اوت لت و مراکز خرید در باکو

مراکز خرید در باکو

از دهه گذشته باکو رشد و پیشرفت خود را شروع کرده است. الان این شهر نه تنها آسمان خراش های بسیاری دارد بلکه همزمان مراکزخرید لوکس و بزرگی هم در سرتاسر شهر درست شده است. برندهای معروف و بین المللی زیادی در آن شعبه دارند که خیلی از آن ها محبوبیت خاصی در مرکز شهر و داخل مراکز خرید دارند. اگر می خواهید همزمان لباس های نو خرید کنید، آخرین فیلم های روز دنیا را ببینید، از طعم غذاهای خوشمزه در رستوران های متنوع لذت ببرید و لحظات شادی را در کنار کودک خود در شهر بازی ها بگذرانید رفتن به مراکز خرید می تواند انتخاب خیلی مناسبی باشد.در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا شما را با مراکز خرید و اوت لت ها در باکو آشنا کنیم .

مرکز خرید ۲۸ مال

مرکز خرید۲۸ (۲۸ may) در میدان ۲۸ می واقع شده است. برندهای مختلف را می توانید در این مرکز پیدا کنید، دسترسی به این مرکز از طریق ایستگاه اتوبوس و مترو و تاکسی مقدور است. این مرکز خرید در وسط شهر باکو کنار ایستگاه راه آهن و مترو ۲۸ واقع شده است. پیاده تا ساحل و بلوار ۲۰ دقیقه و تا میدان فواره لر ۱۰ دقیقه راه است. اسم این مرکز خرید از ایستگاه متروی نزدیک آن به نام ۲۸ می گرفته شده و در یکی از شلوغ ترین مناطق باکو قرار دارد. در این مرکز خرید تقریبا ۷۰ برند بین المللی و داخلی وجود دارد که دست شما را در انتخاب اجناس متنوع باز می کند.

۱۶ کافی شاپ و رستوران دارد که بعد از خرید، نشستن در این رستوران ها، استراحت کردن و غذاهای خوشمزه خوردن خیلی می چسبد. سینما ۲۸ که معروف ترین سینمای باکو است هم در این مرکز قرار دارد و سالن هایی با امکانات زیاد را در اختیار شما قرار می دهد. اگر برای رسیدن به این پاساژ از هتل محل اقامت خود اتومبیل کرایه کردید بدون نگرانی از بابت جای پارک می تواند اتومبیل را در پارکینگ این مرکز که گنجایش ۳۵۰ خودرو را دارد پارک کنید.

مرکز خرید مترو پارک باکو

در مرکز خرید مترو پارک ۶۰ برند مختلف لباس، لوازم آرایشی، عطر، لوازم برقی و … وجود دارد که آنقدر متنوع هستند که هر سلیقه ای داشته باشید می توانید خرید مناسب خود را از این پاساژ انجام دهید. ۱۵ کافه ، رستوران و مراکز تفریحی برای کودکان دارد که از امکانات جانبی این مرکز خرید است.

مرکز خرید ۲۸ مال

به راحتی می توانید از طریق مترو به این مرکز برسید چون درست در روبروی آن ایستگاه متروی نریمانوف قرار دارد. پارکینگی به ظرفیت ۳۵۰ اتومیبل دارد و در طبقه ششم آن سالن سینما پارک وجود دارد که از امکانات تفریحی این مرکز خرید است.

یکی از جاذبه های اصلی شهر باکو، ساختمان های مدرن و مراکز خرید مجللش هستند؛ مراکز خریدی که در آن ها فروشگاه ها و شعبه برندهای نام آشنا و بین المللی به چشم می خورند.

مرکز خرید مترو پارک باکو، یکی از بهترین و مدرن ترین مراکز خرید پایتخت آذربایجان است که شما را به گردشی چند ساعته و مفرح دعوت می کند. در این مرکز خرید زیبا فرصت آن را دارید تا در میان فروشگاه های مختلف آن بگردید و با سلیقه ای جهانی خرید کنید. برای استراحت به سراغ رستوران ها و کافه های متنوعش بروید و برای تفریح کودکان تان، هپی لند را انتخاب کنید. اگر هنوز خسته نشده اید و باز هم دلتان تفریح می خواهد، بروید سراغ بولینگ مترو پارک و با دوستان و خانواده خوش بگذرانید.

جالب است بدانید که مرکز خرید مترو پارک در سال ۲۰۱۱ میلادی افتتاح شد و از همان سال تا به حال میهمان میلیون ها گردشگر و بازدیدکننده بوده است. این مجتمع تجاری که تقریبا در مرکز جغرافیایی شهر واقع شده، وسعتی در حدود ۲۲ هزار متر مربع دارد و یکی از بزرگ ترین مراکز خرید شهر باکو محسوب می شود. البته این مرکز خرید مدرن، علاوه بر فضای یاد شده، دارای فضایی روباز با وسعت ۱۳ هزار متر مربع می باشد.

اوت لت منروپارک باکو

در مرکز خرید زیبا و جذاب مترو پارک ۱۲ کافه، رستوران و فست فود وجود دارد. دو تا از رستوران ها در طبقه پنجم و باقی در طبقه انتهایی قرار گرفته اند.

* رستوران ها:

  • کراستی کراب | THE KRUSTY KRAB: رستوران مخصوص کودکان: طبقه پنجم
  • بیوک فیرات | BÜYÜKFİRAT: رستوران ترکی: طبقه هفتم
  • ایتالین کیچن | ITALIAN KITCHEN: غذای ایتالیایی: طبقه هفتم
  • ازمیر اکسپرس | IZMIR EXPRESS: غذای ترکی: طبقه هفتم
  • کوفته سلطان احمد | SULTANAHMET KÖFTECİSİ: غذای ترکی: طبقه هفتم
  • رستوران ترخون | TARHUN: غذای اروپایی و بین المللی: طبقه هفتم

* فست فودها:

  • مرغ سوخاری سی اف سی | FRIED CHICKEN: طبقه هفتم
  • اچ آر ایسکندر | HR ISKENDER: فست فود ترکی: طبقه هفتم

* کافه ها:

  • کافه گلوریا جینز | JLORIA jeans: طبقه هفتم
  • کافه سینابون | CINNABON: طبقه پنجم
  • فروتی فرسکا | FRUTTI FRESCA: آبمیوه طبیعی و دسر: طبقه هفتم
  • لا کرپه | LA CREPERIE: دسر فرانسوی: طبقه هفتم

در مرکز خرید مترو پارک شهربازی و یک مجتمع سینمایی به چشم می خورد که می تواند ساعاتی مفرح و سرگرم کننده را برای شما ایجاد کند.

۱- شهربازی هپی لند | HAPPYLAND

مجموعه ای از بازی های هیجان انگی و کودک پسند در این شهربازی گرد هم آمده اند و منتظرند تا کودک شما پا به درون شهربازی بگذارد و لحظات سرشار از خنده و خوشی را تجربه کند. خوب است بدانید هپی لند یکی از محبوب ترین و نخستین شهربازی ها میان مراکز خرید شهر باکو است که طرفداران بسیار خودش را دارد.

در شهربازی هپی لند، کیفیت استاندارد بازی ها، برخورد مناسب کارمندان، امنیت و تمیزی فضا قابل توجه است.

۲- بولینگ بورا

یک سالن بولینگ در طبقه ششم مترو پارک قرار دارد که می توانید ساعاتی مفرح را در آن بگذرانید.

۳- مجتمع سینما پارک

سینماهای زنجیره ای سینما پارک آذربایجان در مرکز خرید مجلل مترو پارک نیز شعبه دارند و شما می توانید چند ساعتی خود را به تماشای جدید ترین فیلم های جهان دعوت کنید. این سینما در طبقه ششم مترو پارک قرار دارد.

متروپارک باکو

مرکز خرید پارک بولوار

مرکز خرید پارک بلوار (park bulvar) در ساحل خزر و وسط پارک ساحلی بلوار واقع شده است.این مرکز درست روبروی هتل هیلتون قرار دارد.اگر در پارک ساحلی قدم می زنید و از دور هتل هیلتون (نمای شیشه ای و آبی) را ملاحظه کنید می توانید این مرکز خرید را پیدا کنید. این مرکز خرید بسیار لوکس و بسیاری از برندها در این مرکز می باشد. طبقه آخر این مرکز رستوران و شهربازی کودک واقع شده است. اگر می خواهید از فرصت سفر چند روزه خود به باکو بهترین استفاده را ببرید و در روز چندین کار را با هم انجام دهید به مرکز خرید پارک بولوار بروید چون با آمدن به این محل می توانید سواحل زیبای دریای خزر را ببینید، قایق سواری کنید، به پارک تفریحی بروید و البته برای خرید سری به داخل مرکز خرید بزنید.

مرکز خرید پارک بولوار باکو

بزرگ ترین هتل های شهر مثل جی دبلیو ماریوت، هتل هیلتون و هتل «پارک این» در نزدیکی این مرکز قرار دارد. در سال ۲۰۱۰ تاسیس شد و در بین مردم باکو خیلی معروف است. در زیر زمین آن حدود ۵۵۰ جا پارک وجود دارد و در طبقه چهارم آن هم ۶ سالن سینما است که فیلم های مختلف در ژانرهای متنوعی را نمایش می دهد.

مرکز خرید پورت باکو مال

پورت باکو مال در سال ۲۰۱۴ افتتاح شد و یکی از بزرگ ترین و جدید ترین مراکز خرید باکو است. بیش از ۳۰۰ برند مختلف لباس، آرایشی، عطر و … دارد.

مرکز خرید پورت باکو

این مرکز خرید بخشی از مجموعه پورت باکو است که منطقه مسکونی پورت باکو و منطقه تجاری برج های باکو هم بخشی از این مجموعه هستند.

مرکز خرید صدرک

مرکز خرید صدرک تمامی کالاهایی که از کشورهای دیگر مثل چین ،ترکیه ،روسیه ،ایران و … وارد آذربایجان می شود در یک بازار بزرگ بنام صدرک تجمیع می شود و سپس به تمامی نقاط آذربایجان توزیع می شود.

صدرک

مساحت این بازار، بسیار بزرگ و بازدید از آن در یک روز غیرممکن است، اگر می خواهید اجناس ارزان قیمت از بی کیفیت تا با کیفیت تهیه کنید این بازار پیشنهاد می شود.

مرکز خرید تارگوا (میدان فلواره ها یا فواره لَر)

مرکز خرید تارگوا(میدان فلواره ها یا فواره لَر) چندین خیابان قدیمی و سنگ فرش که به هم متصل شده است و فواره های آب و آب نماهای زیادی در این خیابان ها دیده می شود.تمامی برندها در این خیابان و کوچه های منتهی به آن شعبه دارند.

مرکز خرید تارگوا

این خیابان هم فال است و هم تماشا،در تمام ساعات روز و تا پاسی از شب مملو از جمعیت است که برای پیاده روی و خرید آمده اند.

مراکز خرید عمده و بزرگ و ارزان: (خارج از شهر )

۱- بینا: انواع جنس های ترک، تایلند، چین، هند، روسیه ( انواع لباس- لوازم خانگی و …..)
۲- صدرک: انواع جنس های ترک، تایلند، چین، هند، روسیه (انواع لباس- لوازم خانگی و …..)
مراکز خرید مارک دار- لوکس: (داخل شهر )
۱- تارگوی: انواع لباس- لوازم آرایشی و بهداشتی- صنایع دستی، کیف و کفش زنانه (انواع مارک های اروپایی )
۲- آف مال: انواع لباس- لوازم آرایشی و بهداشتی- کیف و کفش (انواع جنس های اروپایی )
۳- مغازه های بولوار شهر: انواع لباس- لوازم آرایشی و بهداشتی- کیف و کفش- لوازم خانگی
۴- مرکز تجاری پارک بلوار: انواع لباس- لوازم آرایشی و بهداشتی- کیف و کفش (انواع جنس های اروپایی )
۵- مرکز تجاری ۲۸: انواع لباس- لوازم آرایشی و بهداشتی- کیف و کفش (انواع جنس های اروپایی )
۶- مرکز تجاری مترو پارک: انواع لباس- لوازم آرایشی و بهداشتی- کیف و کفش (انواع جنس های اروپایی )
۷- آی گون سیتی: انواع لباس- لوازم آرایشی و بهداشتی- کیف و کفش (انواع جنس های اروپایی )

مرکز خرید پورت باکو مال

مراکز خرید داخل شهر- قیمت متوسط

۱- شرق بازاری: انواع جنس های ترک، تایلند، چین، هند، روسیه (انواع لباس- لوازم خانگی و …..)
۲- بازار خالقلار دوستلوغو: انواع لباس- لوازم آرایشی و بهداشتی- کیف و کفش (انواع جنس های اروپایی )
۳- بازار گنجلیک: انواع لباس- لوازم آرایشی و بهداشتی- کیف و کفش (انواع جنس های آذربایجانی )
بازار مراکز صنایع دستی :
۱- بازار سنتی (صنایع دستی) در ایچری شهر
۲- خالچا بازاری (بازار فرش و گلیم) در بازارهای بینا و سدرک
۳- لباسها و سوغاتی محلی در منطقه تاریخی ایچری شهر

راهنمای اقامت ،تحصیل ،سفر و زندگی در دیگر کشورها

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است