیلیپین

غذا در فیلیپین
در کشور فیلیپین از دست چپ استفاده نکنید، با دست راست غذا بخورید و از دست راست برای برداشتن یا حرکت دادن غذا استفاده کنید. طبق این سنت که برگرفته از قوانین اسلامی است دست چپ ناپاک تلقی می‌شود. این قاعده در اکثر کشورهای مسلمان ازجمله کشورهای خاورمیانه و آفریقا رایج است.در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا با غذا در فیلیپین بیشتر آشنا بشیم .

هالو هالو (Halo-halo)

هالو هالو

خیابان های مانیلا در تابستان، پر از این دسر خوشرنگ فیلیپینی می شوند. در این دسر از شیر و میوه های تازه به همراه بستنی استفاده می شود. هالو هالوی فیلیپینی با لوبیا، ژل نارگیل، سیب زمینی بنفش، میوه های تازه و بستنی تهیه می شود. این دسر به دلیل ترکیب مواد متفاوت، طعمی منحصر به فرد دارد که یا شما را عاشق خودش می کند یا از آن متنفر می شوید! در هر صورت، ظاهر این دسر آنقدری خوش رنگ و لعاب است که به یک بار امتحان کردنش می ارزد.

کینیلا (Kinilaw)

کینیلا

این غذای ساده اما محبوب فیلیپینی از ترکیب ماهی، پیاز، سیر، زنجبیل، گوجه فرنگی و چیلی در کمی سرکه ی نارگیل و آب مرکبات درست می شود. در بعضی از مناطق، ماهی این غذا در مایعی از کرم نارگیل خوابانده می شود. در سفرتان به مانیلا حتما این غذای سوپ مانند را به صورت داغ امتحان کنید و از طعم ماهی و سبزیجات تازه ی آن لذت ببرید.

کاره کاره (Kare-kare)

کاره کاره

کاره کاره نوعی غذای سوپی است که از گوشت دم گاو، ترب چینی، سبزی دایکون و بادمجان در سس بادام زمینی که از گیاه آناتو و کره بادام زمینی تهیه می شود، پخته می شود. کاره کاره یکی از آن غذاهایی است که در سفرتان به فیلیپین بهتر است امتحانش کنید و این شانس را به آن بدهید که از غذاهای محبوبتان بشود! این غذای هوس برانگیز به همراه برنج و میگو سرو می شود.

بوکو (Buko)

بوکو

بوکو نوعی پای فیلیپینی است که تا حد زیادی به کاستارد شباهت دارد. کرم این پای کمی سنگین تر از کاستارد است و در آن از خامه استفاده نمی شود. روی این دسر شیرین، ترد و داخل آن نرم است. میزان تردی رویه ی آن یکی از ویژگی هایی است که یک بوکو ی خوب را تعریف می کند. در سفر به مانیلا می توانید بهترین نوع این دسر هیجان انگیز را در کافه ی وایلد فلور امتحان کنید.

  • “راهنمای اقامت ، تحصیل ، سفر و زندگی در دیگر کشورها
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است