مراکز خرید تایلند

مراکز خرید تایلند

مرکز خرید Chatuchak

چاتوچاک

ترکیبی از تمامی بازارهای بانکوک است، Chatuchak بازاری مناسب برای آخر هفته‌هاست. وقتی بزرگی این بازار را ببینید شگفت‌زده می‌شوید، شاید اجناس باورنکردنی را در این بازار ببینید. شما می‌توانید صفحه‌های موسیقی قدیمی، مهره‌ها، زره‌های قدیمی تا ماهی زنده را در این‌جا پیدا کنید. چانه زدن در این بازار طبیعی است فقط باید مؤدبانه انجام گیرد. می‌توان گفت خرید در این بازار یکی از هیجان‌انگیز‌ترین تجربه‌ها در دنیا است. میان عمده‌فروشان و فروشندگان دیگر در بازارهای آخر هفته نقطه‌ی عطفی وجود دارد که برای گردشگران جالب و دیدنی است. مجموعه‌های متنوع و کالاهای مختلف شما را تحریک می‌کند. این فروشگاه به معنای واقعی کلمه پول‌ شما را تمام می‌کند. زمین فروشگاه Chatuchak حدود ۳۵ هکتار است و بیش از ۸ هزار مغازه دارد. آخر هفته‌ها معمولا بیش از ۲۰۰ هزار نفر به این مراکز رجوع می‌کنند تا محصولات مورد نظرشان را تهیه کنند. مغازه‌داران کهنه‌کار لوازم خود را در این‌جا می‌فروشند، اما همه‌ی آن‌ها قیمت مناسبی ندارند. اما اگر سفری ۷ روزه به بانکوک دارید حتما به بازار آخر هفته‌ی Chatuchak سر بزنید، پشیمان نمی‌شوید.

Asiatique the Riverfront

آسیا تیکای

بازار Asiatique ترکیبی از دو مرکز خرید محبوب در شهر است که اولی بازار شبانه و دیگری یک مرکز خرید بزرگ است. ۱۰ دقیقه به سمت پایین رودخانه از ایستگاه Saphan Taksin BTS فاصله دارد، این بازار به مکانی برای یک تجارت بین‌المللی تبدیل شده و بیش از ۱۵۰۰ بوتیک و ۴۰ رستوران دارد. بازار از ساعت ۱۷ باز می‌شود، گذراندن شب نیز در این بازار مشکلی ندارد. می‌توانید در بوتیک‌ها بگردید و لوازم مورد نیاز خود یا هدیه‌های مختلف را خریداری کنید. خوراکی‌های متنوعی هم در بازار وجود دارد، هم‌چنین سرگرمی‌های دیگری نیز مانند نمایش‌ عروسک‌های تایلندی وجود دارند.

میدان Siam

پاساژ سیام پاراگون

میدان Siam مانند یک شهر است. در واقع مرکزی برای عرضه‌ی اجناس مناسب است. این بازار شکل ظاهری و سبکی متفاوت دارد. هم‌چنین Siam یکی از گران‌ترین مناطق شهر برای اجاره‌ی زمین در بانکوک است. این مکان به شهر فرشتگان معروف است. میدان Siam مرکز خریدی در هوای آزاد است. لوازم ورزشی، تی‌شرت‌ها و لباس‌های مناسب دیگر در این‌جا فروخته می‌شوند. Siam مرکزی الهام‌بخش در بانکوک است. این منطقه از پایین جاده‌ی Rama 1 تا دانشگاه Chulalongkorn و از سمت دیگر از خیابان Phayathai تا Henri Dunant امتداد دارد.

After-Dark Shopping

افتر دارک شاپینگ بانکوک

بسیاری از شهرها شب‌هنگام، تمامی مغازه‌ها تعطیل می‌شوند. اما در بانکوک این‌گونه نیست. اگر هنگام غروب آفتاب به خیابان Khao San بروید لباس‌هایی مناسب سفر پیدا می‌کنید. بازار Patpong اجناس تقلبی زیادی دارد و باید در خرید از این بازار دقت کنید. این‌ها فقط دو نمونه از بازارهای شبانه‌ی بانکوک بود. مهم‌ترین نکته در خرید از بازارهای بانکوک تنوع آن است. فروشگاه‌ها و مغازه‌ها حداقل تا ساعت ۲۱ و حداکثر تا ساعت ۲۲ باز هستند، بازارهای شبانه هم در حال افزایش‌اند. در بازارهای شبانه اجناس با قیمت‌های بهتری عرضه می‌شوند. یکی از پربازدیدترین بازارهای شبانه در بانکوک Patpong است که به خاطر موقعیت جغرافیایی مناسب، اجناس مد روز و امکانات سرگرم‌کننده مورد علاقه‌ی همگان واقع شده است. بازارهای شبانه‌ی انگشت شماری هم در اطراف شهر واقع‌اند، این بازارها برای افرادی که به دنبال خوراک و نوشیدنی ارزان‌ هستند مناسب است.

Pantip Plaza (مرکز خرید لوازم کامپیوتری)

پانتیپ پلازا مرکز خرید

اگر از علاقه‌مندان به تکنولوژی هستید، Pantip Plaza برای شما بهشت روی زمین است. اگر به دنبال گوشی، نوت‌بوک یا به‌روزترین لوازم هستید Pantip Plaza بهترین مقصد برای شما است. از طبقه‌ی هم‌کف تا سقف پر از مغازه‌های کامپیتری و لوازم الکتریکی و حتی انواع لنزهای دوربین است. قبل از رفتن مطمئن شوید که زمان کافی برای گشتن در این بازار را دارید. Pantip Plaza مادر تمام فروشگاه‌های کامپیوتری در تایلند است. محیطی فوق‌العاده برای پیدا کردن لوازم کامپیوتری با قیمت‌های مناسب است. Pantip Plaza هم‌چنین کمی به خاطر فروش سی‌دی و دی‌وی‌دی‌های تقلبی بدنام است. این بازار هنوز بورس بهترین لوازم الکتریکی در تایلند است که به تعمیرات و امور دیگر هم رسیدگی می‌کنند.

Pratunam

پراتونام

Pratunam در میان مردم محلی به عنوان عمده‌فروشی طبق مد بسیار شناخته شده است، جایی است که انبارهای مغازه‌ها پر از لباس‌های جدید و مد روز است. خرید در این مکان سرگرم‌کننده است زیرا هنگام تخفیف‌ها اجناسی وجود دارند که می‌توانید از سر تا پا برای خود خرید کنید. لوازم و جنس‌های اصل در بیرون این مرکز خرید واقع‌اند و در نزدیکی بازار دو هتل Indra و Baiyoke Sky قرار دارند. مهارت و تکنیک‌های فروش با معاملات بیشتر افزایش پیدا می‌کنند. خرید کردن با توجه به قوانین تعیین شده برای خریداران بسیار امن خواهد بود. تصمیم‌گیری در مورد خرید کالاها و مقایسه‌ی قیمت‌ها شروع مناسبی است. اگر شما به صورت عمده خرید کنید اجناس برای شما ارزان‌تر تمام می‌شوند. نگران حمل خرید‌های خود نباشید، اکثر مغازه‌ها خریدهای شما را بسته‌بندی می‌کنند و به هتل‌تان می‌فرستند، البته در اطراف مراکز خرید هم وسایل نقلیه وجود دارند. قانون طلایی برای چانه‌زنی در این بازار لبخند زدن به هنگام خرید است.

مرکز خرید محله‌ی چینی‌ها (Chinatown Market)

محله چینی ها بانکوک

بازار چینی‌ها در بانکوک عجیب و جذاب است. قدم زدن در خیابان‌های کوچک این بازار که پر از دست‌فروش است و گشتن در مغازه‌های شلوغ بسیار خوشایند است. در طول این بازار طلافروشی‌هایی وجود دارد، می‌توانید کیسه‌های فندق بو داده، پولک‌دوزی‌ها، قلم و دفترچه‌های یادداشت و اسلحه‌های رزمی که با هنر فراوان کار شده‌اند (بازاری که تقریبا همه چیز دارد) را پیدا کنید. معابد چینی زیبایی را می‌توانید در این بازار ببینید؛ مغازه‌های که طب چینی را یاد می‌دهند و انواع داروهای چینی را می‌فروشند. کوچه‌های باریک بین دو خیابان Yaowarat و Chao Phraya River پر از مغازه‌های کوچک و بزرگ است. این مغازه‌ها تقریبا همه چیز از لوازم آرایشی و مو گرفته تا ست چای‌خوری و غذا را می‌فروشند. در این بازار اسباب‌بازی، لوازم خانه و حتی گیاهان را می‌توانید خریداری کنید، با ورود به یکی از کوچه‌های این بازار به داخل آن حرکت کنید و منسوجات رنگارنگ و با کیفیت را پیدا کنید.

بازار مواد غذایی Or Tor Kor

اور تور کور

Tor Kor طبق آمارگیری‌ها چهارمین بازار مواد غذایی تازه در جهان است، این بازار فراتر از یک بازار محلی است. محصولات موجود در این بازار بهترین‌ها در کل کشور است. طیف گسترده‌ای از میوه‌ها و سبزیجات تازه، گوشت و غذاهای دریایی در این بازار وجود دارد، Or Tor Kor باید در لیست مکان‌های دیدنی که هر آشپزی باید ببیند قرار بگیرد. قابل ذکر است که این بازار در کنار بازار Chatuchak واقع شده است. این بازار مجموعه‌ای از کالاها را با قیمت‌های پایین عرضه می‌کند، بعضی از این بازارها در قسمت مرزی شهر بانکوک قرار دارند. بازارهای مرکزی و داخل شهر شامل Klong Toey، Ying Charoen، Minburi، Major Ratchoyothin، Or Tor Kor و Khlong Sanاست.

بازار گل بانکوک (Bangkok Flower Market)

بازار گل بانکوک

میان بازارهای محصولات تازه در بانکوک، برترین بازار بدون شک بازار گل Pak Khlong Talad است. رنگ‌ها و رایحه‌های مختلف گل یاسمن و حلقه‌های گل بافته شده باعث می‌شود تجربه‌ای منحصربه‌فرد داشته باشید. خودتان را برای تجربه‌ی شبانه‌ی بازار آماده کنید که ارزش بیدار ماندن را دارد. بازار گل بانکوک بزرگ‌ترین بازار عمده و خرده‌فروشی در تایلند است. این بازار دارای انواع گل‌های محبوب از جمله گل رز، سوسن، ارکیده و غیره است. اکثر آن‌ها در بسته‌های ۱۰۰تایی و ۵۰تایی فروخته می‌شوند و قیمت‌ها نیز بسیار پایین است. این بازار در خیابان Chak Phet کنار پل Memorial واقع شده است. سفر به این قسمت شهر که به اسم شهر قدیمی شناخته می‌شود با جاذبه‌های تاریخی همراه است.

مرکز خرید جانگ‌ سیلون (Jungceylon)

مرکز خرید جانگ سیلون

مجتمع تجاری جانگ‌سیلون، در مرکز شهر، روبه‌روی خیابان بانگلا قرار دارد و به خرید کردن در پاتونگ (Patong) چهره جدیدی بخشیده است. دو مغازه اصلی این مجتمع شامل مغازه پر زرق و برق رابینسون (Robinson) و سوپرمارکت بیگ سی (Big C) است. ۲۰۰ مغازه دیگر در این مرکز خرید رویایی، لباس‌ها، عینک، عینک آفتابی، لازم آرایشی و ادکلن، کفش، دی‌وی‌دی، بازی‌های کامپیوتری، میلیون‌ها تلفن همراه و لوازم جانبی، و اجناس الکتریکی می‌فروشند که همگی دارای مارک‌های معتبر هستند.

پوکت ویکند مارکت (Phuket Weekend Market)

پوکت ویکند مارکت

این بازار که محلی‌ها آن را بازار ناکا می‌نامند، در خیابان چائو فا وست (Chao Fa West) قرار دارد. این بازار ترکیبی فریبنده از کالاهای دست دوم، اجناس عتیقه و کم‌یاب، وسایل دزدان دریایی، حیوانات زنده و مقدار زیادی غذاهای محلی است. حتی اگر قصد خرید کردن نداشته باشید، این بازار واقعا ارزش دیدن را دارد،. اگر در آن‌جا از کسی بپرسید: این‌جا چه چیزی می‌توان خرید؟ پاسخ می‌دهند که: چه مقدار وقت دارید؟ زیرا بی‌نهایت جنس در این‌جا وجود دارد.

سنترال فستیوال پوکت (Central Festival Phuket)

سنترال فستیوال پوکت

این مرکز خرید دارای تهویه هوا و بسیار مجهز بوده , درست خارج از شهر پوکت قرار دارد. اگر از شهر پاتونگ بیایید، این بازار درست در سمت چپ شما، پیش از تقاطعی که وارد پوکت می‌شود، قرار دارد. این مرکز قلب بازار این جزیره است، که میزبان بیش از ۱۲۰ نمایندگی فروش، از پارچه ابریشمی گرفته تا سوشی، از لویز (Levi’s) گرفته تا لپ‌تاپ، از کتاب گرفته تا باربیکیو است. احتمال این‌ که یک روز کامل را در این مکان بگذرانید بسیار زیاد است؛ خرید، تماشای فیلم، و غذا خوردن در رستوران‌های بین‌المللی که غذاهای مختلفی از فرانسوی تا ژاپنی و غذاهای محلی تایلندی را سرو می‌کند کاملا شما را به خود مشغول می‌کنند.

سوپراسپورتس (Supersports)

سوپراسپورتس

این مغازه در طبقه سوم قرار دارد و شعبه‌ای از مغازه لوازم ورزشی درجه یک تایلند است. در این مکان می‌توانید وسایل ورزشی و لوازم فرعی آن را با قیمتی ارزان‌تر از قیمت این اجناس در غرب تهیه کنید. همچنین می‌توانید برندهای معروفی در این مکان ببینید.

پوکت واکینگ استریت (Phuket Walking Street)

پوکت واکینگ استریت

این مکان به زبان محلی لاردایی یا تالاد یایی به معنای بازار بزرگ نامیده می‌شود. این بازار هفتگی از اکتبر ۲۰۱۳، در خیابان تالانگ (Thalang) افتتاح شد. این بازار به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهد تا غذاهای محلی تایلندی، صنایع دستی و برخی هدایا را ببینند. این اتفاق هفتگی هر یکشنبه از ساعت ۴:۰۰ تا ۲۲:۰۰ پذیرای افراد است.

بازار بانزان (Banzaan Market)

بازار بانزان بانکوک

بیش‌تر گردشگران از گشتن در بازار بانزان در پاتونگ لذت می‌برند. این بازار واقع در خیابان سای کور (Sai Kor) درست پشت فروشگاه جانگ‌سیلون است. هر چیزی که از یک بازار محلی انتظار داشته باشید، با قیمت مناسب، در این مکان پیدا می‌کنید.
بانزان در زبان هاکین، یکی از لهجه‌های چینی، به معنای بازار تازه و سرزنده است.

جیم تامپسون (Jim Thompson)

جیم تامپسون

جیم تامپسون یکی از معروف‌ترین پارچه فروشی‌های تایلند است که در سراسر کشور چند شعبه دارد. تامپسون، یک تاجر آمریکایی است که در سال ۱۹۷۶ به طور مرموزی در ارتفاعات کوه‌های مالزی ناپدید شد. او پس از جنگ جهانی دوم به تنهایی صنعت نساجی تایلند را به دست گرفت.
مغازه منسوجات جیم تامپسون در سنترال فستیوال، در طبقه همکف، درست روبه‌روی استارباکس، قرار دارد. این مغازه، بسیار بزرگ، دارای یک تهویه هوای بسیار عالی، با ویترین‌های جذاب است.

بازار کارن (Karon Bazaar)

بازار کارن

کف بتنی و چراغ‌های نئون از ویژگی‌های این بازار ساحلی است، که البته به بزرگی بازار ویکند با قیمت‌های بالای آن نیست. فقط چند مغازه دارای تهویه هوا هستند. هدف این بازار بیش‌تر گردشگران است و هر روزه از ساعت ۱۰:۰۰ تا دیروقت باز است. حتی اگر قصد خرید نداشته باشید، این‌جا جای بسیار مناسبی برای قدم زدن است. آقایان می‌توانند با نوشیدن نوشیدنی‌های خنک در یکی از کافی‌شاپ‌ها منتظر همسران خود بمانند.

بانانا واک (Banana Walk)

بانانا واک

بانانا واک جدیدترین مرکز تجاری پاتونگ است که در ۱۰۰ متری جنوب سوی بانگلا (Soi Bangla) قرار دارد. دیوارها، ساختار فلزی سقف بلند روی یک فضای باز و بزرگ، نورپردازی‌های آبی و قرمز در شب، همگی این احساس را القا می‌کند که با ورود به بانانا واک، وارد یک سفینه فضایی در یک فیلم علمی تخیلی شده‌اید.

فروشگاه پریمیوم (Premium Outlet)

فروشگاه پریمیوم بانکوک

مغازه‌های فروشگاه پریمیوم فروشنده‌ی پوشاک و لوازم جانبی ورزشی،‌ با برندهای معروف و دارای ضمانت هستند. علاوه بر برندهای تایلندی، دیگر نام‌ها شامل این برندها هستند: لاکاست (Lacoste)، گای لاروش (Guy Laroche)، وارنر برو (Warner Bro)، پیر کاردین (Pierre Cardin)، وان هوسن (Van Heusen)، لویز (Levi’s)، لی (Lee)، نوتیکا (Nautica)، آدیداس و نایک. مغازه‌های کمی در این مکان هستند که لباس بچگانه یا اسباب‌بازی بفروشند. گلف‌بازها فراموش نکنند که لوازم و وسایل مربوط به این ورزش را از گلف چلنج (Golf Challenge) که بزرگ‌ترین فروشنده لوازم گلف در تایلند است، تهیه کنند. برای کسانی که به دنبال صنایع دستی و سوغاتی می‌گردند مستقیما به سراغ تا چانگ شاپ (Tha Chang Shop) بروید. وسایل این مغازه شامل قاشق و چنگال‌های نقره، وسایل چوبی، محصولات ساخته شده از صدف، کیف دستی، دامن‌های مخصوص نخی و ابریشمی و همچنین روسری است.

منسوجات بان بوران (Ban Boran)

عتیقه فروشی بان بوران

در مرکز شهر پوکت دو مغازه بان بوران وجود دارد (بوران به معنای عتیقه است)، که هیچ کدام به یکدیگر مربوط نمی‌شوند به جز این مسئله که هر دو محصولات مرغوب می‌فروشند. این مغازه واقع در خیابان یائووارات (Yaowarat)، پوشاک ابریشمی و نخی می‌فروشد که همگی منبع محلی دارند، چه از خود تایلند و چه از کشورهای دیگر. همچنین می‌توانید صندل، کیف، ظروف لاکی، لامپ، گردنبندهای محلی، و خیلی چیزهای دیگر در این مغازه ببینید. در این مکان انگلیسی صحبت می‌شود و دیدن آن تجربه خوبی است. ارزش دیدن را دارد.
ساعت شروع کار ۱۰:۰۰ تا ۲۱:۳۰ است.

کیت دی یا تینک پازیتیو (به معنای مثبت فکر کن)

کیت دی یا تینک پازیتیو

در خیابان یائووارات مغازه تینک پازیتیو را می‌بینید که فروشنده خرت و پرت‌ها و لباس‌های ژاپنی، چینی، برمه‌ای، تایلندی و هندی است. در این‌جا مجموعه بزرگی از سر مجسمه بودا، لباس‌های بلند ابریشمی ژاپنی، وسایل تزیینی چوبی و جعبه‌های بافتنی به ارزش ۹۰۰ تا ۱۴۰۰ بات را می‌یابید. پارچه‌های پشمی کشمیری و پارچه‌های ابریشمی تایلندی توجه شما را هنگام ورود به مغازه جلب می‌کند. تینک پازیتیو بیش از آنچه فکر کنید جنس‌های مختلف برای فروش دارد پس ارزش رفتن را دارد.
ساعت کار از ۹:۰۰ تا ۲۲:۰۰ است.

عتیقه فروشی بان بوران

عتیقه فروشی بان بوران

این مغازه از قابل توجه‌ترین مغازه‌های جزیره است. طبقه پایین این مغازه دو طبقه وسایلی چون لوازم خانه، ژاکت‌های مخصوص، تعویذهای نقره، مجسمه‌های باارزش چوبی و برنزی و صنایع دستی نقره به فروش می‌رسد. همچنین می‌توانید سبدهای حصیری عتیقه و عروسک‌های چوبی برمه‌ای نیز ببینید.
ساعت کار مغازه از ۱۰:۰۰ تا ۲۳:۰۰ است.

چاینا این (China inn)

چاینا این بانکوک

زمانی که وارد این مغازه جذاب می‌شوید با قفسه‌ی لباس‌های زنانه، تصاویر بودا مواجه می‌شوید. اما غافل‌گیری درست پشت سر شما قرار دارد. یک باغ-رستوران که خوراکی‌های بین‌المللی و تایلندی سرو می‌کند. پس راحت باشید و قبل از رفتن به طبقه بالا و دیدن پوشاک چینی، یک یا دو نوشیدنی بعد یک ساندویچ بنوشید. رستوران چاینا این همیشه برای پذیرایی باز است اما آخر هفته‌ها کمی زودتر تعطیل می‌شود.
ساعت کار دوشنبه تا شنبه، از غروب ( یکشنبه‌ها بسته است).

سیام ایندیگو (Siam Indigo)

سیام ایندیگو

سیام ایندیگو در واقع بیش‌تر به عنوان یکی از رستوران‌های اصلی تایلندی معروف است، اما مجموعه‌ای از هنر موزاییک و فروشگاه‌های لباس‌ها و لوازم زنانه نیز در خود جای داده است. قیمت غذاهای این رستوران اصلا اغراق‌آمیز نیست و فضای آن راحت و دوستانه است. این جا بهترین جا برای خوردن یک غذای خوب، استراحت، و خرید لوازمی با قیمت مناسب است.

مرکز فستیوال پاتایا (Central Festival Pattaya)

مرکز فستیوال پاتایا

این مرکز خرید از سال ۲۰۰۹ میلادی آغاز به کار کرده و بلندترین بنای نوار ساحلی پاتایا محسوب می‌شود. همچنین در این مرکز در حدود ۳۰۰ فروشگاه شامل نمایندگی برندهای مشهور جهان در زمینه پوشاک حضور دارند. البته فروشگاه‌های مرکز محدود به پوشاک نبوده و فروشگاه‌های سایر اقلام از جمله لوازم الکترونیکی، زیورآلات و غیره نیز وجود دارند. همچنین رستوران‌های متعددی در طبقه فودکورت، غذاهای متنوعی از آشپزخانه‌های سراسر جهان از جمله ایتالیا، خاورمیانه و غیره را به مشتریان عرضه می‌کنند. علاوه بر این، سالن بولینگ و سینما نیز در این مرکز برای علاقه‌مندان به تفریح و سرگرمی تعبیه شده است.

مرکز خرید رویال گاردن پاتایا (Royal Garden Plaza Pattaya)

مرکز خرید رویال گاردن پاتایا

برخلاف شهرت بنای مرکز خرید فستیوال به دلیل بنای بلند و مجلل، این مرکز نیز به دلیل وسعت خود دارای شهرت فراوانی است. مرکز خرید رویال گاردن در سمت جنوبی جاده ساحلی پاتایا قرار دارد و نمای جالب آن – هواپیمای قرمز فرو رفته در صخره‌ها و بالون زرد رنگ بر بالای بام – کاملا نمایان است. همچنین مرکز دارای سه طبقه است که در فروشگاه‌های آن اقلام مختلفی از جمله سوغات، زیورآلات، پوشاک و لوازم الکترونیک عرضه می‌شوند. همانند سایر مراکز خرید این مرکز نیز مجهز به فودکورت است.

بازارچه شناور پاتایا (Pattaya Floating Market)

بازارچه شناور پاتایا

این بازارچه تلفیقی از موزه، تئاتر زنده و مرکز خرید است و البته یکی از جاذبه‌های گردشگری پاتایا نیز محسوب می‌شود. این بازارچه از بازارچه شناور بانکوک الگوبرداری و بازسازی شده است. در این بازارچه جالب، فروشگاه‌ها به شکل قایق‌های شناور بر روی آب هستند و برخلاف تصور، اجناس بسیار مرغوب و باکیفیتی از جمله پوشاک و زیورآلات را می‌توان در میان اقلام آن‌ها پیدا کرد. حتی با این قایق‌ها می‌توان در میان روستاهای کوچک اطراف گشتی زده و طعم غذاهای بومی تایلندی را چشید.

مرکز خرید اوت لت (Outlet Mall Pattaya)

مرکز خرید اتلت
 

 

 

در این مرکز خرید از طرح بازارچه‌های خیابانی الگوبرداری شده و در آنجا می‌توان اقلام بسیاری از برندهای معروف جهان را تا ۷۰ درصد زیر قیمت تهیه کرد. همچنین بخشی از مرکز خرید به رستوران‌ها و غذاخوری اختصاص داده شده است که در آنجا نیز می‌توان بسیاری از غذاهای رستوران‌های معروف تایلندی را با قیمت بسیار مناسبی تهیه و صرف کرد.

میموزآ (Mimosa)

میموزآ

این مرکز خرید با الهام از شهر کلمار (Colmar) فرانسه ساخته شده است. در این مرکز خرید ۳۰۰ فروشگاه فروش سوغات، پوشاک، زیورآلات و صنایع دستی تایلند، کانال و آب نمای موزیکال وجود دارد. همچنین روزانه در کنار این آب نما برنامه‌ سرگرمی به مدت ۴۵ دقیقه برای خانواده‌ها اجرا می‌شود.

سنترال سنتر پاتایا (Central Center Pattaya)

سنترال سنتر پاتایا

این مرکز خرید دارای طراحی جذابی است که از طبیعت الهام گرفته شده و دارای ۱۳۰ فروشگاه است. بزرگترین فروشگاه این مرکز متعلق به سوپرمارکتی به نام Big C North است و در سایر فروشگاه‌ها اقلامی مانند پوشاک، زیورآلات و لوازم الکترونیکی عرضه می‌شود. سینمای ۵ بعدی و رستوران‌های مختلف بومی و بین المللی از جمله سایر امکانات حاضر در این مرکز هستند.

مرکز خرید مایک (Mike Shopping Center)

مرکز خرید مایک

این مرکز خرید در عین برخورداری از شرایط محیطی مراکز خرید بزرگ، کلیه اجناس با قیمت مناسب بازارچه‌های خیابانی عرضه می‌شوند. همچنین در این مرکز برندهای معروف آرایشی و پوشاک نیز حضور دارند، ولی بیشتر اقلام عرضه شده در آن‌ها کپی‌برداری شده‌اند. علاوه بر این، در مرکز خرید مایک می‌توان سوغات تایلند مانند ظروف غذاخوری را با قیمت مقرون به صرفه‌ای تهیه کرد.

فروشگاه اوتاپ (One Tambon, One Product)

فروشگاه اوتاپ

اگر علاقه‌مند هستید تا سوغاتی‌های سفر خود را از سازندگان بومی‌ و نه از تولیدکنندگان صنعتی تهیه کنید، این فروشگاه بهترین گزینه در پاتایا است. تعدادی از فعالان و تولیدکنندگان حاضر در این مرکز تحت پوشش حمایت دولت بوده و از جای جای مناطق محلی و روستایی پاتایا گرد هم آمده‌اند. در واقع، فضای کلی این مرکز در حدود ۱۵۰۰ مترمربع است و کلیه اقلام دست‌ساز بومی مانند صابون‌های معطر، وسایل چوبی و مبلمان و غیره با قیمت بسیار مناسبی عرضه می‌شوند.

بازار شبانه خیابانی تپرازیت (Thepprasit Road Night Market)

بازار شبانه خیابانی تپرازیت

این بازار شبانه یکی از بزرگترین بازارچه‌های محلی و در عین حال جاذبه‌های توریستی پاتایا است که روزهای آخر هفته برگزار می‌شود. البته این بازارچه با نام «کانکه‌ها» (Kankheha Thepprasit market) نیز خوانده می‌شود و اقلام متنوعی از قبیل پوشاک، زیورآلات، تجهیزات تلفن همراه، لوازم آرایشی و بهداشتی، اسباب‌بازی، سوغات و غذاهای تایلندی عرضه می‌شوند. همانند سایر بازارچه‌های محلی کلیه اجناس با قیمت ارزانی عرضه می‌شوند و در صورت جستجوی دقیق‌تر می‌توان اجناس برندهای معروف را نیز در میان آن‌ها پیدا کرد.

بازار شبانه پاتایا (Pattaya Night Bazaar)

بازار شبانه پاتایا

این بازارچه نیز در محیطی آزاد، مسقف و مجهز به سیستم تهویه یکی از مراکز پرطرفدار گردشگران خارجی در پاتایا است. در این بازارچه که با نام «ساخت تایلند» (Made in Thailand Market) نیز شناخته می‌شود، اقلام متنوعی مانند پوشاک، سوغات، لوازم الکترونیک با قیمت بسیار نازلی فروخته می‌شوند.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است