مراکز خرید ایالت کالیفرنیا امریکا

مراکز خرید ایالت کالیفرنیا امریکا
یهترین مراکز خرید در لس آنجلس کالیفرنیا را می توانید در این مقاله مطالعه کنید.
The Grove

جاذبه های کالفرنیا

معروف ترین پاساژ در لس آنجلس، این پاساژ در نبش خیابان سوم و خیابان فیرفکس در مرکز شهر واقع شده است.این پاساژ شامل مغازه های خیلی معروف و لوکس مثل مایکل کورس و مغازه های مرسوم و معمولی مثل گپ است. کودکان هم از مغازه ی اپل، کتاب فروشی بارن و نوبل و از سینما ی داخلی پاساژ لذت خواهند برد. در بیرون پاساژ آبشار موزیکال باعث آرامش خاطر بین مشتریان و بازار میوه ی بغل پاساژ که انواع مختلفی از میوه ها را دارد این پاساژ را شماره ی اول در لیست ما کرد.

West Third Street

وست ثرد

اگر شما دنبال برند های خیلی معروف نیستید، به سمت غرب از خیابان فیرفکس به سمت بلوار سینگا راه بروید. پاساژ سوم غربی یا همان وست ثرد به درد شما می خورد. مغازه داران این پاساژ که اغلبا محلی هستند، ورود برند های معروف و بزرگ را به این مرکز خرید ممنوع کرده اند. در مرکز خرید سوم غربی شما لباس های مد روز، و رستوران و کافه های خیلی خوب پیدا خواهید کرد.

Montana Avenue

مونتانا اونیوو

منطقه ی خرید تجملی در شمال سنتا مونیکا شامل 150 بوتیک به طول 10 بلاک، با تنوع غذاهای مختلف، نوشیدنی است. این مرکز خرید به برگرهای خیلی خوب و آبجو در لس آنجلس شهرت دارد.

Abbot Kinney Boulevard

ونیس بیچ کالیفرنیا

در شیک ترین خیابان منطقه ی ونیس بیچ کالیفرنیا این مرکز خرید با مغازه های لباس فروشی معروف، جواهرفروشی های لوکس، و لوازم منزل بسیار زیبا واقع شده است.
تعداد زیادی کافی شاپ و رستوران های بسیار خوب وشیرینی فروشی معروف ستاره ی آبی در این مرکز خرید هستند.

Melrose Avenue

میلوس اونیو

یکی دیگر از مراکز خرید با برند های خیلی آشنا برای شما در خیابان هالی وود غربی برای مشتریانی که دنبال برند های معروف و لوکس اروپایی واقع شده است.
اگر دنبال اجناس منحصر به فرد و بی نظیر می گردید، این مرکز را حتما سر بزنید.

Rose Bowl Flea Market and Market Place

رز بول

بازار مخصوص فروش اشیاء ارزان قیمت یا دست دوم در این مکان راحت پیدا می شوند. هزاران فروشنده در کتاب های نایاب، اسباب بازی های مختلف و منحصر به فرد، پوشاک متنوع، ظروف چینی بسیار زیبا بدون اغراق قابل پیدا شدن هستند. دومین یک شنبه ی هر ماه این بازار باز است و ورودی این بازار برای بزرگ سالان 9 دلار است.

Sunset Junction

سان ست بلوار

این مرکز خرید در سان ست بلوار و خیابان سن بورن واقع شده است. خیلی از طراحان و کار آفرینان محلی لس آنجلس محصولات خود را در این بازار ارائه می دهند. بستنی ایتالیایی جلاتو و کافی شاپ های فرانسوی این محموعه بسیار معروف هستند.

Beverly Center

بورلی سنتر

در تقاطع بورلی هیلز و هالی وود غربی این مجتمع تازه بازسازی شده و یک پارچه ی سنگی در مرکز بورلی هیلزواقع شده است.در این مرکز4 فروشگاه معروف گوچی، بربری، پرادا و ورساچی نیز قرار دارند. در این مرکز بیشتر از 100 مغازه واقع شده است.2

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است