قله ویکتوریا هنگ کنگ چین

قله ویکتوریا که در قسمت غربی ویکتوریا قرار دارد یکی از بهترین مناطق گردشگری این شهر برای دیدن مناظر فوق العاده اطراف می باشد. این کوه که مرتفع ترین کوه در منطقه جزیره هنگ کنگ می باشد، 554 متر ارتفاع دارد. به خاطر قرار گیری در همین ارتفاع بلند، مکان مناسبی برای تماشای مناظر شهر و بندرگاه ویکتوریا می باشد. شب یا روز فرقی ندارد، هر وقت به این منطقه بروید می توانید از چشم انداز زیبا لذت ببرید، البته هر کدام لذت خاص خود را دارد. ما به شما پیشنهاد می کنیم که بعد از ظهر به قله ویکتوریا بروید و هم از منظره روز و هم از منظره شب لذت ببرید و بهترین نکته این زمان دیدن غروب زیبای خورشید می باشد.

 

 

قله ویکتوریا 1

 

 

قله ویکتوریا هنگ کنگ بهترین نقطه برای تماشای نمایی 360 درجه از بندرگاه زیبای ویکتوریا و جزایر اطراف آن است و در نیمه غربی جزیره هنگ کنگ و با نام Mount Austin  شناخته می شود.این قله به دلیل آب و هوایی بسیار عالی و چشم اندازی فوق العاده یکی از نقاط مورد علاقه مهندسان و انبوه سازان برای ساخت ویلاهای لوکس و مجلل مسکونی تبدیل شده است. قله ویکتوریا با ارتفاع 554 متری به دلیل موقعیت جغرافیایی خاص سالانه حدود 7 میلیون گردشگر را به سوی خود جذب می نماید.

 

 

قله ویکتوریا 4

 

 

ویژگی منحصر به فرد قله ویکتوریا

نمای روز و شب قله ویکتوریا بسیار متفاوت است و البته هر یک زیبایی خاص خود را دارند. اگر در طول روز از بالای قله ویکتوریا به اطراف نگاه کنید، آسمان خراش‌های متعدد و شلوغی و رفت‌وآمد خیابان‌ها را در نمایی 360 درجه خواهید دید اما شب هنگام، در زیر نور چراغ‌های ریز و درشت و رنگارنگ، شهر هنگ کنگ و Kowloon Peninsula را خواهید دید که مانند دو مروارید درخشان، در دل بندرگاه ویکتوریا جای گرفته‌اند. بهترین زمان برای بازدید از قله ویکتوریا، هنگاه غروب و یا شب است، زمانی که شهر در دلفریب‌ترین و جذاب‌ترین حالت خود قرار دارد.

 

 

قله ویکتوریا 5

 

 

سوار تراموای قله ویکتوریا بشوید تا نمایی عالی از شهر هنگ کنگ، بندرگاه ویکتوریا، Kowloon و … داشته باشید. سفر با تراموا تنها ۷ دقیقه به طول می‌کشد اما صف سوارشدن آن به خصوص در روزهای یکشنبه بسیار طولانی است و خیلی بیشتر از این‌ها زمان می‌برد.

 

 

قله ویکتوریا 2

 

 

اگر قصد سفر به هنگ کنگ و بازدیداز قله ویکتوریا را دارید:

می توانید در ایستگاه هنگ کنگ سوار مترو شوید و از خروجی D به ایستگاه مرکزی اتوبوس در میدان Central Exchange بروید و بعد از آن با اتوبوس شماره ۱۵، به قله ویکتوریا برسید. این مسیر ۳۵ دقیقه طول می‌کشد.

یا می‌توانید در ایستگاه هنگ کنگ سوار مترو شده و از خروجی F از مترو بیرون بروید. سپس با اتوبوس شماره ۱ به مقصد برسید که این مسیر تنها ۲۵ دقیقه طول می‌کشد.

 

 

 

 

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است