مراکز تفریحی فرانسه

مراکز تفریحی فرانسه
در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا با مراکز تفریحی فرانسه  بیشتر آشنا بشیم
شانزه لیزه  Champs-Elysées

شانزه لیزه

خیابان شانزه لیزه معتبرترین و معروف ترین خیابان پاریس و شاید تمام دنیا است . این خیابان از میدان کونکورد (Place de la Concorde) تا طاق پیروزی (Arc de Triomphe) کشیده شده است.

مرکز پمپیدو  Centre Pompido

پمپیدو

مرکز پمپیدو یک مرکز فرهنگی در قلب تاریخی پاریس است. این مجموعه در سال 1977 توسط رنزو پیانو و ریچارد راجرز ساخته شد. در این مرکز، یک موزه هنر مدرن و یک کتابخانه بزرگ قرار دارد.

باغ تویلری  Jardin des Tuileries

باغ تویلری

باغ تویلری، یک پارک محبوب در سبک رسمی فرانسوی است که بین موزه لوور و میدان کنکورد قرار دارد. در این باغ مجسمه های متعدد و چندین موزه وجود دارد.

مون مارتر Montmartre

مون مارتر
 

علی رقم وجود تعداد زیادی گردشگر، مون مارتر که زمانی پناهگاه هنرمندان پاریس بود، توانسته است فضای جذاب و روستا مانند خود را حفظ کند. معروف ترین جاذبه مون مارتر، کلیسای قلب مقدس است.

لا دیفانس La Defense

La Défense
لا دیفانس محله اداری اصلی پاریس است. بسیاری از بلندترین ساختمان های پاریس و هم چنین نسخه مدرن طاق پیروزی که به نام طاق بزرگ دفاع (Grande Arche de la Défense) معروف است را می توان در این منطقه پیدا کرد.

سنت مالو

سنت مالو

یک شهر بندری محصور بر روی کانال انگلیسی واقعا بسیار دیدنی است. جمعیت متعادل آن در طول فصل گردشگری در تابستان به­طور چشمگیری زیاد می­شود. جاذبه اصلی آن معماری تاریخی است. اما علاوه بر آن، گردشگران عاشق غذاهای محلی که اساس آن­ها غذای تازه دریایی است، هستند.
همچنین، سنت مالو بیشترین تعداد رستوران را در اروپا به خود اختصاص داده است.

شنا در  Calanque d’En-Vau

شنا پرونس
 

یک calanque دیدنی واقع بر خلیجی که دو شهر را محصور می­کند، یکی از منحصر به فردترین مکان­های طبیعی در منطقه پرونس (Provence-Alpes-Côte d’Azur) است. خلیج با حکاکی بر سنگ آهک، آب فیروزه ای رنگ خیره کننده ای را نمایان می­کند که مانند آن را قبلا ندیده­ اید. تعداد calanques کمی وجود دارند اما این مورد بیشترین و باشکوه­ترین صخره­ها را داراست.

ریویِرا بروید

ریویِرا فرانسه

ریویِرا نه تنها یک جاذبه طبیعی شگفت انگیز است، بلکه شکوه تاریخی نیز دارد. گردشگران می­ توانند در یک محل بمانند یا تمام ساحل را بازدید نمایند. شهر کان با ستاره­های سینما پیوند دارد، شهر نیس یک مقصد مورد علاقه برای تعطیلات اشراف ­زادگان از قرن هجده و سنت تروپز خلوتگاهی برای شاعران است.

کایاک سواری (نوعی قایق) در وردن شگفت انگیز

کایاک سواری در وردن

زیباترین دره در اروپا با ۲۵ کیلومتر طول و ۷۰۰ متر عمق است. بخشی از زیبایی آن به دلیل آب فیروزه­ای باور نکردنی رودخانه وردن است. دره رودخانه ماجراجویان زیادی را به خود جذب می­کند. صخره نوردان و راهپیمایان می­توانند بیش از ۱۵۰۰ مسیر را انتخاب کنند. قایق سواری (کانو و رفت) بر رودخانه یکی دیگر از جاذبه­های معروف است که مکان­های هیجان انگیز را ایجاد می­کند. علاوه بر آن، بانجی جامپینگ (سقوط آزاد)، دوچرخه سواری بر روی کوه، fly fishing و پاراگلاید سواری آن­ها را مجذوب می­کند.

بر قله جهان بایستید

صخره میدی

صخره میدی (Midi) راس سلسله کوه­های بلنک است. جاذبه شگفت انگیز که در خلأ قدم بگذار نامیده می­شود بر روی صخره میدی در کنار بلندترین قله در اروپا – کوه بلنک- ساخته شد. در ارتفاع ۳۸۴۲ متری (۱۲۶۰۴ فوتی) جعبه شیشه­ای ماجراجویانی را که مشتاق تجربه چشم انداز عظیم آلپ هستند، جذب می­کند.

قدم زدن در خیابان­ های پر گل ویر (Yvoire)

وویر

گاهی به عنوان زیباترین روستا در فرانسه پیشنهاد می­شود. در طول سواحل دریاچه ژنو کشیده شده است. خیابان­های قدیمی شهر که در قرن چهارده ساخته شده، با گل­های تابستانی تزئین شده­اند و این قدم زدن در خیابان­های باریک هیجان انگیزتر و لذت بخش­تر می­کند.

بازدید از پرووانس (Provance) در بهار

پرووانس

طبیعت بی­ثبات منطقه آن را به یکی از مقاصد مطلوب و دلخواه در کشور تبدیل نموده است. از قله­های پر برف آلپینه تا سواحل رمانتیک به نظر می­رسد بتوانید همه را در پرووانس کوچک بیابید. علاوه بر آن، سه تا از شش پارک ملی آنجا ساخته شده­اند. روستاهای کوچک زیبا در طول رودخانه رون هستند و گردنه وردون بخشی از این منطقه است.

راهنمای اقامت ، تحصیل ، سفر و زندگی در دیگر کشورها

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است